Haarproduct met geur suikerspin
donderdag 24 april 2025 om 16:55
Ja nou, zoals de titel zegt, dat zoek ik.
Ik rook het laatst bij een ander en ik vond het dus echt lekker, maar ze wist niet meer hoe het heette en waar het vandaan kwam. Stiekem verdenk ik gatekeeping, haha.
Ik had al als tip Supermilk van Lush maar dat is het denk ik niet, de geur was echt veel duidelijker en sterker.
Iemand toevallig de magische tip?
Ik rook het laatst bij een ander en ik vond het dus echt lekker, maar ze wist niet meer hoe het heette en waar het vandaan kwam. Stiekem verdenk ik gatekeeping, haha.
Ik had al als tip Supermilk van Lush maar dat is het denk ik niet, de geur was echt veel duidelijker en sterker.
Iemand toevallig de magische tip?
donderdag 24 april 2025 om 18:55
Je hebt haarparfum bij de douglas en Etos enzo. Misschien zoiets. Er is er een die heet sugar delight zag ik.
En misschien wil ze niet gatekeepen, maar heeft ze iets bij shein gekocht ofzo en schaamt zich, daar hebben ze ook haarparfum.
En misschien wil ze niet gatekeepen, maar heeft ze iets bij shein gekocht ofzo en schaamt zich, daar hebben ze ook haarparfum.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
donderdag 24 april 2025 om 18:58
Nee dat ruikt echt niet naar suiker ofzo. Ik ben grootverbruiker van Jari en dat ruikt bij mij nergens naar.
Al die shampoos enzo die hier worden genoemd is ook niet wat to bedoelt (en vind ik echt niet zo zoet eerlijk gezegd)
Er is nu een soort trend gaande waarbij meiden luchtjes als pistache, popcorn enzo opspuiten en layeren en daar hoort ook haarparfum bij.
donderdag 24 april 2025 om 19:17
Valtifest schreef: ↑24-04-2025 18:58Nee dat ruikt echt niet naar suiker ofzo. Ik ben grootverbruiker van Jari en dat ruikt bij mij nergens naar.
Al die shampoos enzo die hier worden genoemd is ook niet wat to bedoelt (en vind ik echt niet zo zoet eerlijk gezegd)
Er is nu een soort trend gaande waarbij meiden luchtjes als pistache, popcorn enzo opspuiten en layeren en daar hoort ook haarparfum bij.
Ik gebruik ook Yari.
De groene lijn en de snotgel en foam van de andere lijn.
Maar jij weet het vast beter.
TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 19:20
donderdag 24 april 2025 om 19:22
Nee, maar roepen mensen jou op straat na 'oh wat ruikt je haar zoet, suikerspin, wat gebruik je' wat to beschrijft? Eerlijk zeggen.
donderdag 24 april 2025 om 19:34
Dit is de tekst op de site van Kitsch. Ik hoop dat ik dat hier mag plaatsen?
Ervaar pure suikerspin-nostalgie met de Warm Sugar Haarparfum van Kitsch. Een onweerstaanbare gourmand geur met warme vanille, gesponnen suiker en roze grapefruit—alsof je door een zoete wolk op de kermis loopt. Dankzij de gepatenteerde geur-eliminerende technologie worden geurtjes bij de bron geneutraliseerd, niet gemaskeerd. Bovendien blijft haarparfum langer hangen dan gewone parfum, doordat het zich beter hecht aan het haar. Perfect voor snelle opfrismomenten of als geurige touch-up voor je haar of huid. Licht, dromerig en altijd klaar voor onderweg.
Ervaar pure suikerspin-nostalgie met de Warm Sugar Haarparfum van Kitsch. Een onweerstaanbare gourmand geur met warme vanille, gesponnen suiker en roze grapefruit—alsof je door een zoete wolk op de kermis loopt. Dankzij de gepatenteerde geur-eliminerende technologie worden geurtjes bij de bron geneutraliseerd, niet gemaskeerd. Bovendien blijft haarparfum langer hangen dan gewone parfum, doordat het zich beter hecht aan het haar. Perfect voor snelle opfrismomenten of als geurige touch-up voor je haar of huid. Licht, dromerig en altijd klaar voor onderweg.
donderdag 24 april 2025 om 19:51
Dat laatste klinkt goed! En ook dat die Supermilk sterker gaat ruiken.. was in de Lush even gaan snuffelen en rook niks aan dat potje, haha.
Ik dank jullie voor alle tips! Ga dus ook even aan Aussi snuffelen.
Het luchtje is inderdaad mierzoet maar het kan echt aan niets anders doen denken dan aan suikerspin.
Ik dank jullie voor alle tips! Ga dus ook even aan Aussi snuffelen.
Het luchtje is inderdaad mierzoet maar het kan echt aan niets anders doen denken dan aan suikerspin.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in