Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
knuffels voor iedereen die het nodig heeft X
Alle reacties Link kopieren
Lekker BE pasta pesto!



Thee jij ook lekker gegeten?



Lala66 ik neem graag een knuffel en geef jou er ook een



Hier maaltijdsalade met gerookte kip gegeten. Kon alleen de walnoten niet vinden, gierige Jumbo



Stofzuigen gedaan, beddengoed gewassen en bed fris opgemaakt.

Zou morgenochtend koffie drinken bij bff maar voel me er niet toe in staat en ben opgelucht dat ik heb afgezegd, kan ik ook wat uitslapen.
goed gedaan blue-tje. lekker aan jezelf denken,. dat moet nu! heerlijk in een fris bedje slapen zo <3
quote:lala66 schreef op 22 april 2017 @ 22:20:

goed gedaan blue-tje. lekker aan jezelf denken,. dat moet nu! heerlijk in een fris bedje slapen zo <3
Alle reacties Link kopieren
Ja Blue, mijn eten was heerlijk en nog 3 porties in de vriezer.



En toen ging ik mijn avond 'verprutsen' want ipv patroon uitraderen was ik bezig met FB en WordFeud en WordOn enzo. Heb zelfs net pas thee gezet en ik dacht 1 helft van de bounty te nemen maar ik vermoed dat ik zo de andere ook nog op ga eten.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ook zeker doen lala66

Te lang niet gedaan en wil nu aan mezelf denken en tot mezelf komen.



Bounty's die lust ik niet haha fijn dat jij er van geniet Thee. En toch niets mis met je avond?



Ik heb zojuist een zalige lange massage gehad en intussen gezellig gekletst met vriend.
Alle reacties Link kopieren
He getsie thee die puinhoop met het ziekenhuis.



Fijn dat je een massage hebt gehad BL dat doet je vast goed ondanks alle ellende.



Vanavond heb ik beef teriyaki gemaakt met noodles, was erg lekker al zelf ik het zelf.



Heb Lipton Ice Tea Green Mint Lime geprobeerd en is heerlijk!!! Doet me denken aan een Mojito.



Nu een Lady Lipton thee.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben echt massage-verslaafd

Die ijsthee klinkt goed trouwens!



Net bapao gegeten en ga zo wat water drinken.
Net twee boterhammen met filet Americain gegeten. Nu eerst bijlezen en reageren.
DB: wat lief van je collega, dat spiegeltje.

Coetje: knap dat je al 3 kilo bent afgevallen.

BE: O nee zeg... wat een gedoe met het UWV. Ga je je geld nu wel zo snel mogelijk krijgen? Ik hoop het.

BL: wat een mooi kado. Daar is je vader vast blij mee.

Coetje: hoe was het forumstersdagje? Hoop dat jullie het leuk hebben gehad.

Thee: wat vervelend dat je oproep ziekenhuis niet kreeg. Echt balen. Hoe was het vrijdag in het ziekenhuis? Of is het pas aanstaaande vrijdag?



Hoe is jullie weekend? Ik heb een goed weekend. Gisteren ca. 11 kilometer gewandeld; wat ik nog best een prestatie vond gezien het scheefstaande bekken. Volgende week kan ik gelukkig naar de fysio. Heeft zij ook weer wat te doen.

Verder gisteren naar de kwekerij gegaan en twee prachtige hanging baskets gekocht, gevuld met mooie planten. Daarna nog even met de foto's bezig geweest en tv gekeken.

Nu draait de was al en de zon schijnt. Hoop dat dat zo blijft!

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wow 11km TV! Respect.



Zojuist ontbeten, een mega omelet met champignons en witte bonen in tomatensaus. Heb flinke spierpijn van het trainen dus moet goed eten.
Nog maar 13 dagen BL!



Tv: ik hoop het ook. Stelletje idioten... wat voor bloemen zitten er in je baskets?



Diamond: extra veel proteïne en magnesium dus met die spierpijn!
O, en hier groene thee met rozen.
Alle reacties Link kopieren
Wens iedereen een fijne dag



Ik kom voor de verandering net weer uit bed. Ouders van vriend kwamen om drie uur. Heb even gedag gezegd en geïnformeerd hoe het met ze ging. Verder kon ik het niet opbrengen. Vriend is net naar de Action geweest, ik had hem een mooie foto van mij gegeven van toen ik achttien was en hij wilde graag een mooi lijstje kopen. Hij heeft foto trots ingelijst en op zijn bureau gezet.



Nu is hij even naar de AH en voetbal staat op. Vanavond weer een fijne gezellige avond. Met Wegmisbruikers. Heb vanmorgen zo goed en kwaad als het ging benen zitten epileren. Ook na een ongeluk gaat vrouw zijn helaas gewoon door.
Alle reacties Link kopieren
Diamond, die teriyaki from scratch of met behulp van?



TV, het was idd afgelopen vrijdag en dus OK-proof bevonden



Rond 9.15 misselijk opgestaan. Misselijkheidstabletjes hielpen niet, ontbijt ook niet dus 11.15 maar weer naar bed gegaan, wekker 13.15, toen wekker op 15.15, rest pindaflips opgegeten, facebook en nu alweer bijna 17 uur, weer dus niet gedaan wat ik gepland had. En zin in bounty maar dan moet ik naar de benzinepomp en me dus eerst naar-buiten-gaan-proof maken en daar heb ik geen zin in.

Waar ik wel zin in heb is avondeten, golden longs patat, bamischijf, knakworstje(s), joppiesaus, mayo en pindasaus. Rest pindasaus morgen bij de nasi.

Nu nog maar een koud blikje power.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Thee zo misselijk. De rust heb je waarschijnlijk nodig gehad. Je avondeten klinkt lekker! Bij mij gaat eten moeilijk door -je raadt het al- het vergif.



Hier ook zo'n blikje.
Goedemiddag!



Ik ben vandaag voor de tweede keer tante geworden, van een heel mooi meisje.

Volgende week op kraamvisite.



Verder niks bijzonders.



drink water
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nichtje Daremanda
Dankjewel Blue.
Wat leuk Dare!



Ik ga zo een restje bami opwarmen en dat met gebakken ei en kroepoek opeten. En ik ga vanavond lekker undercover boss kijken. Er is een marathon op rtlz.
Alle reacties Link kopieren
Lekker BE en inderdaad leuk programma!!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die marathon zelfs iedere zondagavond BE.



Vriend heeft tompoesjes meegenomen, daar heb ik al tijden zin in. Vanavond dus een lekkere tompouce. Verder is mijn lichaam telkens zo vreselijk moe
Alle reacties Link kopieren
Van harte Dare!



BE, ik vind het zo stom dat ik geen rtlz heb. Voorheen waren die programma's 'gewoon' op rlt7. Undercover boss is wel leuk.



Ben net toch even naar de pomp gewandeld voor bounty, is het zo'n 3-pakje, wat naar nou

Daarna thee gedronken met een klein stukje muffin die ik gister niet lekker vond en nu wel, had dus geen bounty hoeven halen voor iets bij de thee

Ga nu eerst m'n minifrituurtje maar eens aanzetten en pindasaus maken.



Blue, geniet van je tompoesjes straks!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat er met mijn frituurtje aan de hand is maar dat wordt geen patat/snack

Hoorde ineens een heel borrelend geluid alsof er al iets in de pan zat, temperatuur uitgedraaid, deksel eraf of ik iets kon zien en het leek wel een vulkaan. Spetterde hoog alle kanten op, halve vloer onder de vetspetters, het vet ging tekeer van jewelste en door het spetteren durfde ik niet meer dichtbij te komen om deksel er weer op te leggen.
Oei thee, gelukkig ben je niet geraakt.



Dankjewel voor de felicitaties



Ik ga morgen wat dingen bij de hema terugbrengen, zodat ik geld om dinsdag een tweedehands jas over te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven