kiwibakje bijvoorbeeld? Een eierdopje is net te klein en dat gesmeer met die helften om uit te lepelen, snijden is helemaal een gedoe. Hebben jullie ook iets waarvan je denkt: als dat nou zou bestaan.... misschien leest er wel iemand mee van de hema ontwerpafdeling...
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:elina81 schreef op 15 september 2009 @ 21:43:
bij de voorgesneden groente: stukjes pompoen in zakken van 400 gr ofzo..Bij Appie. Ik weet eigenlijk niet of ze het nog steeds in het assortiment hebben, maar een paar jaar geleden wel.
quote:hekate schreef op 15 september 2009 @ 21:51:
[...]
Bij Appie. Ik weet eigenlijk niet of ze het nog steeds in het assortiment hebben, maar een paar jaar geleden wel.Echt? Helaas red ik t niet meer in de komende 5 minuten, maar ga morgen meteen speuren. Al moet ik zeggen dat ik de laatste keren een goede snij verdeel hak techniek ontwikkeld heb. Maar t blijft een spektakel, doe t altijd vlak voordat ik mijn keuken schoon ga maken haha.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Anoniem_67eab3cbf367d
dinsdag 15 september 2009 om 21:58
Snijden van een kiwi een gedoe?? Is nou nog nooit in me opgekomen, en ik doe het toch elke dag.
quote:Swhite schreef op 15 september 2009 @ 21:48:
[...]
Ik ook. Nou ja, ik had ze. Wedden dat ik ze lek krijg?* Bertha maakt een mental note dat ze Swhite nooit, maar dan ook nooit, in de buurt van haar banden laat;) Sorry offtopic
Pompoen is op zich niet lastig, je moet alleen wel een goed scherp mes hebben. Schillen doe ik al jaren niet meer trouwens.. gewoon schoonpoetsen en wat langer laten pruttelen..
het is meer dat ik dan meteen 2 kg heb (soep, soep, taart met feta, cupcakes, stroofprut met geitenkaas..)