Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2862 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Hier zijn de temperaturen prima. Wat ongelofelijk warm Redhead.ik ben eind deze maand ook jarig zie er nu al tegen op.
Kan zo zijn dat man en ik gewoon n dagje weg gaan.
Vroeger was ik echt jarig was het feest 🥳tegenwoordig moet ik maar afwachten wat er komt. en dat zijn er niet zo veel meer.
Zijn er n stuk of 10 overleden intussen. Zijn nog twee stellen op vakantie.heb ook geen zin om andere mensen uit te nodigen want er zit tegenwoordig niemand te wachten op n verjaardags uitnodiging.
Ik vind het prima zo ik zie wel wat de dag brengt.
Fijne avond 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier trekt het nu dicht en het waait koeler. Ik hoop dat het bij de brandweer mannen heel hard gaat regenen. Want deze wind, hoe lekker ik het ook vind, is voor hen niet te doen qua b,ussen.
Goedemorgen,

Is er een natuurbrand vlakbij jullie Redhead? Dat lijkt mij zo angstig!

Vandaag heb ik een afspraak bij GGZ en ik hoop vanmiddag nog even het zwembad in te duiken.

Fijne dag!
Helaas moet ik toch geopereerd worden :| Donderdag hoor ik de datum maar het gaat waarschijnlijk al over 3 weken gebeuren. Ben er een beetje van slag van.
Vanavond staat er pasta op het menu maar heb er niet veel zin in.
Heel begrijpelijk fladderak dat je daardoor van slag bent. wat een tegenvaller :hug:
Balen fladdertak. Nooit fijn en dat op zo'n korte termijn. Dat moet landen. Logisch dat je geen honger hebt. De extreme hitte is hier voorbij. 33 graden, maar dat is goed te doen. De brand hier dichtbij op de berg is uit. In de rest van Spanje nog echt veel branden. Veel meer dan afgelopen jaren. Vanavond eten we weer redelijk gewoon voor hier. Gepaneerde mini kip stukjes met gemengde salade..
Dat nieuws moet even landen lieve Fladderak :hug: wat naar voor je!

Readhead,ik krijg idd mee dat er veel branden zijn..fijn dat die bij jullie nu uit is! Vroeger een woningbrand meegemaakt en brand is nog steeds een klein trauma.

Vanmiddag nog lekker in het zwembad gedobberd met oudste en de bbq aangestoken.Nog maar genieten van deze dagen.
Net lekker gedoucht en zo naar bed,moet morgen al vroeg bij logopedie zijn.
Goedemorgen,

Ik ben al bij logopedie geweest en langs de bakker.
Zometeen komt neefje dus ik vermaak mij wel.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen . Wat naar Fladderak ❤️dat je nu toch geopereerd moet worden.
Had je niet echt meer mee gerekend? Denk aan je en wens je sterkte🍀🍀

Bosbranden daar vreselijk.zo eng hoe hard dat vuur gaat.

Heerlijk neefje weer in de buurt coetje.loop jij zelf bij de logopedie of een van je kinderen?
Kan het mij van jou amper voorstellen je hebt een keer n berichtje ingesproken
bij mij op de app.en het viel mij op dat jij n mooie stem hebt en ook geen accent mooi a.b.n.

Vandaag thuis morgen middag gelukkig naar de kapper highlights en knippen.
De komende twee dagen toch vol met afspraken. Dus niet weg. Andere ook belangrijke en minder belangrijke dingen te doen.
Wens jullie een fijne dag ❤️
Veel plezier met neefje coetje! Je was al vroeg bij de logopedist dan vanmorgen..
Chris doe vandaag maar mooi rustig aan dan als je de komende dagen nog zoveel afspraken hebt staan.
Red head lijkt me best eng zoveel bosbranden als er bij jullie zijn, heb jij dat niet?

Ik heb vanmorgen zoon weggebracht naar de dagbesteding, heb daarna een pakketje opgehaald, een pakketje weggebracht en ben bij de bank geweest, daarna gesport en tot slot op de terugweg koffie gedronken bij vriend, toen thuis alles opgeruimd en nu even zitten plus wat eten. Het word een maaltijdsalade tomaat mozzarella zometeen en vanavond stamppot zuurkool met een speklap.
Straks nog naar stal en ik moet dringend even bijslapen, heb vannacht en gisterennacht wakker gelegen vanaf 3.30 en moest er natuurlijk wel vroeg uit nu de vakantie van zoon voorbij is.
Liz,ik was er al om 8u,ik ben daar omdat ik zo hees ben.Ik krijg nu ademhalingsoefeningen en dan moet ik steeds letters uitspreken,dat lukt vaker niet dan wel en daar moeten we dan wel om lachen😁
Jij hebt ook een drukke dag,hopelijk lukt het bijslapen ook nog!

Lief dat je dat zegt over mijn stem Chris😁 en fijn dat je morgen eindelijk naar de kapper kunt.

Ik ben even met buuf naar de huisarts gereden,terwijl zij daar binnen was heb ik met neefje wat boodschappen gedaan.Nu is vriend fietsen met neefje en ik moet zo naar de fysio.
Straks komen oudste,zusje en zwager en steken we de bbq maar weer aan.
Geen dank coetje is gewoon waar hebben ze jou dat nooit eerder gezegd? Ik had verwacht n accent te horen heb jij totaal niet .mooi A.B.N.
Aan wel aan mij hoor je gelijk dat ik uit Twente kom. Is niet erg maar vreemden zeggen altijd aan u hoor ik het aan uw man niet .ja logisch hij is ook geen Twent.

Rustig dagje gehad met ontzettend pijnlijke benen.we hadden gelopen in Zwartsluis ging eerst n stukje naar beneden .en terug natuurlijk naar boven .n normale helling.
Ik kon bijna niet meer bij de auto komen. totaal kapot. Het waren ook nog van die kleine kak keitjes. Man kon de auto ook niet ophalen je mag en kunt daar niet rijden. Ook nog gevallen dus de dag was volmaakt maar niet heus.
Ik kwam op mijn achterhoofd terecht . ook hoofdpijn die was naar twee paracetamol wel over.
Ook nog n geschaafde arm .
Daarom vandaag zulke zere benen ‘😡
He Chris wat naar dat je gevallen bent, en dan ook nog op je hoofd :-( ik schrik er van. doe asjeblieft rustig aan en laat je man je goed in de gaten houden :hug:
Wat schrikken Chris! Wat Liz zegt,laat je man je maar goed in de gaten houden.Jij slikt bloedverdunners toch? Zo'n val op je hoofd is niet niks.
Een dikke knuffel voor jou!! :hug:
Goedemorgen.die val was Dinsdag al dus heb al twee dagen er over geslapen .
Zo fysio vanmiddag kapper .wens jullie een mooie dag. ♥️
Succes bij de fysio Chris!
En straks weer met mooie haren door het leven😁

Fladderak,ik denk aan jou! :hug:

Middelste is weer thuis van een trip,nog een week,dan vertrekt hij voor ruim 5 maanden...ik gun hem de wereld maar vind het voor mezelf wel lastig!
Poeh 5 maanden is ook wel lang Coetje.

Chris doe je wel voorzichtig.

Lize hopelijk een rustigere dag dan gisteren.

Lief jullie berichtjes. Dank daarvoor.
Chris ik had wel een operatie verwacht maar niet zo'n grote ingreep. Daar ben ik echt van geschrokken.
Ga zo naar een vriendin om haar bril terug te brengen. Die is ze vanmorgen met koffie drinken vergeten. Wat we gaan eten weet ik nog niet.

