Snoeptomaatjes
woensdag 11 juli 2012 om 09:49
Sinds vorige week ben ik om en ik, die altijd geroepen heb dat tomaten NIET lekker zijn, vind de snoeptomaatjes van de AH echt fantastisch! Maar ik vind ze ook best prijzig. Weet iemand een wat goedkoper alternatief?
Omdat ik dus nooit tomaten zo uit de hand heb gegeten ben ik niet zo thuis in de smaak van al die verschillende rassen.
Mijn vraag is dus: kan iemand me een beetje wegwijs maken in tomatenland en me een goedkoper alternatief aanraden? Alvast heel erg bedankt!
Omdat ik dus nooit tomaten zo uit de hand heb gegeten ben ik niet zo thuis in de smaak van al die verschillende rassen.
Mijn vraag is dus: kan iemand me een beetje wegwijs maken in tomatenland en me een goedkoper alternatief aanraden? Alvast heel erg bedankt!
vrijdag 13 juli 2012 om 16:19
Gister nog weer vijf bekertjes gekocht bij de Aldi, a 1,09 euro. Ze zijn daar ook wel eens duurder, maar bij de Aldi fluctueert de prijs nog wel eens, in tegenstelling tot de AH, waar het meestal zo rond de1,80 is. Ook zit er bij de Aldi 250 gram in, en elders maar 200 gram.
Het is geen goedkope hobby, het liefst eet ik 1 beker per dag. Maar een candybar is ook zo 60 cent. Ik snap dus ook niet waarom ze die tomaatjes niet wat goedkoper maken!!
Het is geen goedkope hobby, het liefst eet ik 1 beker per dag. Maar een candybar is ook zo 60 cent. Ik snap dus ook niet waarom ze die tomaatjes niet wat goedkoper maken!!