Passie voor bakken, maar kleine keuken :(

12-09-2017 16:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

In mijn vrije tijd vind ik niets zo leuk als het bakken van koekjes, taarten en andere lekkernijen. Helaas heb ik niet zo'n grote keuken en het super duur om aan mooie bakspullen te komen. Weten jullie plekken waar je als hobbybakker terecht kan (Ik woon in Amsterdam)? Ik wil best een vergoeding betalen, maar heb natuurlijk niet het budget om een hele keuken af te huren.

Zijn er andere mensen die hier tegenaan lopen of gaan jullie naar ouders of vrienden om te bakken?

Is er nog iemand (hoe meer hoe beter) die met mij wil kijken naar het huren van een keuken in de regio Amsterdam? Zo kunnen we de kosten delen en wordt het misschien wel betaalbaar :)

Extra info: ik heb wel een tafel, maar geen goede oven (gewoon zo'n combimagnetron)

Zou je mee willen doen met het huren van een flexkeuken (in regio Amsterdam)?

Totaal aantal stemmen: 5

Meer dan €100 (40%)
Tussen de €70 en €100 (20%)
Tussen de €40 en €70 (20%)
Tussen de €20 en 40 (20%)
Minder dan €20 Geen stemmen
anoniem_354557 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 17:13
6.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ook een tip voor leven in kleine ruimtes is naar die grote zweedse meubelzaak
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
12-09-2017 18:27
Ik had een keuken van twee vierkante meter, de oven pastte er niet in, die stond in de woonkamer. Maar ik kon gewoon alles bakken hoor. En een kleine keuken maakt bakspullen niet duur.

Rare poll
Een compleet gasfornuis vergt slecht 0,36m2. Past dus best wel in een keuken van 2m2...
Alle reacties Link kopieren
viva1966 schreef:
13-09-2017 00:34
Een compleet gasfornuis vergt slecht 0,36m2. Past dus best wel in een keuken van 2m2...
Dan maar geen gootsteen.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-09-2017 01:12
Dan maar geen gootsteen.

Precies. In een gootsteen kun je toch niet bakken? Zó overrated, zo'n gootsteen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
viva1966 schreef:
13-09-2017 00:34
Een compleet gasfornuis vergt slecht 0,36m2. Past dus best wel in een keuken van 2m2...
Onder het gasstel zat een tafelmodel koelkast, en zoals andere mensen al opmerken had ik ook een gootsteen. En dan nog een deur naar de woonkamer en een deur naar de slaapkamer, die oven moest echt in de woonkamer.
Het komt erop neer dat je bakken leuk vindt, maar het mag allemaal niets kosten. Dat is je probleem?
Heb je wel geld om boodschappen te doen of mag dat ook niets kosten?
absor schreef:
12-09-2017 23:54
Ook een tip voor leven in kleine ruimtes is naar die grote zweedse meubelzaak
Daar hebben ze ook bakspullen voor heel weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven