Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2898 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Vandaag n paar boodschappen gehaald.beetje in huiss gedaan en de dag was zo weer voorbij
Vanmorgen de Fysio ging ook goed. En zo rol ik de week weer door.het weekend gaat het goed weer worden dus nog maar kijken of we iets leuks vinden om te doen.

Liz hoe is het nu met je vriend.. jij gaat morgen weer sporten 💪ikvoel wel enige vooruit gang maar moet toch zelf wat meer bezig merk ik wel .ben n beetje n slappeling .
N vriendin van mij die 10 jaar jonger is heeft vandaag n nieuwe heup gekregen.en de andere heup komt ook nog aan de beurt.
Zo zie je maar dat leeftijd niet alles zegt, ik hoop niet dat dat ook nog ooit bij mij moet gebeuren. Het lange revalideren lijkt mij zo vreselijk.
Sterkte voor de zieken onder ons e nog n fijne voortzetting .😘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
De oudste zit in Rome nu inclusief krukken, voetbalblessure. De jongste is net terug uit Thailand, Laos enzo. Ze komen in oktober hierheen dus ik ben mega blij. Oudste moet dan tussendoor wel ff naar een bruiloft in Sevilla, maar daar willen ze niet blijven. Dus man is de rijdende pisang. Vandaag in de ochtend kwark met fruit, tussendoor wat meloen en noten. Vanavond vissalade gegeten. Morgen proberen een jurkje te scoren en in de avond hier bbq met vrienden. Beterschap allen en rustig aan.
redhead70 wijzigde dit bericht op 04-09-2025 21:26
Reden: Rare autocorrectie
0.51% gewijzigd
Goedemorgen,

Redhead,wat fijn dat je zoons langskomen.En het is zo oktober gelukkig!

Chris,fijn dat je iig vooruitgang merkt bij de fysio! Benieuwd of je nog iets leuks gaat doen met deze mooie dagen.

Wij gaan vanavond uit eten,het is de sterfdag van schoonvader en vriend wil naar de Griek,geen straf dus ik ga wel mee😁
Verder een beetje huishouden,dat gaat gelukkig wel met mijn gipsen pootje.

Fijne dag allemaal
Goedemorgen.wat gezellig dat de kinderen komen Redhead.en hoop dat je slaagt voor n jurkje.👍

Dat hoor ik vaak tegenwoordig dat ze op de sterfdag van iemand uit eten gaan.
Leuk voor jullie de Griek gaar schoonloeder mee?

Ja we gaan wel wat gðdoen deze dagen maar vandaag niet .Heb mijn mooie wollen wintermantel in de wasmachine gewassen en nu ga ik m straks even mooi in model brengen met stoom strijk ijzer.
Heb dat vorig jaar ook gedaan en was toen heel mooi gebleven en nu weer .
Moet voor morgennen Zondag nog iets leuks bedenken.zal wel in ordd komen .
Fijne dag 👋
Liz jij ook sterkte de komende tijd. Wel fijn dat je sporten leuk vindt :)

Coetje in het gips. Gaat dat een beetje? Lekker uiteten bij de Griek, alhoewel de aanleiding natuurlijk niet zo leuk is.

Redhead succes met het scoren van een jurkje.

Chris jij succes met je wintermantel. Lijkt me een heel project.

Ik heb mijn voorlopig laatste werkdag gehad. Dit weekend nog maar wat huishouden en gezellige dingen doen.
Vanavond eten we Turks brood met kip/sla/ui en knoflooksaus. Maar nu eerst een bolletje met kipkerrie salade.

Fijne dag nog.
De Wintermantel is klaar Fladderak. Heel mooi gebleven ook.👍
Wel blij want ik vind m nog steeds erg mooi.
Je moet gewoon af en toe is durven doen.
Heb jij al bericht wanneer je geholpen gaat worden?

Ben best wel goed bezig geweest vandaag .en merk ook dat het iets frisser is buiten.
Niet leuk maar we gaan de verkeerde kant weer op.
Komend weekend nog dingen ondernemen. Maar zien wat de dagen brengen .
Fijne avond🍀
Jullie krijgen toch warm weer toch? Hier geslaagd. 2 jurkjes voor 10 euro. Het gaat nergens over.
Coetje succes met je gips. Lizz sterkte en voor de rest, geniet zoveel je kan. Wij krijgen zo bbq bezoek. Tot later.
Ik heb een stomme vergissing gemaakt,het is de verjaardag van schoonvader.En nee,schoonloeder is bij haar nieuwe vriend..vriend en ik gaan met jongste,oudste is een weekendje Valkenburg.

Fladderak,dat zal wel raar gevoeld hebben,je voorlopig laatste werkdag. :hug:
Hier wordt aan je gedacht.

Redhead,wat een koopje,2 jurkjes voor een tientje😍
Veel plezier met de bbq.

Chris,wat fijn dat het gelukt is met de mantel.

Net gedoucht😁 en toch een leuke jurk aangetroken,wilde dat niet met dat gips maar jongste zei dat ik daar schijt aan moest hebben🤣
coetje wijzigde dit bericht op 05-09-2025 22:07
1.04% gewijzigd
Jouw jongste snapt het helemaal coetje! Hopelijk hebben jullie een leuke avond met lekker eten, neem aan dat je er nu zit. Schoonmoeder word vast niet gemist door je vanavond of wel?
Chris fijn dat de wollen mantel weer gewassen en netjes is, lijkt me toch best een tricky werkje. En wat fijn dat je vooruitgang merkt bij de fysio!
Redhead leuk dat je zoons op bezoek komen volgende maand :-)
Goedemorgen.heerlijk geslapen ik lig nog en als ik mijn ogen dicht doe slaap ik weer in
Fijne Zaterdag.
Goedemorgen. Ik ben er al wel uit en ook al aangekleed en opgekalefaterd, was graag langer in bed gebleven maar zoon is dit weekend bij mij dus die haal ik straks op. Ik heb steeds de gekste dromen deze week die echt geen logica hebben, heel vervelend.
Het schiet me nu te binnen dat ik nog niet heb verteld dat vriend nog weer wat onderzoeken moet ondergaan voor we meer weten, dus er is voor nu nog niks veranderd. Wel heeft de arts gezegd dat zijn nieuwe symptomen en de ergere pijn niet goed zijn maar haar nog niet direct ernstige zorgen baren. Dat is in elk geval iets positiefs..
Hij is overigens in jullie stad in behandeling daarvoor nu Chris, moet jouw man daar niet ook heen voor zijn infusen? Straks zitten onze kerels daar nog naast elkaar te wachten binnenkort :lol:
Zeker Liz maar hoeft voorlopig niet naar de m.d.l. Arts .de infuusafdeling is de behandel kamer waar iedereen naast elkaar zit of half liggend de een voor kanker de ander voor de darmen.het valt mij op dat het tegenwoordig vaker gebeurt medicatie toedienen via n infuus.bij mijn man wekt het in ieder geval goed. Gelukkig maar want het was zeer heftig die tijd.
Maar samen in de infuus kamer zou zo maar kunnen want er staan volgens mij wel 8 stoelen. En dan zijn er ook nog meerdere kamers. Als hijmklaar is of ook wel tussen door krijg je koffie.ook nog n licht ontbijtje na afloop.yoghurtje boterham met beleg .
Zijn allemaal erg vriendelijk daar.
Nog geen plannen voor vandaag straks maar even plannen maken.het is mooi weer .
Fijne Zaterdag.🌹
Goedemorgen,

Gister was een leuke avond,vandaag gaan we naar de verjaardag van zusje.

Liz,wel enigzins geruststellend dat de arts zich niet meteen zorgen maakt.
Hopelijk kunnen de onderzoeken snel plaatsvinden en hebben jullie duidelijkheid.
Vriend vond de arts ook erg vriendelijk idd, die heb ik niet gezien maar de receptioniste wel, die was erg behulpzaam al vond ik het eigenlijk wel een beetje gek dat ik haar sommige begrippen uit de duitse brieven moest uitleggen.. maar goed.
Voelde ik me ook nog es intelligent, is ook wat waard ;-)
De bewegwijzering naar het zh en eenmaal in de parkeergarage vonden we wel super slecht/onduidelijk trouwens, het zal wel aan ons liggen maar wij keken best raar op toen we de parkeergarage uitkwamen en midden in het winkelcentrum stonden ipv in het zh :-?
Ik ga nooit de parkeer garage in Liz.wij hebben beide n gehandicapte parkeerkaart.sl is er natuurlijk niet sltijd dichtbij n parkeerplaats maar vaak wel.
Ik ben ook nog nooit in de parkeergarage geweest ben er niet dol op.
Ja niet iedereen kent de duitse medische termen hier he. Spreek goed Duits maar soms met dat soort zaken moet je even doorspitten. Ik kan ook niet foutloos Duits schrijven.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met de onderzoeken van je vriend .
Lize dat de arts haar niet gelijk zorgen maakt is wel geruststellend maar het blijven spannende tijden.

Ik was vanmorgen ook vroeg uit de veren. Druk in huis bezig geweest en wat boodschappen gedaan. Straks een spontane BBQ bij familie. Zodra mijn pakketje is bezorgd fiets ik die kant op. Wil eigenlijk ook nog de stad in maar dat is op zaterdag altijd zo druk.
Dacht dat ik de enige was die zo,n hekelaan drukte had.vroeger niet maar tegenwoordig pffffffff.
Toch zijn we wel even weg geweest we waren in Goor klein plaatsje al was er wel iets te doen in de binnenstad.we konden ook om de drukte heen rijden.
Maar het was mooi weer lekker even gelopen. Nog even naar Delden gereden. Bij de Dirk n paar boodschappen gekocht .thuis n pizza in de oven gedaan 👍en nu is het bijna bedtijd lekker met n mooi boek in bed.
Fijne avond nog 🌹
Nee hoor Chris je bent zeker niet de enigste, ik vind drukte ook vreselijk, altijd al.
Goor ken ik natuurlijk wel, ik had ooit een vakantievriendje die in diepenheim woonde en dat ligt natuurlijk bij elkaar. Ik heb het altijd maar een gekke plaatsnaam gevonden :lol:
Jullie ook fijne avond. Vandaag de restjes van de bqq gegeten inclusief salade. Morgen waarschijnlijk brood met tonijn salade. F1 kijken en de bloedmaan fotograferen rond 21.00. We hopen dat het niet te bewolkt is. Dat is het nu wel, al is de temperatuur lekker. Ik zit buiten.
Goedemorgen .hier is het savonds al n stukje frisser. Niet echt lekker meer om buiten te zitten.
De bloed maan fotograferen is die er al weer? Dacht dat het veel zeldzamer was.

Het is goor in goor .we rijmden vroeger wel n paar dingen over Goor maar ik weet het niet meer.
Ik ga zo opstaan.zal mijn haar ook maar wassen en dan bedenken wat we gaan doen vandaag.
Fijne zonnige Zondag geniet er van❤️.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 07-09-2025 18:57
0.62% gewijzigd
Goedemorgen,

Gister een gezellige dag gehad.
Vandaag komen er vrienden F1 kijken en steken we de bbq nog maar een keer aan.

Fijne zondag allemaal!
We hebben n heerlijke dag gehad.fijn gereden in n bosrijke omgeving.
Nog even in Ootmarsum wezen kijken .maar het lopen daar gaat steeds moeilijker op die klinkertjes.
Heb het wel weer gedaan en ik moet ook n dagelijks wandelingetje maken .als het weer slechter wordt kan er wel eens de klad inkomen .
Had je beter een dorp verderop kunnen lopen en gelijk wat oldtimers kunnen bekijken chris, of vinden jullie dat niet leuk? Lopen op Klinkers zou ik jou nu niet direct aanraden in elk geval met jouw val van laatst in het hoofd..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven