Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cookie, we waren tegelijk met een nieuw topic openen :rofl: . Ik vraag de mods die van mij te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Op het nieuwe topic dan maar!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oehh lekker 😋😋😋!!
Kom maar door, ik zet de ☕ klaar.
Alle reacties Link kopieren
Is man al terug, Viva?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig weer!
En heel toevallig heb ik net bij de bakker zo'n taart meegenomen. :-P)

Viva en Cookie,ik had een hele goede band met mijn schoonvader,die kwam vroeger iedere week langs :heart:
Lieve man was dat.
Alle reacties Link kopieren
Cookie, ja man is al weer terug. De huisarts had zijn bloeduitslag binnen en kon zien dat de medicijnen aanslaan. Ook over het gesprek en lichamelijk onderzoek was de huisarts positief te spreken. Man moet nog wel een tijdje onder controle blijven, maar dat wisten wij al.

Coetje, ik weet het en ik weet ook hoeveel je voor haar doet. Terwijl je het zelf ook niet altijd gemakkelijk hebt qua gezondheid. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Die vlaai ziet er zeer smakelijk uit!

De hulp heeft mijn kledingkast geordend. Heel keurig. Ze was helemaal enthousiast over mijn kleding! Ja, heb mooi spul, al zeg ik het zelf.

Nu een doosje bramen.
Alle reacties Link kopieren
Een broodje kroket en een salade.

Kan je nu makkelijker bij je kleding, Zenzeo?

Viva, fijn dat de huisarts tevreden was!

Coetje, hoop dat het een beetje 'gezellig' is met schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik ga eerst even terug lezen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn van je kledingkast Zenzeo!

Cookie,ik ben na een half uurtje de keuken ingegaan om lasagne en een salade te maken,na het eten heeft ze nog een espresso gedronken en toen ging ze weer weg.
Alleen komt ze aankomende week nog 2 keer O_O woensdag als oudste slaagt en de 27e omdat jongste dan jarig is.
Gelukkig heb ik dan ook genoeg te doen :proud:

Viva,fijn dat het er goed uitziet bij man en ook dat hij nog onder controle blijft.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik eet. Ik eet een minidropje en een mintje, tegelijk. Naast me ligt een bergje dropjes en mintjes ter waarde van 100 kcal samen, die ik allemaal mag opeten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Chinees gehaald. Ik had kip met pepers en uien.
En genoeg voor morgen nog een maaltje.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de hulp het voor je gehaald Zenzeo?

Een Nespresso.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden ik ben er weer.
Ja coetje dat weet ik nog dat je zo gek was met je schoonvader, en wat minder met schoonloeder .😀

Viva fijn dat alles in orde is met je man.weer gerustgesteld .👍
Ook alles in orde met die drie puppy’s?en met je zelf niet te vergeten.

Cookie jij lekker broodje kroket. Ook toevallig dat jullie tegelijk n topic aan maakten.

Zenzeo wat n heerlijkheid dat ze je kast op orde heeft gemaakt.had ik zo.n gevoel dat jij veel mooie kleding hebt.we hebben het er ook wel eens over gehad.
Ja ik ben ook dol op kleding .

Vanmiddag eerst bij n kennisje geweest.moesten haar iets brengen.daar buiten gezeten.Toen even bij mijn broer en schoonzusje langs.ook buiten gezeten. .Daar na nog naar de supermarkt.En natuurlijk ook weer wat vergeten..morgen maar kijken of het nodig is.
Zondag zal mans zoon wel komen .samen met kleinzoon.
Nog wat lekkers maken .Heb genoeg mee genomen vandaag..

Ik heb wel goed geslapen.ondanks dat ik de documentaire over Marc de Hond heb gekeken gisteravond .al was ik er in gedachten wel mee bezig vandaag overdag.heb ook van meerdere mensen gehoord dat ze het heel gevoelig en mooi gemaakt vonden.
Maar zo verdrietig toch allemaal.dat zou niet mogen zo.n jonge man .en wat ie ook allemaal toch al mee gemaakt had .fijn dat ie zo,n leuke en lieve vrouw had.maar wat zal zij hem ook gaan missen.
Fijne avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ZZ, wat fijn en lief van de hulp, dat ze jouw kledingkast heeft opgeruimd. En trots op je dat je een lekkere maaltijd hebt besteld bij de Chinees! En ook nog lekker wat over voor een andere keer.

