Ik ben het zat!!!!

13-05-2007 13:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om maar in het verdom hoekje te gaan zitten.

Ik wil eens weten hoe jullie reageren als je vriend(we hebben 13 jaar al een relatie) je verjaardag vergeet en komt doodleuk savonds binnen terwijl je visite binnen zit en je hebt kado's liggen en dan zegt ie "ohhhhhh heb je al moederdag kado's gekregen "'.waarop ik zei ,nou het is vandaag 12 mei !!!.en toen hij het gebak zag toen zei ie''ohhhhhhh nou gefeliciteerd dan maar.niks geen kus of sorry en toen ik later toen iedereen weg was ging opruimen toen was ie al in slaap gevallen op de bank ,ik ben toen naar boven gegaan en hij ging weer weg.( we wonen niet samen)!!!!.Hij moet vandaag niet komen met bloemen want die gaan de kliko in!!!.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hoefde hij er ook niet meer in te komen!

Wat respectloos van hem om dat te flikken na 13 jaar! :o
Alle reacties Link kopieren
Hij moet vandaag niet komen met bloemen want die gaan de kliko in!!!





En waarschijnlijk is daar ook nog wel ruimte over voor hem dan, anders heb ik nog wel een plekje :P
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een *** zeg...ik had m meteen weer naar buiten geschopt, gelijk die avond nog...das toch raar als ie dat na 13 jaar vergeet...zit dan denk ik toch iets niet goed in de relatie...:(
Alle reacties Link kopieren
'k zou mooi niet de bloemen (da's zonde!) maar hem de kliko ingooien!!!

wat 'n !!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen? De rest van de week doodnegeren, net zolang tot het kwartje gevallen is. En daarna op z'n knieën door het stof laten kruipen om het goed te maken:



Voorlopig moet hij:

- Jou vertroetelen alsof je de belangrijkste vrouw op aarde bent

- Elke avond koken

- De was doen, ook opvouwen en in de kast leggen

- Om de dag de wc schoon maken

- De ramen wassen

- Boodschappen doen

- De badkamer een grote beurt geven

- Onkruid wieden

- De schuur/garage uitmesten

- De afstandbediening van de tv afstaan en meekijken naar alle series die jij wilt zien

- En ...... NATUURLIJK EEN HEEL GROOT KADO KOPEN!



En dit net zo lang tot mijn boze bui weer over is .

(gelukkig voor mijn vriend, heeft hij het tot nu toe nog steeds elk jaar onthouden .)



groetjes seagull
Alle reacties Link kopieren
Is hij je verjaardag al vaker vergeten? Hoe is jullie relatie verder?



Het kan natuurlijk dat iemand een keer je verjaardag vergeet. Heel dom, heel vervelend, maar het kan gebeuren. Je zou alleen een andere reactie verwachten. Als mij dat zou overkomen zou ik me doodschamen en me direct verontschuldigen, feliciteren en natuurlijk meedoen aan het vieren van de verjaardag. Als de visite dan weg zou zijn zou ik me nog een keer verontschuldigen. Bij jouw vriend is het net alsof hij het heel normaal vind dat hij het is vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Nou ,ik kan jullie vertellen dat onze relatie over is .Mijn vriendin ws hier net en toen zij weg was kwam ie naar beneden en toen zei ik dat ik boos was omdat ie het vergeten was en hij had een bos bloemen meegenomen die hij vervolgens de kids liet geven en nou hij pakte de bos bloemen en sloeg die kapot in de keuken en werd heel boos en ik zei toen kun je niet inhouden omdat mijn jongste erbij was en hij stond al klaar met opgeheven hand bij mijn gezicht ,nou je had zijn ogen moeten zien.waarop ik zei en nu er uit als je je eigen niet kan beheersen waarop hij zijn sleutels terug gaf en weg ging!!!!een betere moederdag en verjaardag kan je je eigen niet wensen!!!!!!dit was de eerste keer dat ie mijn verjaardag vergeten was.als hij nou sorry had gezegd ,alla maar dat nog niet eens .
Hij stond met opgeheven hand bij je gezicht? Heeft ie je al eens eerder geslagen of een gedreigd dat te doen?
Alle reacties Link kopieren
ja,toen ik 5 jaar geleden het uitmaakte ,toen werd ie ook zo giftig en kreeg hem met moeite de deur uit.Maar onze relatie was al niet goed en volgens mij heeft ie dit gewoon aangepakt om er een einde aan te maken.
Opgeruimd staat netjes dus!
Alle reacties Link kopieren
Als je heel eerlijk bent wil je toch zeker niet bij zo'n man blijven... ik in iedergeval niet....en ik denk dat je kinderen er ook niet gelukkiger van worden als ie af en toe zo kan uitvallen....ik weet dit uit eigen ervaring,mijn moeder is getrouwd met zo iemand die af en toe heel agressief kan zijn, de spanning in huis was af en toe om te snijden, ik was soms echt bang voor m, dat is voor mij zeker een reden geweest dat ik al heel vroeg het huis uit ging...

