Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
23-04-2019 13:16
Ik heb net een paar Nikes besteld. Wit, ruim en breed model, lopen vast heerlijk.
Maar vraag me af of ik daar inmiddels niet te oud voor ben. Zal er niet mee nageroepen worden, maar of het nou nog leuk staat....

Ik eet een tomatentaartje met tijm, rozemarijn (die doen het geweldig met dit weer) en kaas. Op bladerdeeg. Erg lekker.
Nee joh, lekker dragen wat jij fijn vind! En waarom zou jij geen Nikes meer kunnen dragen? Enige dappere vind ik dat je witte hebt besteld :biggrin: die blijven bij mij namelijk nooit lang wit.

Dat taartje klinkt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
23-04-2019 20:17
Wij hebben 3 dagen op rij de bbq aan gehad met het mooie weer, en gisteren had schoonmoeder volgens eigen zeggen een nucleaire rollade klaar gemaakt :lol:
Ik heb mijn gezicht in de plooi gehouden en gevraagd wat dat dan precies inhield, of dat ding ms licht ging geven als hij gaar was.. maar ze begreep hem niet. Nadat ik had uitgelegd wat nucleair inhoudt en dat zij ws culinair bedoelde (wat ook zo bleek te zijn na een blik op de verpakking) kon ze er wel om lachen gelukkig.
Geweldig :rofl: !!
Gelukkig kon ze er zelf ook om lachen.
Wauw al 3 keer de BBQ aan gehad. Lekker hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb keelontsteking en heb een kuurtje mee gekregen. Verder hoest en proest ik wat af.

Ben nu thuis aan het werk. De kinderen zijn naar de opvang.

Vanmorgen yoghurt met aardbeien en een kop thee. Ook heb ik al 2 waterijsjes op. Zometeen een cup a soep met roggebrood en kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag .heb al n heel ochtend programma achter de rug. .even pauze nu.
Sinaasappel en mandarijn nu. En vanmorgen beschuit met zelfgemaakte aardbeien jam .
Tandarts gebeld om met de behandelingen te beginnen.heeft die man paasvakantie. Gelijk maandag maar bellen voor alle afspraken .als dat vast ligt.kan ik daarom heen andere dingen regelen.

Dat hoesten proesten is dat verkoudheid of hooikoorts Viva? .

Soep staat op hier.dus vanmiddag n lekker kommetje groentesoep.

Nu weer even aan het werk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allen,

Zojuist koffie latte, volkoren crackers met port salut (restje van afgelopen feestweekend)

Beterschap, Viva.

Iedereen een fijne dag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen witte druiven en net twee bolletjes met rosbief.

Vandaag proberen wat meer te lopen. Kost moeite, maar ik wil weer beter vooruit kunnen.

Ik hoor veel mensen over hooikoorts. Is het dit jaar erger?
Alle reacties Link kopieren
Zover ik weet heb ik geen hooikoorts. Denk dat het echt van de verkoudheid komt.

Chris, is heel de praktijk dicht? Gek, je zou denken dat er wel iemand waarneemt of dat je in ieder geval bij de assistente vast een afspraak kan inplannen.

JJ, dank je wel. Lekker zo even alle restjes opmaken.

ZZ, je bent echt een doorzetter! Hoop voor je dat het lukt vandaag. Misschien omdat we een zachte winter hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee Viva,het is geen maatschap.en ik ben geen spoedgeval.😏

Sinds vorige week zenzeo.is de hooikoorts heel heftig.nooit eerder zo veel last gehad.
Mijn nichtje laat zich intapen tegen hooikoorts.is weer nieuw.maar nog niet bewezen dat het helpt. Dus ik wacht maar af hoeveel baat zij er bij heeft.
Ik heb het pas rond mijn 50ste gekregen.toen dacht ik ook dat ik snot verkouden was.😅
Ik klikte op de foto van Naomi van As .hiernaast. Wat n ontzettend mooi kind hebben zij en Sven .mooie ogen .en n prachtige bos haar,😍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En is het dan over na een regenbuitje, Chris?
Viva, dank je voor je bemoedigende woorden; dat hielp echt.

Zo. Ik had een erg lekker (al zeg ik het zelf) stamppotje van aardappels, veld- en bladsla, het blad van een vers bosje radijs en wat dun gesneden radijsjes.
Met ricotta. Twee tartaartjes erbij.
Alle reacties Link kopieren
Hooikoorts is heftig dit jaar,hoor het van vriendinnen ook.

Viva,hoop dat je snel beter bent!

Zenzeo,de sneakers al binnen?En heb je een stukje kunnen lopen vandaag?

Oudste heeft lasagne gemaakt,ik had een salade met eendenborst(moest op op het werk)
Net gedoucht en nu lig ik in bed met jongste naast me die film kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker zenzeo.jouw stamppotten.weet niet of het over is na n regenbuitje.omdat ik het niet ken zo erg. 😀 Het regent hier momenteel heel hard met onweer erbij,dus we zullen het gaan merken.
Gezellige avond. Alles komt goed.❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh, regende het hier nou ook maar!
Hopelijk komt het nog.
Sneakers nog niet binnen. Wel een truitje. Lijkt me een fijn ding. Morgen passen.
Ook nog een canvas tas besteld bij Ali. Kan ik een boek ed. in meenemen. 9 euro.

Lekker zeg, eendenborst.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog geen ereader zenzeo.?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb een ereader. Daar staat nog een aantal boeken op die ik nog niet gelezen heb. Maar soms herlees ik een papieren boek uit de kast en nu wil ik Honderd jaar eenzaamheid herlezen.
Al vaak herlezen. Zo prachtig!
Alleen al die eerste zin.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al aan het werk,wat eerder begonnen omdat ik vanmiddag naar de orthopeed moet.

Ontbijt koffie en 2 crackers met oude kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk uitgeslapen!
Nu yoghurt met banaan en honing.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag .sterkte bij de orthopeed coetje.

Heel gek zenzeo.ik lees nooit meer n echt boek.in het begin moest ik erg wennen aan de ereader .maar nu vind ik het wel makkelijk. Lees nog wel tijdschriften.maar meestal in de auto.
Ik ook iets te laat opgestaan.
Ontbeten .rozijnenbol .koffie. En n boterham met Rambol.

Straks even n paar boodschappen doen. denk dat we nog wel n keer weer thuis zijn . De zon schijnt wel.maar het is wel n stuk frisser.
Tot later. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
100 jaar eenzaamheid. Ik heb de recensie gelezen.. is het n familie geschiedenis. politiek. Of informatief en leerzaam.
Heb m wel maar niet zeggen dat ik gelijk denk wat n prachtig boek.
Als jij m al voor de zoveelste keer leest.neem ik aan da5ie erg mooi is zenzeo,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik loop 97 berichtjes achter dus zal eerst maar eens bij gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren
:proud: Thee.

Ik heb net een restje salade van gister op.
Zometeen naar huis en even douchen.
Alle reacties Link kopieren
Hey, Thee!
Hoe gaat het met de plantjes?

Twee bolletjes met ham.
Alle reacties Link kopieren
Zo, alles weer gelezen :proud:
Coetje succes bij de orthopeed.
ZZ fijn dat de operatie achter de rug is/goed is gegaan. Lukt het een beetje met je rustig houden?
VL hoop dat je snel van je verkoudheid af bent.
Hier niet zoveel te melden. Ik eet even niet zo goed, totaal geen trek. Gister toch wel draadjesvlees, witlof ham/kaas en aardappel gegeten. Voor vanavond een bakje, niet zo lekkere, snert uit de vriezer gehaald. Ondanks dat ik 'm net zoals mijn moeder maakte vind ik 'm minder lekker uitgevallen en kan er niet de vinger op leggen waar dat aan ligt. Maar ja, weggooien vind ik ook zonde eigenlijk want het is nu ook niet zo dat ie heel vies is.
Net een volkorenbth met vruchtenhagel op. En tadaa, eindelijk zitten de knoopsgaten in de jas. Moet ze nog open snijden en knopen aanzetten. De broek met oranje en roze bloemen wordt ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
O de plantjes, die gaan goed ZZ. Het perkgoed (vlijtig liesje en petunia) komt mooi op net zoals de fuchsia's. Vind het leuk om te zien hoe dat het doet. Ondertussen ook de platte peterselie, tomaatjes en knoflookbieslook gezaaid maar daar is nog niks van te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik word over een week of 4 geopereerd aan de hernia.
Bleeghhh..maar als het maar helpt.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, Coetje. Ben jij nu aan de beurt?
Zou wel superfijn zijn als het helpt!

Heekfiletje met worteltjes en a.puree.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven