Vanavond eten bestellen

22-04-2016 15:16 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen!

Ik ga vanavond eten bestellen en ik zoek iets anders thuisbezorgd.nl (veel van hetzelfde). Zijn er nog andere opties (vergelijkbaar met thuisbezorgd)? Ik woon in Amsterdam.

Tipsss?
Pluk de dag!
Ik keek uit nieuwsgierigheid even bij Rotterdam centrum, ik zie echt een waslijst aan eten uit alle windstreken, wel redelijk veel oosters, misschien ligt het eraan waar je woont, veel zaken bezorgen maar tot een bepaalde afstand en als je een postcode invult die valt in een randgebied (hypothese) zijn er misschien minder zaken die binnen die afstand kunnen bezorgen. Ik woon zelf in het centrum, misschien is de keuzemogelijkheid daarom groter.
verba volant, scripta manent.
Ga je dit elke maand vragen?
En sushi in Amsterdam lukt je niet via thuisbezorgd?
Gewoon rechtstreeks bij sumo bestellen,krijg je korting
In het topic Eten laten bezorgen staan vast nog wel tips.
Was het aanbod hier maar net zoveel als in Amsterdam. Hier heb ik als ik geluk heb 2 restaurants waar ik kan bestellen...
En geen sushirestaurants.
Ik wil ook iets thuisbezorgd, man wat heb ik ineens zin in spareribs. Of Chinees. Rot topic.
quote:Het-groepje schreef op 22 april 2016 @ 16:52:

Ik wil ook iets thuisbezorgd, man wat heb ik ineens zin in spareribs. Of Chinees. Rot topic.
Oohhh spareribs daar heb ik nu ook zin in!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Als we iets bestellen doen we het ook rechtstreeks, nooit via zo'n site. Nou bestellen we niet vaak, ik kook graag maar ik ben al een tijdje niet lekker, last van mijn ingewanden, het is niets ernstigs, is al bekend, maar het is wel verrekt hinderlijk en belemmerend. We hebben de afgelopen weken wel een paar keer iets laten bezorgen. Een keer Chinees, de Peking eend was niet te vreten, twee keer één en ander van Brutus Beer, prima saté en spare ribs, man houdt van spareribs en een keer sushi.
quote:wiezel schreef op 22 april 2016 @ 16:55:

Oohhh spareribs daar heb ik nu ook zin in!!Heb je een Brutus in de buurt, dat zijn die gasten op een brommertje met een helm met berenoren. Brutus heeft prima ribben.
Herkenbaar Woldertje. Nadeel van in een boerengat wonen. Voor sushi moet ik gewoon een kwartier (enkele reis) in de auto zitten. Als ik dat bezorgd wil krijgen kan ik beter zelf rijden, de bezorgkosten zijn dan in verhouding te hoog. Dus, eet ik nooit sushi thuis. Lijkt me zo lekker, gewoon voor de TV!

Nu prijs ik me wel gelukkig met de super goede Belgische frituur die niet ver van ons huis ligt en een man die er dan even naartoe rijd.
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 16:59:

Als we iets bestellen doen we het ook rechtstreeks, nooit via zo'n site. Nou bestellen we niet vaak, ik kook graag maar ik ben al een tijdje niet lekker, last van mijn ingewanden, het is niets ernstigs, is al bekend, maar het is wel verrekt hinderlijk en belemmerend. We hebben de afgelopen weken wel een paar keer iets laten bezorgen. Een keer Chinees, de Peking eend was niet te vreten, twee keer één en ander van Brutus Beer, prima saté en spare ribs, man houdt van spareribs en een keer sushi.

Beterschap.

Ik begrijp dat rechtstreeks bestellen ook beter voor de eettent zelf is.
quote:Het-groepje schreef op 22 april 2016 @ 17:06:

[...]

Beterschap.

Ik begrijp dat rechtstreeks bestellen ook beter voor de eettent zelf is.Dat zal best, er zal wel provisie in de prijs zijn inbegrepen. Hotels die op allerlei sites staan betalen ook provisie, dan scheelt zelf reserveren ook.
Restaurants betalen idd aan Thuisbezorgd. Dus als je een favoriet hebt is het voor hen fijner als je t rechtstreeks doet. Ik lees hier ook wat slechte ervaringen, maar die liggen echt aan het bewuste restaurant. Zij kiezen de bezorgkosten en gaan natuurlijk over de kwaliteit van het eten. Thuisbezorgd en andere site faciliteren alleen maar.

Ik wacht nog op 'echte' restaurants die mee gaan doen.
quote:PlayingTheAngel schreef op 22 april 2016 @ 17:25:

Restaurants betalen idd aan Thuisbezorgd. Dus als je een favoriet hebt is het voor hen fijner als je t rechtstreeks doet. Ik lees hier ook wat slechte ervaringen, maar die liggen echt aan het bewuste restaurant. Zij kiezen de bezorgkosten en gaan natuurlijk over de kwaliteit van het eten. Thuisbezorgd en andere site faciliteren alleen maar.

Ik wacht nog op 'echte' restaurants die mee gaan doen.

Aan de lijsten van Thuisbezorgd kun je helaas niet zien of het om een restaurant gaat om om een zaak die alleen thuis bezorgt.

Er staat op de lijst die voor ons handig is wel een behoorlijk goede Thai.

Die lijsten kloppen wat locaties betreft niet helemaal. Bij de zaken in het centrum van de stad staan er ook die op een uur rij-afstand liggen, ik kan me niet zo goed voorstellen dat ze op zo'n afstand bezorgen, warmhoudboxen of niet.
Top, mijn keuze is gemaakt. Haha nooit verwacht zoveel reacties te krijgen! Thanks
Pluk de dag!
En laat ik nu door dit topic sushi hebben besteld. Over een half uurtje zit ik lekker op de bank sushi te eten
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:FleurdeWijs schreef op 22 april 2016 @ 15:48:

[...]

Haha zo dat hebben jullie snel besloten! Thuisbezorgd is prima, daar bestel ik normaal alleen de vraag was juist iets anders... en na het internet afstruinen vond ik deze?Maar de tips in het andere topic gelden toch ook gewoon voor thuis eten ipv op je werk? Waarom zou dit anders zijn? Op dat topic heb je vervolgens nooit meer wat van je laten horen aan de mensen die met je meedachten. Foodora werd daar nog getipt en is misschien wat voor je.
Waar zo'n topic al niet goed (of misschien slecht) voor is.
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 17:01:

[...]

Heb je een Brutus in de buurt, dat zijn die gasten op een brommertje met een helm met berenoren. Brutus heeft prima ribben.

Deze ga ik onthouden ! Ik had voor vanavond verse kippensoep gemaakt.

Edit: en beterschap
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Foodora. Die komen op de fiets brengen. Veel gezondere restaurants zitten daarbij, en restaurants die niet een bezorgservice hebben wat het interessant maakt als afwisseling van Thuisbezorgd. Maar uiteindelijk zal dit ook als allemaa hetzelfde aanbod gaan voelen. Het is wel prijzig dacht ik. Eigenlijk huur je iemand in om je eten voor je op te halen op de fiets, kan je bijna net zo goed ff langs fietsen op weg naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven