Zin in iets hartigs - hulp gevraagd
maandag 9 november 2009 om 21:58
Dames,
Ik heb zin in iets hartigs, maar niets klaars in huis behalve melba toast en beschuit. Ik heb al gegeten vanavond, dus het gaat om een snack of zoiets...
Wil wel iets maken. Ik heb:
- Melk
- 100 gr gezouten roomboter
- 4 eieren
- sambal
- 6 olijven
- kappertjes
- pijnboom pitjes
- potje pesto
- klein blikje doperwten
- kruiden: gemberpoeder, korianderpoeder, loas, thijm, etc
- 1 vers rood pepertje
- 1 grote ui
Verder uitgebereide keukenmachien en oven.
Wie o wie is hier creatief zodat ik snel iets hartig in elkaar kan draaien? Oja, geen ommelet, daar het ik geen zin in
Thanks
Ik heb zin in iets hartigs, maar niets klaars in huis behalve melba toast en beschuit. Ik heb al gegeten vanavond, dus het gaat om een snack of zoiets...
- Melk
- 4 eieren
- sambal
- 6 olijven
- kappertjes
- pijnboom pitjes
- potje pesto
- klein blikje doperwten
- 1 vers rood pepertje
- 1 grote ui
Wie o wie is hier creatief zodat ik snel iets hartig in elkaar kan draaien? Oja, geen ommelet, daar het ik geen zin in
Thanks
maandag 9 november 2009 om 22:02
Heb je brood in huis? Kun je sneetjes insmeren met olijfolie en knoflook, even roosteren in de oven en dan insmeren met pesto en beleggen met olijven en kappertjes. Crostini's.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
maandag 9 november 2009 om 22:04
quote:Carrera schreef op 09 november 2009 @ 22:02:
Heb je brood in huis? Kun je sneetjes insmeren met olijfolie en knoflook, even roosteren in de oven en dan insmeren met pesto en beleggen met olijven en kappertjes. Crostini's.
Jaaa! Ik bedenk mij net dat ik nog een bevoren Turks brood in de vriezer heb liggen. Daar ga ik mooi een paar crostini's van bouwen. Tenzij ik nog een mooiere tip krijg natuurlijk
Thanks! Ben Blij!
Jaaa! Ik bedenk mij net dat ik nog een bevoren Turks brood in de vriezer heb liggen. Daar ga ik mooi een paar crostini's van bouwen. Tenzij ik nog een mooiere tip krijg natuurlijk

Thanks! Ben Blij!
maandag 9 november 2009 om 22:39
quote:Petrokia schreef op 09 november 2009 @ 21:58:
Dames,
- Melk
- 4 eieren
- sambal
- 6 olijven
- kappertjes
- pijnboom pitjes
- potje pesto
- klein blikje doperwten
- 1 vers rood pepertje
- 1 grote ui
ThanksIs dit écht het enige dat je in huis hebt ???
Dames,
- Melk
- 4 eieren
- sambal
- 6 olijven
- kappertjes
- pijnboom pitjes
- potje pesto
- klein blikje doperwten
- 1 vers rood pepertje
- 1 grote ui
ThanksIs dit écht het enige dat je in huis hebt ???
maandag 9 november 2009 om 23:21
quote:qwertu schreef op 09 november 2009 @ 23:09:
Nou, daar zou ik anders nog best een prima eiersalade, kruidenboter en tapenade van kunnen maken hoor. Tjonge! Dat had óók nog gekund. Ongelovelijk he? Je kijkt in je eigen (koel)kast en je ziet niets: en een andere kijkt en die ziet van alles. Leuk!
Nou, daar zou ik anders nog best een prima eiersalade, kruidenboter en tapenade van kunnen maken hoor. Tjonge! Dat had óók nog gekund. Ongelovelijk he? Je kijkt in je eigen (koel)kast en je ziet niets: en een andere kijkt en die ziet van alles. Leuk!