Fijne dag nog.
Hier eindelijk aangenaam. We wandelen zo naar de apotheek voor mijn medicatie. De buren gaan opletten of onze pup rustig blijft. Lees niet alles bij elkaar blaft. Anders moet hij weer binnen. En in de bench. Probeersel 1. Wat we eten is onbestemd. We hebben wat uit de vriezer maar weten niet wat. Stift vergeten. Ik meld later.
Is het na de operatie klaar Fladderak? Als je daarop niet wil antwoorden is dat ook goed he! Lief dat je de bril even teruggebracht hebt.

Redhead,is het goed gegaan met jullie pup? Hier gebeurt het ook weleens dat er iets onbekends uit de vriezer komt🤣 ik werk met stickers en die gaan er soms af.

Wij aten maar met 2,hebben een bakje bij de afhaalindo gehaald.Was lekker!!
Zometeen lekker douchen en op tijd naar bed.
De fysio heb ik afgezegd heb te veel pijn .spierpijn en benen.

Kapper wel geweest it weer goed.nu morgen middag nog naar de praktijk onder steuner. en nog naar de universiteit voor de buurjongen.
Zal mijn man straks eens polsen of hij alleen wil.
Fijne avond 🌹
Dat ligt er aan Coetje. Tijdens de operatie gaan ze ook alle lymfeklieren verwijderen. Als ze daar wat vinden dan zal ik ook nog chemo moeten.

Hoe gaat het vandaag met de spierpijn en benen Chris?

Ik zit nu nog aan de koffie. Ga straks naar mijn moeder en schoonmoeder. En tussendoor ergens kibbeling eten voor de lunch denk ik :)

Fijne dag.
Ik ga heel hard voor je duimen Fladderak❤️
Gezellig dat je met je moeder en schoonmoeder hebt afgesproken,dat is hier ondenkbaar🤣

Ik ga vandaag boodschappen doen en koken met schoondochter,morgen geven zoon en schoondochter een afscheidsfeestje.We gaan nasi goreng en sate maken😁voor 50 personen.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen.nog best n pittige operatie Fladderak. Weet je ook al precies wanneer?
Denk aan je en zal n kaarsje voor je opsteken ❤️

Lekker en gezellig coetje. Sate ben ik gek op.zoon kan het heel lekker maken. Mijn man ook .krijg er gelijk zin in.

Nee het gaat nog steeds niet geweldig met mij.ik ben er ook n beetje depri van. Ik kan dat vallen niet uitstaan.straks breek ik iets en ben ik nog verder van huis .Ik kan er toch al slecht mee omgaan dat ik zo veel dingen niet meer kan. Maar ja mee leren leven zeggen vooral de mensen die niks kennen. Kijk eens naar wat je wel kunt vind ik ook zo’n dooddoener.😡
Fijne dag allen en Fladderak pas goed op je zelf 😘
Gaan zoon en schoondochter samen 5 maanden weg Coetje?
Jeetje voor 50 mensen eten maken :O
Haha gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder. Dan is het niet erg om er eens heen te gaan.

Ja ik heb een datum Chris. Over 2,5 week ongeveer.
Dat zijn ook vreselijke dooddoeners. Zeg dan niks denk ik wel eens.

Ben inmiddels weer thuis. Heerlijke kibbeling gegeten in Termunterzijl. Helaas niet buiten gezeten want het regende. Straks een patatje eten. Maar nu eerst een biertje drinken met man.
He wat rot om te lezen dat je nog zo'n grote operatie moet ondergaan fladderak, een dikke :hug: voor jou en ook ik denk aan je.
Chris ik begrijp je heel goed, laat die mensen die zo gelukkig zijn dat ze geen idee hebben waar je het over hebt maar kletsen. Het is gewoon ruk als je lichaam niet wil wat jij wilt, punt. Ook voor joubeen dikke :hug:
Coetje jeetje 5 maanden weg is niet niks idd, hartstikke logisch dat je dat lastig vind als zijn moeder!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven