vrouggahh
woensdag 12 juli 2017 om 18:02
vroeger hadden we nog saroma, pasta choco ( bere goed ! ) en duim drop , heette Twix gewoon raiders en m&m,s treats , frisdrank als snor en raak in een glazen fles met zon pijnlijke ribbeldop.
bestaat ben bits en hubba bubba kauwgom nog?
en fabrikanten spelen er weer op in , dus inmiddels is tjolk ( ja ja ) ook weer terug net als choba chocolade boter.
voor welk verdwenen artikel zou jij nu nog steeds keihard naar de winkel rennen?
bestaat ben bits en hubba bubba kauwgom nog?
en fabrikanten spelen er weer op in , dus inmiddels is tjolk ( ja ja ) ook weer terug net als choba chocolade boter.
voor welk verdwenen artikel zou jij nu nog steeds keihard naar de winkel rennen?
anoniem_343603 wijzigde dit bericht op 12-07-2017 18:16
Reden: spelfoutjuss
Reden: spelfoutjuss
0.23% gewijzigd
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
woensdag 12 juli 2017 om 19:20
Dan lag het wel erg lang.Lady_Voldemort schreef: ↑12-07-2017 19:18Ja, dat werd roze als het bedierf. We wilden het meteen niet meer eten![]()
woensdag 12 juli 2017 om 19:31
Ja deze!! Ik mis maar weinig dingen, maar van deze vind ik het echt jammer dat ze er niet meer zijn.
Veel dingen die ik vroeger lekker vond, vind ik nu niet meer lekker. Jawbreakers of koetjesrepen, je kon me er als kind voor wakker maken, maar nu hoef ik ze eigenlijk niet meer
woensdag 12 juli 2017 om 19:33
De smaak is anders dan vroegerstippensokken schreef: ↑12-07-2017 18:10Pastachoca: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... choca-puur
woensdag 12 juli 2017 om 19:36
Heet nu curlywurly en volgens mij is de smaak hetzelfdeBlondie456 schreef: ↑12-07-2017 19:033 musketiers vond ik altijd lekker. Die lange choco-caramel repen.
Lukt mij opeens niet om een plaatje te plakken
anoniem_127384 wijzigde dit bericht op 12-07-2017 19:37
96.67% gewijzigd
woensdag 12 juli 2017 om 19:37
woensdag 12 juli 2017 om 19:40
De Donald Duck kauwgom bestaat niet meer !
woensdag 12 juli 2017 om 19:47
Een Limlolly van Jamin... het goedkoopste "waterijsje" wat ze destijds hadden, maar zo lekker... het was ook geen echt waterijs, meer een kruising tussen yoghurtijs en waterijs. Mijn oma was er ook dol op, dus als het warm was... talloze hebben we er verslonden destijds...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 12 juli 2017 om 19:49
Punica sap, dat vond ik zo heerlijk in de jaren '80/90!
En Nimm2 snoepjes; een hard sinaasappelzuurtje van buiten met een zachte kauwbare sinaasappelvulling.
Deze werden uit de handel genomen en ik heb destijds nog een aantal rollen weten te scoren bij een sigarenboer in de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het moment dat ik het laatste snoepje opat was een gedenkwaardig moment!
En Nimm2 snoepjes; een hard sinaasappelzuurtje van buiten met een zachte kauwbare sinaasappelvulling.
Deze werden uit de handel genomen en ik heb destijds nog een aantal rollen weten te scoren bij een sigarenboer in de Amsterdamse Rivierenbuurt. Het moment dat ik het laatste snoepje opat was een gedenkwaardig moment!