Noisecancelling slaapmasker

07-05-2024 07:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Door een burn-out ben ik vaak moe. Ik probeer overdag wel te slapen maar ik ben een hele lichte slaper en wordt van geluid erg snel wakker. Ik heb nog twee thuiswonende kinderen en ze proberen stil te zijn maar een bureaustoel die piept en ik ben wakker.
Ik verdraag niks in mijn oren. Oordopjes is dus lastig. Nu zag ik dat je ook gezichtsmaskers hebt die de oren bedekken zodat je minder hoort.
Iemand hier ervaring mee? Of andere tips om geluid tegen te houden en toch comfortabel slapen
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je weleens white noise geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik SleepPhones (de draadloze) en zet daar dan white noise op! Werkt voor mij heel goed!

Om mijn gehoor te beschermen draag ik daaronder nog wel gewone zachte oordopjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik een SleepPhone, heb 2 soorten/merken. Maar het is geen noice cancelling. je blijft altijd nog wat horen. Maar als je er bijvoorbeeld ruis eronder zet dan kan dat wel wat helpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
ja, ik heb hetzelfde en ik heb de prefecte tip voor.

Installeer de app "RainRain" op je telefoon en zorg voor een bluetooth speaker in je slaapkamer.

Die app heeft heel erg veel natuurgeluiden, zoals regen in een tropisch woud, op aanlandende branding. Het is heel natuurlijk en als ik wakker wordt, dnek ik altijd de eerste 2 seconden dat hij uit was en dan hoor ik hem. En door het geluid hoor je geen andere geluiden, ook niet van buiten. Ik kan bv zelf niet eens tegen ademgeluiden en die hoor ik allemaal niet meer.

Ik zie alleen dat ze nu geloof ik geld vragen. Ik heb een CD met natuur geluiden gekocht. Ocean Calm. Kost een tientje of zo. En die zet ik op repeat.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.bol.com/nl/nl/p/slaaphoofdt ... jsQAvD_BwE

Ik heb iets vergelijkbaar met deze, maar dan via een chinese aanbieder. Werkt heel fijn, ik kan er mee slapen en ik gebruik hem als er geluid is als ik wil slapen. Het is niet noise cancelling, maar door er muziek/luisterboek op te zetten hoor ik wel veel minder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena schreef:
07-05-2024 09:20
https://www.bol.com/nl/nl/p/slaaphoofdt ... jsQAvD_BwE

Ik heb iets vergelijkbaar met deze, maar dan via een chinese aanbieder. Werkt heel fijn, ik kan er mee slapen en ik gebruik hem als er geluid is als ik wil slapen. Het is niet noise cancelling, maar door er muziek/luisterboek op te zetten hoor ik wel veel minder.
Deze heb ik ook gebruikt. Fijn ding, alleen dus niet noise cancelling. Hij draaide door bewegingen in mijn slaap wel wat, zodat ie dan niet meer goed op mijn oren zat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een vriendin van me heeft bose sleepbuds, dat zijn noisecancelling oordopjes waarmee je kan slapen. Ik geloof dat ze niet meer geproduceerd worden, maar misschien kan je ze nog ergens aankomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena schreef:
07-05-2024 09:20
https://www.bol.com/nl/nl/p/slaaphoofdt ... jsQAvD_BwE

Ik heb iets vergelijkbaar met deze, maar dan via een chinese aanbieder. Werkt heel fijn, ik kan er mee slapen en ik gebruik hem als er geluid is als ik wil slapen. Het is niet noise cancelling, maar door er muziek/luisterboek op te zetten hoor ik wel veel minder.
Deze hebben wij ook van AliExpress. Heel fijn, beetje verslavend zelfs. Rustgevend.

En zijn die oortjes van loop niks? Zitten wel in je oor maar ik voel ze niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven