Prikker met aarbei in drankje
maandag 20 september 2010 om 13:17
Misschien een rare vraag, maar mijn inspiratie is een klein beetje op.
Zondag geef ik een babyshower voor een vriendin. In totaal zijn er 12 dames (incl de mama 2 be).
Ik had een toastdrankje bij binnenkomst bedacht, niets bijzonders, gewoon een glas met roze limo en spa (voor de bubbels) met een aardbei aan de prikker.
Dit is de prikker:
Nu was er nog maar 1 doosje met 8 stuks. Ikzelf kan zonder en er is 1 dame wat later. Moet dus nog voor 2 glazen iets verzinnen.
Wie kan mij helpen aan een leuke tip voor de 2 overige prikkers?
Zondag geef ik een babyshower voor een vriendin. In totaal zijn er 12 dames (incl de mama 2 be).
Ik had een toastdrankje bij binnenkomst bedacht, niets bijzonders, gewoon een glas met roze limo en spa (voor de bubbels) met een aardbei aan de prikker.
Dit is de prikker:
Nu was er nog maar 1 doosje met 8 stuks. Ikzelf kan zonder en er is 1 dame wat later. Moet dus nog voor 2 glazen iets verzinnen.
Wie kan mij helpen aan een leuke tip voor de 2 overige prikkers?
maandag 20 september 2010 om 13:29
Je kunt die prikkers ook naast een schaal met aarbeien leggen, en in de drankjes een andere prikker doen (met roze en blauwe vlaggetjes bijvoorbeeld)
Je kunt ook de moeder to be geen prikker geven maar iets leuks bedenken dat degene die zijn prikker leeg heeft gegeten als eerst het cadeautje geven mag (of waar de aardbei vanafgevallen is)
Deze prikkers hebben allemaal een blauw randje? Jullie weten al dat het een jongetje wordt? Zo niet kun je nog prikkers met iets roze er om doen, en dan om en om neerzetten op tafel?
Je kunt ook de moeder to be geen prikker geven maar iets leuks bedenken dat degene die zijn prikker leeg heeft gegeten als eerst het cadeautje geven mag (of waar de aardbei vanafgevallen is)
Deze prikkers hebben allemaal een blauw randje? Jullie weten al dat het een jongetje wordt? Zo niet kun je nog prikkers met iets roze er om doen, en dan om en om neerzetten op tafel?
maandag 20 september 2010 om 13:40
Bij bijna alle speelgoedzaken heb je prinsessenprikkers en rietjes. Is dat een oplossing? Maak je gewoon een mix van je flesje en je prinsessendingen?
Je kan ook creabea zelf een beschuitje van karton met echte muisjes doen op een standaard prikkertje van de supermarkt.
Succes! En veel plezier!
Je kan ook creabea zelf een beschuitje van karton met echte muisjes doen op een standaard prikkertje van de supermarkt.
Succes! En veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
maandag 20 september 2010 om 13:52
check ook eens de site www.hieperdepiep-hoera.nl Daar staat een beeldschoon prinsesjesprikkertje op. Ook eventueel zelf te maken!
Volg je hart. Dat klopt.