Coetje, komt vast goed die andere twee keer dat je schoonmoeder langs komt. Kan je haar niet parkeren bij iemand die graag naar haar verhalen luistert :hihi:.

Chris, op de pijler actueel is een topic geopend over hem. Misschien vind je het leuk om daar mee te lezen en te schrijven. Gezellig zo een dagje op pad. Gelukkig zijn de winkels elke dag open, dus kan je makkelijk nog even wat halen. Met mijn puppy's gaat het goed, al waren ze vandaag de hele dag in een melige bui. En de poep en plas en blote billen grappen zijn weer helemaal in bij de gezusters viva :biggrin:. Ik heb vandaag de haren van de twee oudsten en van man geknipt, ze zien er weer tip top uit. En met mij gaat het ook goed, al was ik wel een beetje moe vandaag en heb ik veel op het forum gelezen en geschreven. Voordeel als man vrij is (op vrijdag).

Cookie, lekker zo'n broodje kroket.

Wij aten vanavond zoete aardappel met sperziebonen en een gehaktbal en voor man en mij komkommer in het zuur en voor de meisjes zonder zuur. Jaja echt culinair haha.

Welterusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
19-06-2020 21:50
Heeft de hulp het voor je gehaald Zenzeo?

Een Nespresso.
Nee, zoon at hier met vrouw en kinderen en hij heeft het gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig, Chris. Ja, ik ben ook gek op kleding. Maar nu heb ik echt genoeg.

Lief dat je je schoonmoeder te gast hebt, Coetje. Ze boft met je.

Viva lekker aan het knippen geweest. Goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Zenzeo,wat gezellig dat zoon kwam eten met het gezin.

Viva,ook onze vrienden kennen schoonmoeder ondertussen dus die gaan er juist altijd vandaan zitten :proud: Maar komt vast goed.

Ik ga werken vandaag tot 13.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Fijn Zenzeo, leuk om je kleindochters weer te zien denk ik.

Werk ze, Coetje!

Mijn ontbijt was een bruine boterham met vlokken en een banaan. En ik heb al gewandeld vanmorgen, verder een rustige dag.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ontbijt was kaiserbrotchen met lever.
Kop thee.
En ik heb niet gewandeld. Denk altijd als ik dat lees van cookie .dat ik dat ook moet doen.

Heb het topic over Marc de Hond gelezen .iets gezegd .en verder blijf ik mee lezen .
Fijne Zaterdag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zo weekend!
Ik heb wel lekker gewerkt vandaag,is toch altijd anders op een zaterdag.

Ik ben nog even bij de visboer gestopt voor haring voor onszelf en voor mijn vader,weet anders niet wat ik hem moet geven voor vaderdag.

Nu lekker in de tuin met een radler.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je weekend!

Heb net nog wat Chinees opgebakken. Ligt wel zwaar op de maag. Ze hadden nl de kip eerst gefrituurd. Wel smakelijk, maar zwaar.

Nu een koud colaatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind veel etenswaren die gefrituurd zijn zwaar op de maag :proud:

Kan je ook fijn in de tuin zitten Zenzeo?

Man is net weg op de (gewone) fiets, wijnproeven met een clubje bij iemand met een grote tuin. Wij hebben al een grote tuin, maar die mensen wonen op een boerderij. Ik ga zelf niet mee omdat het voornamelijk mannen zijn en ik niet gek op wijn ben, in tegenstelling tot man. Maar als de groep hier komt verwen ik ze wel met hapjes :lol:

Dus jongste dochter en ik zijn nu samen. Misschien komt oudste dochter nog even langs, maar dat hoor ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb moeite om de stoep af te komen, dus kan niet buiten zitten.
Ik doe dat wel als er iemand in de buurt is om me te helpen.
Waardeloos, hè.

Die wijnproeverij klinkt niet verkeerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven