restaurant Apeldoorn

27-01-2010 15:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga zaterdag shoppen in Apeldoorn. Ik weet dat je daar leuk kunt winkelen, maar heb er nog nooit gegeten.

Weet iemand een leuk restaurantje in die stad?

En zo ja, zouden we dan moeten reserveren voor de zaterdagavond? (we zijn met zijn 2-en)

Vast bedankt!
Sizzles is heel lekker. Zit wel net buiten het centrum.

Gijs en Katrien is ook wel leuk, vind ik ( zit wel in het centrum)
Don Quichotte in de van Kinsbergenstraat. Is in het centrum, en ik zou reserveren.
pizzaria Sardegna in de van kinsbergenstraat.... ik lust geen pizza's maar daar wel! Superklein maar gezellig en vooral lekker..wel even reserveren..Sizzles is ook inderdaad leuk maar buiten het centrum

en verder ...genoeg leuke tenten! Weet niet wat jullie exact zoeken?
Eens met de eerdere suggesties. Een lunch koffie tip is Central Park in de kapelstraat (zijstraat hoofdstraat) Zowieso is het een tip om niet alleen de hoofdstraat af te zakken, de leukste zaken zitten in de goedkopere zijstraten.
Ah mooi, Gijs en Katrien zijn al genoemd. Nou, dan heb ik niks meer toe te voegen.

Ben gek op hun kaasplankje met drankje (Pedro Ximénez).
Toevallig heb ik afgelopen vrijdagavond gegeten in Het SAS, een leuk, nieuw eetcafe. Het eten was erg lekker en het duurste hoofdgerecht is nooit meer dan 15 euro! De inrichting vond ik erg leuk (met oude kerkbanken, heel sfeervol). Dit zit aan het einde van de winkelstraat, richting caterplein. Ik zou wel even reserveren, zeker voor een zaterdag.

Ook leuk: Nieuws van Apeldoorn (Asselsestraat) of het Packhuys (Beekpark), beide ook eetcafes.
Ah.. voldoende suggesties, bedankt! En die van de winkeltjes zal ik ook onthouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven