Zin in iets hartigs - hulp gevraagd

09-11-2009 21:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik heb zin in iets hartigs, maar niets klaars in huis behalve melba toast en beschuit. Ik heb al gegeten vanavond, dus het gaat om een snack of zoiets...

Wil wel iets maken. Ik heb:

- Melk

- 100 gr gezouten roomboter

- 4 eieren

- sambal

- 6 olijven

- kappertjes

- pijnboom pitjes

- potje pesto

- klein blikje doperwten

- kruiden: gemberpoeder, korianderpoeder, loas, thijm, etc

- 1 vers rood pepertje

- 1 grote ui

Verder uitgebereide keukenmachien en oven.

Wie o wie is hier creatief zodat ik snel iets hartig in elkaar kan draaien? Oja, geen ommelet, daar het ik geen zin in

Thanks
Heb je geen bladerdeeg in huis? Dan zou je nog snel een soort hartig taartje kunnen maken.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Heb je brood in huis? Kun je sneetjes insmeren met olijfolie en knoflook, even roosteren in de oven en dan insmeren met pesto en beleggen met olijven en kappertjes. Crostini's.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Carrera schreef op 09 november 2009 @ 22:01:

Heb je geen bladerdeeg in huis? Dan zou je nog snel een soort hartig taartje kunnen maken.Nee, helaas. ook geen kaas of zo.
Is ook lekker met een soort hummus die je van doperwten kunt maken.
Dit vind ik echt schattig. Ik ga denken wat je voor lekkers in elkaar kunt flansen... goed?
oké serieus, kappertjes, pijnboompitten roosteren, olijven erdoor, wat olijfolie oid een soort pesto/tapenade maken voor op de toastjes?
Kan je niet gewoon die 6 olijven eten, en dan klaar?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Carrera schreef op 09 november 2009 @ 22:02:

Heb je brood in huis? Kun je sneetjes insmeren met olijfolie en knoflook, even roosteren in de oven en dan insmeren met pesto en beleggen met olijven en kappertjes. Crostini's.

Jaaa! Ik bedenk mij net dat ik nog een bevoren Turks brood in de vriezer heb liggen. Daar ga ik mooi een paar crostini's van bouwen. Tenzij ik nog een mooiere tip krijg natuurlijk :-)

Thanks! Ben Blij!
Ik dacht net; 6 olijven en klaar ha ha.

Maar eet smakelijk.

Is de snack niet meer open?
Roomboter + pesto mengen en dan op toast!

Of roomboter mengen met het pepertje en dan op toast...
Ik neem zo een blokje kaas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Inmiddels heb ik mijn hartige trek weten te stillen met een flink aantal crostini's met olijfolie en knoflook (had ik ook nog in huis!).

Roomboter + pesto mengen klinkt ook heeel goed!

Dames dank voor het meedenken.
quote:Petrokia schreef op 09 november 2009 @ 21:58:

Dames,

Ik heb zin in iets hartigs, maar niets klaars in huis behalve melba toast en beschuit. Ik heb al gegeten vanavond, dus het gaat om een snack of zoiets...

Wil wel iets maken. Ik heb:

- Melk

- 100 gr gezouten roomboter

- 4 eieren

- sambal

- 6 olijven

- kappertjes

- pijnboom pitjes

- potje pesto

- klein blikje doperwten

- kruiden: gemberpoeder, korianderpoeder, loas, thijm, etc

- 1 vers rood pepertje

- 1 grote ui

Verder uitgebereide keukenmachien en oven.

Wie o wie is hier creatief zodat ik snel iets hartig in elkaar kan draaien? Oja, geen ommelet, daar het ik geen zin in

ThanksIs dit écht het enige dat je in huis hebt ???
.
.
quote:qwertu schreef op 09 november 2009 @ 23:09:

Nou, daar zou ik anders nog best een prima eiersalade, kruidenboter en tapenade van kunnen maken hoor. Tjonge! Dat had óók nog gekund. Ongelovelijk he? Je kijkt in je eigen (koel)kast en je ziet niets: en een andere kijkt en die ziet van alles. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven