Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ontbijt.koffie, afbakbroodje met half american.en half vleesworst.latste stukje suikerbrood opgemaakt. Nu weer n nieuw stuk uit de vriezer pakken.
Als het weer zo mooi blijft als nu.gaan we vanmiddag er even uit. Hoeven geen winkel binnen .
Gewoon rijden en misschien n kort loopje.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen vijf kilometer gelopen en nu thuis aan de koffie met een mergpijp.
Alle reacties Link kopieren
veel plezier chris, geniet ervan! cookie wat ben jij sportief zeg, heerlijk.
coetje ik snap vriend ook wel hoor, en jouw angst mbt je vriend snap ik ook zeker. laten we hopen dat het aan ons allemaal voorbij gaat..
Alle reacties Link kopieren
Over heen gelezen, maar veel plezier Chris! Ik vond het lekker vanmorgen.

Dank je Liz! Het is bij mij ook vooral energie, die moet er gewoon uit. Ik probeer elke dag wel vijf kilometer te lopen en in deze tijden lukt het vaak om zelfs meer te lopen :)
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ik durf het niet te beloven, maar ik ga absoluut mijn uiterste best doen op de maandagen!! Logisch die angst voor vriend, hij is zo kwetsbaar. Fijn dat de kinderen zich aan de maatregelen houden.

ZZ, wat vervelend dat het eten gisteren niet goed viel. Fijn dat zoon zo'n grote steun is voor je! Zeker in deze omstandigheden. Sterkte :hug:

Liz, mijn teken kunsten zijn ook om te huilen hoor. Moeilijk ook voor jullie, wel/niet afspreken met vriend. Want als zijn ouders zo kwetsbaar zijn ....

Cookie, hoe kwam het dat je zo laat pas sliep? Ben je nog even terug in bed gekropen? Jij hebt je beweging in ieder geval vanmorgen al weer gehad, goed hoor!

Chris, lekker doen idd. Even eruit, even een frisse neus halen.

Thee en Honing (haha grappige combinatie zo) ik hoop dat het met jullie naar omstandigheden ook goed gaat.

Gisteravond kon ik niet in slaap komen en vanmorgen was ik om 05.00 uur klaar wakker. Toen ben ik maar naar beneden gegaan en heb een kop thee gedronken en een cracker met kaas gegeten. De rust duurde niet lang, want om 05.30 uur kwam de oudste ook al uit bed. Lekker met haar op de bank liggen chillen en dommelen.

Ontbijt waren flensjes en verse jus en thee. Na ontbijt en bad en aankleden, zijn man en ik op de slaapkamers bezig geweest om wat kasten te verhuizen.

We proberen de jongste een beetje te laten wennen op haar kamer. Door op zulke momenten haar in haar bedje of op een kleedje op de grond te leggen. De andere twee spelen daar ook lekker of kruipen bij haar in het bedje (doen ze in de box beneden ook vaak). Ze hoeft er nog niet te slapen hoor.

De kinderen hebben net brood gegeten en kijken nu tv. Man en ik een cup a soep tomaat en twee crackers met kaas.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Viva, ik lag er even voor 0.30 uur in (ik lig altijd rond die tijd in bed) en vrijwel altijd slaap ik na een kwartier, soms een halfuur. Man komt in het weekend wel meestal pas rond tweeën naar bed maar dat merk ik niet, want hij doet wel zachtjes. En toen was ik om 5.45 uur al weer wakker. Ik heb niet veel slaap nodig maar toch wel langer dan dit :-D Ben niet meer terug naar bed gegaan, ik ga vanavond wel eerder naar bed. Vergeet de klok niet :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog lekker gewandeld,vond het windje wel fris.Op de terugweg nog wat salades en stokbrood gehaald voor vanavond.

De groentensoep is klaar en voor de liefhebber is er nog een broodje knakworst met zuurkool.

Viva,slim om jongste zo wat te laten wennen.

Chris,nog even eropuit geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ja wij zijn even op bezoek geweest.bij n alleenstaande kennis van ons.(zelfde leeftijd als wij)
Eerst gebeld of ze nog gezond was, en dat wij nog gezond zijn , of ze ons zien wou.
Het hele programma.😀
Ze had achterhuis de stoelen klaargezet .ruim uit elkaar .moest wel iets harder praten. Buren konden ook mee luisteren 😊
Werd na n uurtje te koud en zijn we weer op huis aangegaan.
Even op andere gedachten gekomen.
Maar heel apart op straat. rustig ,enkele mensen die wandelden. Fietsers . geen groepen .toch n beetje unheimlich vreemd.

Wij hebben thuis soep gegeten en nu zijn de spareribs klaar.

Nog even geslapen cookie vandaag overdag.?

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, en met kinderen en familie.
En dat iedereen de dagen goed doorkomt .

Dat coetje snel weer n normaal leven met vriend heeft in een ruimte.

Dat Liz geniet van haar vrije weekend met n boek ,

Zenzeo blij dat je je zoon hebt.en dat hij je in de gaten houdt .

En Viva lekker bezig met de meisjes.

Wou extra vandaag weg.morgen schijnt het weer iets minder mooi te worden.
Ja zo rommelen we maar verder . We moeten wat .vind het al heel wat dat we vandaag visite zijn geweest.
Met alle voorzorgsmaatregelen maatregelen .is wel raar .normaal knuffel je mensen bij het komen en gaan.
Nu ga je zo kaal weg . .tja heel vreemd allemaal.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker vreemd en kaal Chris. Ben vanmiddag ook niet meer de deur uit geweest, man is nog wel 70 kilometer gaan fietsen, maar voor hem is dat niet ver. Hij miste alleen wel een tussenstop met koffie en appeltaart :-D

Ik heb pizza's besteld bij ons favoriete Italiaanse restaurant, ze zijn natuurlijk gesloten maar bezorgen wel eten.
Alle reacties Link kopieren
fijn dat jullie haar even gezelschap hebben gehouden chris, dat zal ze fijn hebben gevonden! is idd wel heel kaal om binnen te komen en weg te gaan zonder een knuffel..
cookie wow 70 km fietsen? hopelijk heeft hij dan wel een electrofiets? of is hij echt zo sportief dat hij zo ver kan fietsen zonder hulpmotor. en lekker, pizza! wat voor 1 had je? coetje ik vond het ook maar fris vandaag hoor, heb de hele dag al koude voeten..
viva wat goed om jongste zo aan haar kamertje te laten wennen, wat je zegt dat slapen daar komt vanzelf nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat wij hier en jullie gezinnen/dierbaren gezond blijven. Maar als ze zeggen dat uiteindelijk 60% het zal krijgen/hebben, dan kunnen wij hier toch niet allemaal de dans ontspringen. Vind het lastig en meer dan je aan de richtlijnen houden kun je niet doen.
Ja gek hoor Chris dat je iemand niet kunt begroeten of iets bij het weggaan. Zal voorlopig nog wel zo blijven. Ik ben alleen kort naar Lidl geweest. Helaas is de tijd van bloedsinaasappels denk ik voorbij. Bij AH zag ik ze wel maar bijna 4 euro voor een netje vond ik toch wat te gortig.
Zenzeo hoop dat je vandaag wel een beetje hebt kunnen eten :hug:
Viva, slim om jongste zo wat te laten wennen en fijn dat ze zo lief spelen samen.
Zo dan 70 km is niet niks om 'even' te fietsen Cookie. Vast rondje ofzo? Hoe was je pizza/wat voor een pizza? Ik eet het liefst pizza met salami, ui, champignons. En als het een diepvriespizza is, dan pizza Ristorante van dr. Oetker.
Had geen zin om naar de bakker te wandelen, dus een half meergranen bij Lidl meegebracht. Morgen maar eens proeven!
Vanavond at ik gehaktbal, piepers en gestoofde andijvie. Lang niet op, smaakte goed. Na een schaaltje aardbeien en een chocostick ijsje.
Alle reacties Link kopieren
wij spekten de plaatselijke horeca en hebben van alles besteld.
nu uitbuiken met een kopje koffie
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad zo sportief dat hij geen elektrische fiets heeft Liz, hij heeft een ‘gewone’ racefiets waar hij dus dit soort afstanden meefietst, maar ook georganiseerde fietstochten van wel 200 kilometer. Ook gaat hij ieder jaar op groepsreis een week op fietsvakantie naar het buitenland, maar dat gaat dus jammer genoeg voor hem niet door 🙁 En ook onze vakantie met het gezin naar Italië niet, maar gelukkig hebben we dat gewoon van te voren kunnen annuleren en zaten we niet nu met z’n allen daar 😰

Ik had een pizza Picasso, met veel verschillende groenten (het ziet er ook echt wel uit als een Picasso met al die groenten), jongste dochter had een pizza salami en man een pizza met vier soorten kaas. We hebben niet alles opgegeten, dus voor morgen bij de borrel nog wat 🤗

Later nog een toetje gegeten, bakje frambozenvla.

Slaap lekker!!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen! ah, jij hebt een sportieve man met racefiets cookie. dat is natuurlijk al anders fietsen dan op een gewone fiets. ik had helemaal niet gedacht aan die mogelijkheid :facepalm: komt vast omdat iedereen die ik ken die veel fietst een electrofiets heeft. wel balen voor hem dat zijnnfietsvakantie niet doorgaat, en dat jullie vakantie naar italie ook niet doorgaat :-( zijn er nog meer hier die nu een vakantie hebben moeten annuleren eigenlijk?
wij gaan nooit op vakantie maar hadden anders dit weekend de 1e wedstrijd van vriend gehad, die gaat dus niet door en de komende 2 wedstrijden zijn ook afgelast. ik ben er bang voor dat het hele seizoen uiteindelijk niet doorgaat. ik hoop het niet natuurlijk, maar we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Ja, hij is een echte fietsfanaat. Hij heeft ook in de besturen gezeten van nationale fietsclubs, maar is nu voorzitter van de fietsclub in onze woonplaats. Hij had geen zin meer om 's avonds na het werk weer in de auto te gaan om naar een vergadering elders in het land te gaan, dus nu lekker dicht bij huis :-D

Ik was om even over 7.30 uur wakker, jongste dochter al om 6.30 uur (maar die was ook al eerder naar bed gegaan) en man is nu een halfuurtje beneden. Ik heb tussen 8.45 uur en 10.00 uur zes kilometer gelopen. Dochter heeft american pancakes gemaakt als ontbijt, en die waren heerlijk met stroop :)

Fijne zondag, ga straks als het bewolkt is de ramen lappen, met de zon erop krijg je van die lelijke strepen.
Alle reacties Link kopieren
Koffie en roggebrood met kaas.
Heb nu even pauze.
Ik ben moe, is het al bijna 15.00 uur?

:sleep:
Alle reacties Link kopieren
Liz, alsof het zo moest wezen, zaten wij te twijfelen over de vakantie en hebben nog niets geboekt. Wij kamperen meestal en ik wilde graag weer naar Kroatië, maar man wilde graag naar Griekenland en dan in een hotel.

Maar Cookie voor jullie en al die anderen ontzettend balen (understatement) dat het niet door gaat. Ik las hier op het forum ook eea over dat mensen gingen annuleren of geld terug willen vragen etc. Jullie ook?

En Liz, dan wel geen vakantie, maar een weekend weg wat niet door gaat is ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
ik hoop vooral dat niet alle wedstrijden worden afgelast dit jaar, ik had me vooral verheugd op denemarken. dat is half juni dus het zou nog door kunnen gaan.. ik hoop het maar!
viva dat is een gelukje voor jullie dan, dat jullie nog niet geboekt hadden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ga geen geld terug vragen. Het is het hotel waar we al 14 jaar graag komen en gelukkig heb ik kunnen regelen dat we in de herfstvakantie een week gaan in plaats van de meivakantie. Hopelijk is tegen die tijd alles weer normaal. We zouden eind juli ook naar Oostenrijk gaan, dat is nog eerder, maar we zien het wel binnenkort.

Heb het ook niet gedaan voor concerten waar we nog naar toe zouden gaan, ik vind het juist goed om nu de culturele sector te blijven steunen. En veel muzikanten hebben al aangeboden te spelen via Skype of Zoom :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden.
Goed zo Lilalinda de plaatselijke horeca steunen. En cookie ook.ja wat n strop.voor al die ondernemers.
Ik ben alleen bang dat als het te lang gaat duren.de mensen opstandig gaan worden.
Niet kunnen doen wat je wil.thuis op elkaars lip zitten .je zaak naar de kl*t*n zien gaan, is het middel niet erger dan de kwaal.
Ruzies en irritaties als gevolg .je weet niet hoe je je kinderen tevreden moet houden .laat staan pubers die ook geïsoleerd leven.
Alle evenementen die niet doorgaan. Half juni ben ik niet optimistisch over Liz.
Hier ook al zo.n rare zondag ochtend .zit al de hele morgen t.v te kijken .
Ik vertrek. van gisteravond .
Liesbeth List interview .en daarna n concert.
Loop in jogging broek .heb me dan nog wel opgemaakt .maar heb vandaag weer zo.n dag dat ik alles zo doelloos vind .
Mag van mij zelf even zo.n dag tussendoor. Komt ook doordat prut weer van vandaag.

Eet nu n sinaasappel .het ontbijt was uitsmijter ham.en n rozijnen bol.koffie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik heb ook een baaldag Chris!
Wel even buiten geweest maar net mijn huispak weer aangetrokken.
De jongens zitten elkaar gruwelijk in de weg,die heb ik in de tuin aan het werk gezet.

Ontbijt was koffie en broodje kaas met gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
zoon is vandaag ook een beetje opstandig. blijkbaar zit ik hem vandaag in de weg..
hij meent wel de oplossing te weten; hij nam me nl mee naar mijn slaapkamer,met een boek in de hand en drukte me op bed met dat boeken legde de deken om me heen waarna hij zelf terugging naar de woonkamer :lol: helaas voor hem ging dat hem dus niet worden..
Alle reacties Link kopieren
Zal aan het weer liggen.moet wel lachen om jou zoon Liz.heeft het goed met je voor.

Is het droog bij jullie coetje dat ze in de tuin kunnen zijn .hier nu trouwens ook.

Man is uit verveling n appeltaart aan het bakken. Heeft ook geen zin om op te ruimen o.i.d.net als ik.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mmm lekker Chris,appeltaart.
Geniet ervan!

Liz,goed bedacht van zoon! :P Jammer hoor dat je er niet intrapte...

Het is hier de hele dag droog,wel fris en harde wind.Ze zijn ondertussen klaar met de tuin en zijn nu met een bal bezig,trucjes oefenen.En middelste moet zo gaan werken.

Wij eten straks frietjes en een broodje shoarma met een salade.
Alle reacties Link kopieren
Over vakanties,wij wilden een last minute boeken naar Griekenland,maar wij blijven thuis dit jaar,ik spaar lekker door zodat we volgend jaar naar Aruba kunnen,mijn zusje is daarheen verhuisd een maand geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven