Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris, fijn dat het goed gegaan is bij schoonzus.Heeft nog best lang geduurd voor ze aan de beurt was.

Ik ben aan het werk,om 16u weer met oudste naar een studio kijken.
Ontbijt koffie en nu 2 crackers met kaas.
Fijne maandag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. De operatie is gelukt coetje maar ze is er nog lang niet .’plus dat ze niet weet wat ziek zijn is .Dat is natuurlijk mazzel op die leeftijd .

Ik ga zo opstaan Fije dag ❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het voorspoedig gaat met je schoonzusje Chris.
Zijn jullie nog weg geweest vandaag?

Ik heb gewerkt en ben met oudste naar de studio gaan kijken.Leuk maar natuurlijk meerdere gegadigden dus duimen maar weer😀
Wij aten surinaamse bami met zoetzure komkommer.
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik ook coetje maar ze kan geen eten binnen houden . Het swðmaakt haar ook niet.plus dat ze ook nog niet weet hoe het behandel plan nu verder gaat .en wat ze verder gaan doen .
Misschien kunnen we er morgen langs sls alles n beetje mee zit .

Ja het zou mazzel zijn als je oudste op zich zrlf zou gaan wonen coetje .maarze zal toch vaak blijven komen ze kan nog niet zo goed zonder jou .ik zal duimen .
Trusten sllemaal ik ga lezen 💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Chris fijn dat de operatie bij je schoonzus goed verlopen is, maar wel vervelend om te lezen dat ze nog zo'n lang herstel nodig zal hebben. Dat zal haar zeker tegen vallen als ze tot nu toe gezond was.

Coetje ik duim ook voor oudste dat het dit keer wat word, maar het is echt moeilijk om er tussen te komen als je een huurwoning zoekt in NL vandaag de dag heb ik begrepen.

Ik ben gisteren en vandaag weer eens thuis met zoon, vorige week ook al een paar dagen. Maar toen waren de begeleiders ziek, nu heeft zoon een oogontsteking en omdat hij steeds met zijn handen voor zijn ogen zit en overal aan zit (deuren dicht doen, spullen recht zetten) mag hij niet naar de dagbesteding.
Ook dit keer heb ik het gelukkig kunnen oplossen zonder medeweten van kantoor maar ik hoop toch echt dat alle virussen en bacterien nu een keer ophoepelen zodat ik van dit gegoochel met mijn uren af ben.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,wat vervelend voor je!! En voor zoon zelf natuurlijk.Wel fijn dat je het weer hebt kunnen regelen maar zou idd fijn zijn als die virussen enzovoort eens weg blijven.
Ja het is een drama om een woning te vinden,ze staat ook al 7 jaar ingeschreven en reageert op gemiddeld 3 woningen per week.Het moet toch een keer lukken zou je zeggen😀

Ik breng zo middelste naar Schiphol,die gaat voor stage 7 dagen naar Dubai.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Wow ff voor stage naar Dubai :-o dat heeft middelste mooi voor elkaar zeg coetje. Echt heel gaaf voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Ja gaaf he Liz! En dan komt ie vlg week 2 dagen naar huis en gaat ie daarna 4 dagen naar Londen.

We zijn toe aan een nieuw topic,iemand de behoefte om die te openen?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee wat n onderneming en wst fijn 7 dagen Dubai.en daarna Londen top.
Ik weet niet wie n nieuw topic aan wil maken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw topic aangemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven