Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is jammer isillavendel, ik hoorde van een vriendin juist dat ze enorm veel brood had gekregen bij de Bakker Bart, misschien verschilt het erg per filiaal.

TGTG op vakantie gebruiken lijkt me echt heel leuk, ga het deze zomer proberen. :-D

Was zaterdag erg tevreden met mijn box van de Jumbo:

Aardappelgratin
Krieltjes
2 zakken sla
Een halve vlaai
800 gr kipfilet
2 kippenbouten
Een zak uien
Stuk Italiaanse kruiden kaas
Cranberry beenham salade

En volgens mij nog iets maar dat herinner ik me echt niet meer. Het meeste was nog 1-2 dagen goed, dus ingevroren en van de rest hebben we meteen een lekkere maaltijd gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Onze jumbo doet ook mee sinds deze week. Gister een pakket gehaald maar viel tegen.
2 zakjes sla
Bakje Hollandse salade
Bak grote salade
4 sinaasappels
Drinkontbijt
Sudderlapje

Kinderen houden niet van sla en drinkontbijt. Wel gezond voor mij :-D

Hoop wel dat ze het nog wat aantrekkelijker gaan maken.
Ik heb eindelijk weer eens een bon van de bakker. Straks ophalen, ik hoop op brood.
Wilde binnenkort ook eens TGTG proberen en nu zag ik dat in mijn woonplaats steeds minder eettentjes/supermarkten mee doen en de bloemist doet ook niet meer mee.

Vraag me af of dat komt wegens slechte ervaringen met TGTG of omdat er al zoveel initiatieven zijn tegen voedsel verspilling. Zoals de voedselbank, er is een organisatie die voedsel en drinken uitdeelt aan daklozen en nog een paar stichtingen die zich inzetten voor de armere medemens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft er iemand ervaring met de Makro? Voor 4,99 bieden ze hier in de buurt een pakket aan. Ik ga er van uit dat het gewoon een beetje gelijk is aan een supermarkt, maar ben wel nieuwsgieirg.
Alle reacties Link kopieren Quote
isillavendel schreef:
13-06-2019 06:04
Hier eindelijk een keer bon van Bakker Bart, 3.99 a 15 km rijden....
Hoopte zo op brood maar helaas.

5 kaasstengels
5 bartjes
2 pizza achtig bollen (kaas ui en ham kaas ananas)
Wat weinig zeg! En ook allemaal aparte dingen en idd geen brood. Hmmm ik geloof dat ik dit wel een domper zou vonden maar goed de fun is ook wel de verrassing.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Vanavond weer even langs een bakker gegaan, voor 4,99 kreeg ik:
* 2 pecanbroodjes
* 2 bruine broden (een volkoren, een sesam)
* hele mokkaschnitt
* 6 witte bollen
Broden en bollen in de vriezer, dat blijft wel goed. Hartstikke tevreden mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Obscuro schreef:
13-06-2019 14:44
Heeft er iemand ervaring met de Makro? Voor 4,99 bieden ze hier in de buurt een pakket aan. Ik ga er van uit dat het gewoon een beetje gelijk is aan een supermarkt, maar ben wel nieuwsgieirg.
Ben ik ook benieuwd naar! Hij stond er hier nu ook tussen, ben even de beste tijd aan het uitkienen om een bon te bemachtigen:)
Anna_02 schreef:
13-06-2019 08:46
Dat is jammer isillavendel, ik hoorde van een vriendin juist dat ze enorm veel brood had gekregen bij de Bakker Bart, misschien verschilt het erg per filiaal.
Dat had ik ook gelezen, daarom ging ik er voor, maar was 2x bakker en minder. Misschien ook wel door de regio noord Nederland...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteren een pakket van Plus opgehaald, voor 4,99:
- pak magere yoghurt
- bak groene salade
- bakje aardappelsalade
- twee croissants (één dag over tht)
- zak krentenbollen (één dag over tht)
- twee muffins (één dag over tht)
- zakje voorgekookte aardappels
- bak kippenvleugeltjes
- bakje fruitsalade
- bakje niet-meer-zo-verse tijm

Ik heb de kip aan de buurvrouw gegeven, want ik eet vegetarisch. Krentenbollen de diepvries in en de rest is prima als ontbijt, lunch, tussendoortjes en avondeten voor vandaag.

Het enige wat ik stom vond, was dat ze het al in een plastic tas klaar hadden staan. Terwijl ze in de advertentie juist aanmoedigen om een eigen tas mee te nemen, dat heb ik dus aan het personeel gemeld, maar de caissière keek nogal onverschllig.
Ik heb demonstratief alles uit die tas staan halen en in mijn eigen tas meegenomen, kunnen ze dat tasje voor iemand anders gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt stippensokken, ik heb nu 2x een pakket opgehaald bij de plus en dat viel mij ook op.

Ik twijfel trouwens of ik nog bonnen bij de plus wil halen. Er zaten deels lekkere dingen in maar ik merk ook dat er beide keren dingen in zaten die we niet eten en ik liever ook niet wil eten zoals extreem bewerkt ongezond voedsel. Zonde dat het alsnog weggegooid wordt dus ik heb weg proberen te geven maar ik denk dat ik de plus voor nu even oversla.


Gister wel een super leuk nieuw tentje ontdekt vlak bij mijn werk. Een restaurant dat zo veel mogelijk energie neutraal en met afval producten kookt zoals bijvangst vis en afgedankte groente Ik had:
- 2 bruchetta's tomaat
- 2 bruchetta's met garnaal en ei
- 1 bakje salade
- 1 bakje verse fruitsalade
- 1 bakje met een soort van mini-taartjes
- 2 bakjes pesto
- 1 zakje van hun huisgemaakte compost

We hebben super lekker gegeten, alles behalve de pesto is al op en de compost zit al bij de plantjes en om een of andere reden ruikt die heerlijk naar pure chocolade.

Ik ga hier zeker vaker een bon halen. Ik denk ga proberen of het voor dinsdag al weer gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt als een heel leuk zaakje Zwartvlekje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Al een aantal keren een pakket opgehaald. Vaak dik tevreden maar een enkele keer niet. Bij de Jumbo in Den Bosch kreeg ik een pakket met een waarde van nog geen 10 euro terwijl het 14,99 moest zijn. Een paar keer gebeld naar de Jumbo maar degene die daar over ging was er elke keer niet. Uiteindelijk laten zitten...daar ga ik geen pakket meer halen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand wel eens bij de Hema wat afgehaald? Ik heb een bon voor morgen, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
19-06-2019 22:51
Iemand wel eens bij de Hema wat afgehaald? Ik heb een bon voor morgen, ben benieuwd!
Ja ik een paar keer in Amsterdam.

Kreeg filet american
Een kersenvlaai
Bak yoghurt
Salami
En broodjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey, wat leuk een topic over tgtg. Ik heb er net een geopend want via de Viva zoekmachine kwam niks naar boven.

Vanavond mijn eerste box opgehaald, bij de plaatselijke Deka.

€4,99
- kalkoen schnitzel (tot vandaag dus in de vriezer)
- maaltijdsalade
- bakje stukjes meloen (kind is dolgelukkig)
- bakje filet americain
- pakje Gelderse worst
- eierkoeken (die zagen er niet smakelijk uit en ivm afval wensen dit maar niet opeten)
- zoete aardappel voor in de oven, gesneden als friet.

Was keurig in een tgtg papieren tas, toen ik aankwam straalde ik was al uit waar ik voor kwam dus vlot geholpen. Volgende week weer!
Gisteren deed onze jumbo voor het eerst mee. Voor €4.99:

- Zuivelhoeve vanille yoghurt
- Breaker (knijpzakje yoghurt)
- Bakje gezouten amandelen
- 4 appels
- Kipdijfilet (zo’n bakje wat je opwarmt in oven)
- Spareribs (zo’n bakje wat je opwarmt in oven)
- Zak postelein
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren bij Florentina Chocolates voor 8 euro 30 heel mooie bonbons, verdeeld over 3 dozen, opgehaald. Leuk, en mooie cadeaus! Ik heb nog niet geproefd...
Ik ging net weer eens naar mijn bakker in het dorp:
3 hele broden
Een zak met 6 croissantjes/kaasstengel/nogmeervandatsoortspul
Een hele aardbeien slof!

Dat wordt genieten :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me fijn als er een bakker dichtbij zou zitten maar helaas... Misschien heb ik binnenkort geluk met een late vergadering en dan de buurt van mijn werk...

Vandaag even bij een andere winkel geweest, echt last minut dus denk dat die winkel niet zo populair is want er was zelfs toen de afhaaltijd in was gegaan nog te bestellen. Was een leuk fietstochtje en daar ging het nu even om.

Voor €3,99
- chipolata worstjes
- twee dikke braadworsten
- zak gesneden prei
- zakje peultjes
- bakje gesneden uien
- beker Alpro yoghurt.

Worstjes gelijk gebraden met de uien (ik heb echt nog nooit gesneden uien gekocht, wel makkelijk) en dan morgen eten met de prei. Alles tot vandaag maar daar maak ik me alleen bij vlees druk om.
Vanavond bij biologische bakker gehaald:
2 grote punten cheesecake met bosbessen
amandelcroissant
chocoladebroodje

Helaas geen 'gewoon' brood maar dit zal zeker in de smaak vallen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vanavond bij de Hema geweest:
- filet American
- aardappeltjes
- pizza gorgonzola
- magnetron nasi met kipsate
- custardgebakje

Wel prima maar had gehoopt op meer broodjes!
Teigera schreef:
20-06-2019 20:25
Vanavond bij biologische bakker gehaald:
2 grote punten cheesecake met bosbessen
amandelcroissant
chocoladebroodje

Helaas geen 'gewoon' brood maar dit zal zeker in de smaak vallen!
Klinkt lekker maar het is niet veel. Zou het ook 15 euro gekost moeten hebben?
Rosalind schreef:
20-06-2019 21:18
Klinkt lekker maar het is niet veel. Zou het ook 15 euro gekost moeten hebben?
Ik vond het eerst ook wat tegenvallen ja. Maar toen ik keek naar de prijzen (punt cheesecake kost 6,25 daar heb ik er twee van, amandelcroissant kost 4,40 en chocoladebroodje 3,55. Het is gewoon een hele dure bakker :-D , exact de reden waarom ik daar 'normaal' dus nooit kom.
Teigera schreef:
21-06-2019 11:11
Ik vond het eerst ook wat tegenvallen ja. Maar toen ik keek naar de prijzen (punt cheesecake kost 6,25 daar heb ik er twee van, amandelcroissant kost 4,40 en chocoladebroodje 3,55. Het is gewoon een hele dure bakker :-D , exact de reden waarom ik daar 'normaal' dus nooit kom.
Jeetje, wat een absurde prijzen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven