Sudocreme...
donderdag 27 juni 2013 om 20:47
Mijn peuter van 3 heeft nu twee keer zich van top tot teen ingesmeerd met sudocreme. Na het weggooien van potje 1, bleek er nog ergens een 2e potje te zijn..
Dat doet ze dan savonds als wij denken dat ze heel zoet ligt te slapen, en zij denkt, mwah ik heb nu een kwartier lekker gelegen, laat ik nu maar op avontuur. Vrijwel altijd horen we haar, en leggen we dr terug in haar bed, maar een enkele keer is ze zo stil dat ze op onderzoek gaat.
Maar hoe haal je een halve pot sudocreme uit dat haar??? Iemand suggesties? We hebben er een half uur onder de douche gezet, haar 10 keer gewassen, maar er bleef zo'n grijze waas in..
*zegt ze; ik ben net floddertje, 10 megasuperpakken zeep mam?*
Dat doet ze dan savonds als wij denken dat ze heel zoet ligt te slapen, en zij denkt, mwah ik heb nu een kwartier lekker gelegen, laat ik nu maar op avontuur. Vrijwel altijd horen we haar, en leggen we dr terug in haar bed, maar een enkele keer is ze zo stil dat ze op onderzoek gaat.
Maar hoe haal je een halve pot sudocreme uit dat haar??? Iemand suggesties? We hebben er een half uur onder de douche gezet, haar 10 keer gewassen, maar er bleef zo'n grijze waas in..
*zegt ze; ik ben net floddertje, 10 megasuperpakken zeep mam?*

donderdag 27 juni 2013 om 20:51
Ik denk dat er niks anders op zit dan dit met olie te verwijderen. Ik denk dat baby olie het prettigste is in dit geval. Dan na die tijd het haar wassen met afwasmiddel om die vettigheid er uit te halen. Succes! Sudocreme is een soort zinkzalf en in de verpleging verwijder je oude lagen zinkzalf met zoete olie. Vandaar dat ik nu dus aan baby olie denk.

donderdag 27 juni 2013 om 21:05
De hele kommode en (voorraad)kledingkast uitruimen en alle speelgoed uit de kast in combinatie met een vol pak babypoeder uitschudden is ook een erg leuke combinatie trouwens.... (dat was ook een 3-jarige die te stil was. Maar het was haar pauze/slaaptijd, dus ik verwachtte ook stilte. Tja, en als je dan die kamerdeur opendoet .
Maar kind lag op dat moment te slapen, dus dan kun je ook niet veel, dus m'n camera maar gehaald (blackmail-materiaal voor later!)
Maar kind lag op dat moment te slapen, dus dan kun je ook niet veel, dus m'n camera maar gehaald (blackmail-materiaal voor later!)
donderdag 27 juni 2013 om 21:15
TO, het lijkt me niet puur om het smeren van de creme/leegmaken van het potje te gaan, want dan zou ze het wel ergens anders op smeren. Ze smeert heel bewust zichzelf in...
Is het een idee om je dochter een pot creme/fles bodymilk te geven en zichzelf na het douchen/badderen lekker uitgebreid te laten insmeren. Of haar zelf de shampoo in het haar te laten doen bij het harenwassen. Misschien dat dat de behoefte wegneemt!?
Is het een idee om je dochter een pot creme/fles bodymilk te geven en zichzelf na het douchen/badderen lekker uitgebreid te laten insmeren. Of haar zelf de shampoo in het haar te laten doen bij het harenwassen. Misschien dat dat de behoefte wegneemt!?
donderdag 27 juni 2013 om 21:19
Goed voor meer dan 1 avond leedvermaak: http://www.shitmykidsruined.com/
donderdag 27 juni 2013 om 21:26
Ze is echt een spook ghehe.
Ja Twaartje kijk maar uit! Ze heeft ook een keer zich compleet ingesmeerd, en het hele interieur van de caravan, met zonnebrandolie. Want je moest je namelijk goed insmeren, anders verbrand je..
@ Tof, ze doet het ook heel bewust. Ze doet alles na, als ik creme smeer of wat dan ook, dan moet zij ook. Als ik er bij ben, dan doen we dat samen. Deze week zei ze: 'Als ik later groot ben, wil ik jou zijn en dan mag ik jouw jurk aan. En dan mag jij mijn stippendekbed.'
Babypoeder haha, die is ook leuk. En je best doen om niet te lachen hè
@Sweetdevil dat filmpje hahaha, zo herkenbaar; dat laatste; 'kijk eens naar je hand' en dan direct mee gaan
Ja Twaartje kijk maar uit! Ze heeft ook een keer zich compleet ingesmeerd, en het hele interieur van de caravan, met zonnebrandolie. Want je moest je namelijk goed insmeren, anders verbrand je..
@ Tof, ze doet het ook heel bewust. Ze doet alles na, als ik creme smeer of wat dan ook, dan moet zij ook. Als ik er bij ben, dan doen we dat samen. Deze week zei ze: 'Als ik later groot ben, wil ik jou zijn en dan mag ik jouw jurk aan. En dan mag jij mijn stippendekbed.'
Babypoeder haha, die is ook leuk. En je best doen om niet te lachen hè
@Sweetdevil dat filmpje hahaha, zo herkenbaar; dat laatste; 'kijk eens naar je hand' en dan direct mee gaan
donderdag 27 juni 2013 om 21:26
quote:twaartje_b, 14 minuten geleden
Oh help er staat me nogal wat te wachten dus... Spijt als haren op mijn hoofd tegen die tijd gok ik dat ik hierom in een deuk lag, iets met karma enzo, ik weet het zeker! Ik zal me heel schuldbewust melden hier beloof ik!
M'n jongste heeft laatst een fles vissaus te pakken gehad, heb 2 dagen alles lopen poetsen met soda. Dat meurt!!!
O, en zet de babypoeder, bloem, zout etc ook hoog weg. Anders blijf je stofzuigen.
Oh help er staat me nogal wat te wachten dus... Spijt als haren op mijn hoofd tegen die tijd gok ik dat ik hierom in een deuk lag, iets met karma enzo, ik weet het zeker! Ik zal me heel schuldbewust melden hier beloof ik!
M'n jongste heeft laatst een fles vissaus te pakken gehad, heb 2 dagen alles lopen poetsen met soda. Dat meurt!!!
O, en zet de babypoeder, bloem, zout etc ook hoog weg. Anders blijf je stofzuigen.
donderdag 27 juni 2013 om 21:28
quote:tof schreef op 27 juni 2013 @ 21:19:
Goed voor meer dan 1 avond leedvermaak: http://www.shitmykidsruined.com/ pagina 4, die ondergestifte hond hahahaa
Goed voor meer dan 1 avond leedvermaak: http://www.shitmykidsruined.com/ pagina 4, die ondergestifte hond hahahaa

vrijdag 28 juni 2013 om 00:00
quote:SweetDevil1 schreef op 27 juni 2013 @ 21:12:
Volgens mij kan het altijd nog erger...
SudocremeSolomon is zo ongelofelijk lief en zijn vader ook.
Volgens mij kan het altijd nog erger...
SudocremeSolomon is zo ongelofelijk lief en zijn vader ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.