Wat eet/drink je nu achter de pc ?
woensdag 26 augustus 2009 om 08:25
quote:Marriss schreef op 25 augustus 2009 @ 22:01:
[...]
ooooohhw.
Ik vond de optimel anders heus wel gezond!
Hmm, ik vraag het me af. Volgens mij zit het vol met vnl. suiker en doet het wat dat betreft weinig onder voor die Energy drink.
Misschien is het wel lekker, maar bij gezond heb ik mijn twijfels.
[...]
ooooohhw.
Ik vond de optimel anders heus wel gezond!
Hmm, ik vraag het me af. Volgens mij zit het vol met vnl. suiker en doet het wat dat betreft weinig onder voor die Energy drink.
Misschien is het wel lekker, maar bij gezond heb ik mijn twijfels.
woensdag 26 augustus 2009 om 10:07
quote:Elynn schreef op 26 augustus 2009 @ 09:50:
Haha, Liv is dol op klef.
Hier een koffieverslaving. Kan geen ochtend zonder. Word serieus chagrijnig als het niet voorhanden is.
[afbeelding]
Heb er uiteraard zelf niet zo'n mooi blaadje in getoverd.
Ik wilde al gaan roepen dat ik enorm onder de indruk was... Desillusie
Hier een fruitshake, aarbeien, frambozen & banaan, tarwezemelen en soja yoghurt in de blender.
Haha, Liv is dol op klef.
Hier een koffieverslaving. Kan geen ochtend zonder. Word serieus chagrijnig als het niet voorhanden is.
[afbeelding]
Heb er uiteraard zelf niet zo'n mooi blaadje in getoverd.
Ik wilde al gaan roepen dat ik enorm onder de indruk was... Desillusie
Hier een fruitshake, aarbeien, frambozen & banaan, tarwezemelen en soja yoghurt in de blender.
woensdag 26 augustus 2009 om 10:18
woensdag 26 augustus 2009 om 11:11
quote:Elynn schreef op 26 augustus 2009 @ 10:18:
GB, word er altijd wel heel blij van als ik zo'n mooi kunstwerkje van een barista krijg voorgezet. Zelf klop ik de melk wel op, maar de techniek van de blaadjes en andere leukigheden beheers ik niet. Lijkt me ook veel gedoe zo 's ochtendsvroeg.
En oef, wat eet en drink jij altijd gezond.
Dan heb je mijn post van gisterochtend niet gezien zeker?!
Volgens mij kun je zo'n blaadje alleen maken als je een goeie crema op je espresso hebt. Bij mij lukt dat niet, want ik zet koffie in een 'mocca per il caffè' en daarmee heb je te weinig druk voor crema.
Ik word er ook wel blij van, van zo'n kunstwerk.
GB, word er altijd wel heel blij van als ik zo'n mooi kunstwerkje van een barista krijg voorgezet. Zelf klop ik de melk wel op, maar de techniek van de blaadjes en andere leukigheden beheers ik niet. Lijkt me ook veel gedoe zo 's ochtendsvroeg.
En oef, wat eet en drink jij altijd gezond.
Dan heb je mijn post van gisterochtend niet gezien zeker?!
Volgens mij kun je zo'n blaadje alleen maken als je een goeie crema op je espresso hebt. Bij mij lukt dat niet, want ik zet koffie in een 'mocca per il caffè' en daarmee heb je te weinig druk voor crema.
Ik word er ook wel blij van, van zo'n kunstwerk.
woensdag 26 augustus 2009 om 12:18
Ow, ik zie het, een chocoladebroodje. Gelukkig, er is dus geen sprake van orthorexia (had hier een smiley willen plaatsen maar die doen het sinds de 'under construction' niet meer).
Ik heb inderdaad ook zo'n pruttelpotje. Fijn ding. Kan ook erg genieten van het geluid.
Zit nu aan de (met munt van eigen kweek, voel me net Jamie Oliver, die altijd zo semi-nonchalant kruiden uit de tuin knipt):
en:
Ik heb inderdaad ook zo'n pruttelpotje. Fijn ding. Kan ook erg genieten van het geluid.
Zit nu aan de (met munt van eigen kweek, voel me net Jamie Oliver, die altijd zo semi-nonchalant kruiden uit de tuin knipt):
en:
woensdag 26 augustus 2009 om 12:20
quote:Elynn schreef op 26 augustus 2009 @ 12:18:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Oeh, lekker is dat he? Muntthee. Hier ook een tuin vol munt, denk dat ik straks ook maar es een kopje maak!
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Oeh, lekker is dat he? Muntthee. Hier ook een tuin vol munt, denk dat ik straks ook maar es een kopje maak!