Ik denk dat jij en je kinderen veel gelukkiger kunnen zijn zonder zo iemand...

vind t wel rot voor je dat het zo gelopen is trouwens, heel veel sterkte *;
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste zei nog ''is ie nog wel mijn papa dan en zie ik hem nog wel"";(Nou de tranen sprongen in mijn ogen.Ik vind het zo erg voor hun.ik zei toen nog wel ,je mag hem wel bellen (mijn zoon is 9) ,ja dat is goed ,nou zoonlief belde hem en hoorde dat ie in het cafe zat en zoonlief vroeg aan hem of ie nog terugkwam en zijn antwoord was ''ik heb nu geen tijd ik bel nog terug .dat moet ie nog doen!!!!!!!!!!.Ik haat hem
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste zei nog ''is ie nog wel mijn papa dan en zie ik hem nog wel"";(Nou de tranen sprongen in mijn ogen.Ik vind het zo erg voor hun.ik zei toen nog wel ,je mag hem wel bellen (mijn zoon is 9) ,ja dat is goed ,nou zoonlief belde hem en hoorde dat ie in het cafe zat en zoonlief vroeg aan hem of ie nog terugkwam en zijn antwoord was ''ik heb nu geen tijd ik bel nog terug .dat moet ie nog doen!!!!!!!!!!.Ik haat hem
Is je vriend de biologische vader ?





Waarom laat je je zoon de vraag stellen wanneer hij terugkomt ?
Alle reacties Link kopieren
hoi, laat die vent a.ub. los ze kunnen zichzelf niet beheersen dus zijn geen echte mannen! en als het dan zover is wou je dat je er nooit aan begonnen was!

Ik woon nu samen, en ga nu gelukkig ook weg eind mei en ik kan echt niet wachten ik wou gewoon nu al dat het eind mei was, ik heb dan een kamertje gevonden, en ik kan helaas pas eind mei gaan, omdat ik de huur voor deze maand al betaald heb en de hulp voor het verhuizen pas eind mei komt, maar als we ruzie hadden kon hij ook flink ontploffen!

maar a.u.b laat hem gaan, dat doe ik ook! groetjes en suc6!
Alle reacties Link kopieren




quote: bnc reageerde



Mijn oudste zei nog ''is ie nog wel mijn papa dan en zie ik hem nog wel"";(Nou de tranen sprongen in mijn ogen.Ik vind het zo erg voor hun.ik zei toen nog wel ,je mag hem wel bellen (mijn zoon is 9) ,ja dat is goed ,nou zoonlief belde hem en hoorde dat ie in het cafe zat en zoonlief vroeg aan hem of ie nog terugkwam en zijn antwoord was ''ik heb nu geen tijd ik bel nog terug .dat moet ie nog doen!!!!!!!!!!.Ik haat hem Is je vriend de biologische vader ?





Waarom laat je je zoon de vraag stellen wanneer hij terugkomt ?



Ja hij is de vader,ik liet hem dat vragen omdat mijn zoon dat vroeg nadat hij weg is gegaan en hij vroeg het zich af of ie papa nog wel terug zou zien???
Alle reacties Link kopieren
Heb jouw (ex)vriend nog nooit van een verjaardagskalender gehoord??
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed hoe een verjaardag nooit ter sprake kan komen. Ik neem aan dat je samen woont, en het lijkt mij dat je dan bespreekt hoe je een verjaardag gaat vieren. Hij komt zaterdagavond zomaar thuis aanlopen, zonder dat jullie overlegt hebben waar hij die dag zou zijn?



En je spreekt toch van te voren af wanneer je de verjaardag gaat vieren, je overlegt toch over de mensen die uitgenodigd zijn, je doet toch extra veel boodschappen voor een verjaardag? Sorry, maar ik snap dat eerlijk gezegd niet zo goed...
Alle reacties Link kopieren


Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed hoe een verjaardag nooit ter sprake kan komen. Ik neem aan dat je samen woont, en het lijkt mij dat je dan bespreekt hoe je een verjaardag gaat vieren. Hij komt zaterdagavond zomaar thuis aanlopen, zonder dat jullie overlegt hebben waar hij die dag zou zijn?



En je spreekt toch van te voren af wanneer je de verjaardag gaat vieren, je overlegt toch over de mensen die uitgenodigd zijn, je doet toch extra veel boodschappen voor een verjaardag? Sorry, maar ik snap dat eerlijk gezegd niet zo goed...
Nee ,we wonen niet samen,maar dit was een druppel die deed overlopen voor mij .natuurlijk is er meer aan de hand dan dit alleen .Maar het gaat mij te ver als je fysiek geweld tegen mij wil uitvoeren waar je 4 jarige dochter bij staat!!!!!!we hadden 13 jaar iets samen met 2 kids en de laaste tijd kwam ie al niet meer zo veel.
Alle reacties Link kopieren




quote: yoyo2 reageerde



Nee ,we wonen niet samen,maar dit was een druppel die deed overlopen voor mij .natuurlijk is er meer aan de hand dan dit alleen .Maar het gaat mij te ver als je fysiek geweld tegen mij wil uitvoeren waar je 4 jarige dochter bij staat!!!!!!we hadden 13 jaar iets samen met 2 kids en de laaste tijd kwam ie al niet meer zo veel.



En zn kinders dan??zag hij die de laatste tijd dan ook niet meer zo vaak??
Alle reacties Link kopieren
Hai bnc,



het punt is niet dat hij je verjaardag is vergeten of je het al dan niet heb aangegeven, of je kinderen aanwezig of niet: geweld is foute boel, altijd !!



weg met die eikel, permanent



sterkte hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven