Welke blender produceert níet zoveel lawaai?

06-01-2010 18:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuwe blender kopen, want mijn oude blender maakt veel lawaai, een heel raar krassend geluid en denk dat ie niet meer goed is. Durf hem eigenlijk niet meer te gebruiken.

Ik zoek een kleintje van ongeveer 1 liter, welke is handig en welke maakt niet zoveel lawaai?
Letters met accenten of trema's verdwijnen altijd in die lijst met nieuwe topics (rechterkant scherm). Daar valt dus te lezen dat je een blender zoekt die net zoveel lawaai maakt
Whoehahahaha, ik vond het ook al zo'n rare titel
Haha, nu zie ik het ook. :-)

Nou ja, weer wat geleerd.
De blenders van Tefal maken net zoveel lawaai als mijn vieb. Geen optie dus.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik heb er met kerst een gekregen van Philips, maar dat is wel een grote (2 liter).

deze:

Volgens mijn moeder had deze de beste reviews en ik ben er ook erg tevreden over. Hij kan ook ijs crushen en dat wilde ik graag, voor smoothies e.d.

Natuurlijk maakt hij wel wat geluid, maar het is geen enorme herrie vind ik.

Maar als je een kleintje wil zou ik niet voor deze gaan natuurlijk. Het is alleen een tip
Die van philips ziet er wel heel mooi uit. Ik zal eens zien of er een kleinere versie van is.
phoeh, met kleintjes heb ik ook geen ervaring.

Ik vind mijn Inventum wel meevallen in "geluidsoverlast" vergeleken met mn kenwood.

Beide zijn 1,5 liter inhoud.

Vraag anders in de winkel of je ze even kunt aansluiten
lol ik dacht ook al waarom is het in godesnaam belangrijk dat ie net zo veel lawaai maakt......
Vraag me nog even iets af: is het zo dat hoe meer vermogen een blender heeft, hoe meer lawaai ie maakt? Of maakt dat niets uit.
Hm geen idee. Ik denk wel dat hoe meer vermogen hij heeft, hoe meer hij 'aankan'. Mijn vriend en ik zijn nu helemaal into the smoothies en daar moet volgens de recepten best vaak bevroren fruit in. Ik heb ooit eens een goedkope kleine blender gehad, en die ging daarvan kapot. Deze niet. Dus als je hardere dingen wilt kunnen pureren moet hij denk ik wel wat vermogen hebben. Als je hem toch niet vaak denkt te gebruiken en alleen voor zachte dingen maakt het denk ik niet zoveel uit.
Hier staat zo gauw niks over vermogen, maar wel andere info die je misschien handig vindt:

http://www.kieskeurig.nl/blender/informatie
Philips heeft wel een kleinere, maar ook nog 1,5 liter:

http://www.kieskeurig.nl/ ... 084/specificaties/349279/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven