Lijf & Lijn alle pijlers

Cora de Fluiter - Bereik slim uw ideale gewicht

15-04-2010 14:14 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die het boek gelezen heeft ?

Ben zeer benieuwd.
Cora de Fluiter

En ik dacht dat Sonja Bakker erg was.
Alle reacties Link kopieren
"Nee, sorry. Ik ben aan het Coradefluiteren"

Klinkt toch nergens naar



Sorry voor de flauwigheid Hompeltje. Ik ken het dus niet.
Alle reacties Link kopieren
alleen de titel al
Alle reacties Link kopieren
Hompel, als je wilt afvallen ; ga dan gewoon drie keer in de week naar de sportschool. grote kans dat je nog meer kan eten als je nu doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bleeeeehg, weer zo n goeroe die slapend rijk wil worden over de ruggen van arreme dikke vrouwen.



Gewoon flink wat bewegen, af en toe je toetje laten staan, en vooral niet teveel neuzelen over dieten, das nergens goed voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg vervelend dat zodra iemand een topic over een dieet begint en meteen RECLAME wordt geroepen.

Dit in het topic zelf doen zie ik als provoceren en ik ga er ook voor waarschuwen.



Als je reclame ziet kun je dat melden in het mod-topic of via het toverstafje.
Alle reacties Link kopieren
http://www.coradefluiter.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 15 april 2010 @ 14:31:

Tis ook nooit goed HP. Eerst kreeg je klachten aan je broek dat je ongeveer tien miljoen berichten postte in je eerste week, nou kennen ze je al niet eens meer Oh ik neem terug. Calm kan er niets aan doen. Bij mijn profiel staat ook dat ik 0 dagen lid ben. Wat een onzin is dat zeg! Kom je een poosje niet meer. Mag je ineens weer bij 0 beginnen.
Hompel, ik ben ook nul dagen lid...
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 april 2010 @ 14:33:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH we zijn allemaal gereset Ik zie het ja. Strange!
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch al een hele tijd zo, een bug of zo?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch ook gaan kijken naar iemands posts. HP heeft er bijna 2500, geen nieuweling dus.
Alle reacties Link kopieren
http://slimopgewicht.hyves.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 april 2010 @ 14:33:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH we zijn allemaal gereset Gelukkig dat het aantal berichten wel is blijven staan heb je toch nog iets van status
Alle reacties Link kopieren
off topics zijn verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik doe niet aan dieetboeken! Krijg ik alleen maar frustraties en honger van!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Watsgeburt.....? Is iedereen nieuw?
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel2 schreef op 15 april 2010 @ 14:34:

Ik vind het erg vervelend dat zodra iemand een topic over een dieet begint en meteen RECLAME wordt geroepen.

Dit in het topic zelf doen zie ik als provoceren en ik ga er ook voor waarschuwen.



Als je reclame ziet kun je dat melden in het mod-topic of via het toverstafje.Thanks Angel.
Alle reacties Link kopieren
http://www.coradefluiter.nl/
Alle reacties Link kopieren
Op de link van BGB zie ik dat mevrouw De Fluiter orthomoleculair consulente is... eerlijk gezegd komt dat op mij niet heel betrouwbaar over aangezien dat hele orthomoleculaire gebeuren kwakzalverij is.
quote:Schravelvot schreef op 15 april 2010 @ 14:36:

[...]



Gelukkig dat het aantal berichten wel is blijven staan heb je toch nog iets van status Ja ik schrok al, straks gaan ze roepen dat ik een troll ben
quote:robo schreef op 15 april 2010 @ 14:38:

Op de link van BGB zie ik dat mevrouw De Fluiter orthomoleculair consulente is... eerlijk gezegd komt dat op mij niet heel betrouwbaar over aangezien dat hele orthomoleculaire gebeuren kwakzalverij is.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Off topic? Mijn berichtje was:



Kalm calm



Hompeltje ik heb van een collega gehoord dat ze het wel goed vindt. Ik denk inderdaad ook dat regelmatig bewegen een vast onderdeel moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hmm na de website van Cora the Fluter gelezen te hebben is mijn advies: niet doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven