Prikker met aarbei in drankje

20-09-2010 13:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare vraag, maar mijn inspiratie is een klein beetje op.

Zondag geef ik een babyshower voor een vriendin. In totaal zijn er 12 dames (incl de mama 2 be).

Ik had een toastdrankje bij binnenkomst bedacht, niets bijzonders, gewoon een glas met roze limo en spa (voor de bubbels) met een aardbei aan de prikker.

Dit is de prikker:

Nu was er nog maar 1 doosje met 8 stuks. Ikzelf kan zonder en er is 1 dame wat later. Moet dus nog voor 2 glazen iets verzinnen.

Wie kan mij helpen aan een leuke tip voor de 2 overige prikkers?
Aarbeitje met suikerglazuur, dippen in van die geboortemuisjes (pakje met roze en blauw mixen).
Je kunt die prikkers ook naast een schaal met aarbeien leggen, en in de drankjes een andere prikker doen (met roze en blauwe vlaggetjes bijvoorbeeld)

Je kunt ook de moeder to be geen prikker geven maar iets leuks bedenken dat degene die zijn prikker leeg heeft gegeten als eerst het cadeautje geven mag (of waar de aardbei vanafgevallen is)

Deze prikkers hebben allemaal een blauw randje? Jullie weten al dat het een jongetje wordt? Zo niet kun je nog prikkers met iets roze er om doen, en dan om en om neerzetten op tafel?
Het wordt een meisje, maar omdat er een roze speentje op zit vond ik het wel grappig.

Ik heb ook gedacht aan iets voor de mama2be anders te doen, maar dan kom ik er nog steeds 1 te kort.
Je kan aan de bovenkant zo'n suikeretaartversiering vast maken. Moeten natuurlijk niet met het drankje in aanraking komen. Da's lastiger.
wat is een suikertaart versiering?
Bij bijna alle speelgoedzaken heb je prinsessenprikkers en rietjes. Is dat een oplossing? Maak je gewoon een mix van je flesje en je prinsessendingen?

Je kan ook creabea zelf een beschuitje van karton met echte muisjes doen op een standaard prikkertje van de supermarkt.

Succes! En veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
Das een goeie, zat al online een beetje te kijken naar vlag prikkers, maar bijna alles is daar is rood wit blauw.
check ook eens de site www.hieperdepiep-hoera.nl Daar staat een beeldschoon prinsesjesprikkertje op. Ook eventueel zelf te maken!
Volg je hart. Dat klopt.

op (hou je vast, is niet van mij maar zo heet de site) mijn webwinkel.nl

Of

Op happy-party.nl

Ik ken de sites niet dus ik zou niet weten of je het optijd binnen hebt.
ok, ik ben weer lekker crea bea begonnen. Ik heb nog roze papier liggen en ben nu deze prikkers aan het maken:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven