Mode & Beauty alle pijlers

zakelijk en toch hip

23-02-2009 10:43 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er voor mijn nieuwe werk zakelijk uit zien. Ga een nieuw buitenlands kinderkledingmerk vertegenwoordigen. Tot nu toe kon ik altijd gewoon in mijn spijkerbroek, en ik draag dus ook bijna alleen maar spijkerbroeken. Nu zal ik me dus zakelijk moeten gaan kleden, maar wel een beetje hip als het kan. Iemand leuke suggesties, zodat ik niet als grijze muis naar mijn klanten hoef.
Alle reacties Link kopieren
krijghier je een broek en rok erbij
Alle reacties Link kopieren
quote:revival schreef op 24 februari 2009 @ 09:54:

Nee, het is zéker niet zakelijk! Ik zei ook alleen maar dat ik het een leuk jurkje (lange blouse, whatever) vind. De volgende keer zal ik er even bij vermelden dat ik offtopic ga Ik zat gewoon te neuzen op otto.nl n.a.v. de foto's hier, en toen kwam ik 'm tegen. En ik was zooo enthousiast dat ik het met jullie kwam delen. Sorry heur.Owww zeg dat dan! Ik dacht dat je een callloeder was of zo!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben per toeval bij een heel leuk merk terechtgekomen. Heb een aantal kledingstukken gekocht en vind het echt zooo leuk!

Ik weet niet of het reclame maken is (heb geen aandelen btw ), maar wil het je toch niet onthouden:



klik hier



Als je het shoppingbook doorklikt kom je een aantal hele leuke zakelijke pakjes tegen. Ook leuke casual kleding trouwens...
Ohh er zijn zat zakelijke outfits die ook hip zijn.



Ik ben weliswaar man en moet voor m'n werk ook vaak zakelijke kleding aan. Ik vind mode en kleding gewoon leuk, dus als je zoek vindt je zeker wat.



Zara is erg goed voor zakelijke kleding met een hippe slag. Toch net iets getailleerder en net iets vlotter dan de rest en betaalbaar. H&M zou ik niet doen, alleen de basics;-)



Iets duurder heb je drykorn, Fillipa K. etc.



Ik weet niet waar je vandaan komt maar in Amsterdam heb je een winkel (MISC) waar je echt leuke hippe maar ook wel zakelijke kleding kunt halen. Maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of ze daar alleen herenkleding hebben........



Zorg in elk geval voor een mooie pantalon en een goede blouse, afmaken met zilveren sieraden!



Het moet niet gekker worden, ben gewoon advies aan het geven op een vrouwenforum! En dan ben ik geeneens homo;-)



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat altijd slim is om te doen is een paar goede basisstukken in je kast hangen, waarmee je goed kunt variëren en die niet veel ruimte innemen als je aan het reizen slaat.



Een pak (grijs, blauw of zwart), een zwarte blazer (is ook met een mooie donkerblauwe spijkerbroek al snel heel netjes), een witte (overhemd) blouse, een grijze en/of zwarte stoffen broek. Daarbij een paar goede laarzen, goede hakken (pumps) en een paar knalkleurige topjes en je combineert je suf. Scheel bovendien veel ruimte in je bagage als je op reis moet - dus je kunt in het vliegtuig alles in je handbagage stoppen!



Ik draag vandaag bijvoorbeeld een knalblauw jurkje met daarover heen een mooie longline zwarte blazer, een neutrale panty en zwarte pumps en ik zie er (al zeg ik het zelf) erg zakelijk uit. Als ik komende week de jurk verwissel voor een donkere spijkerbroek of zwarte pantalon en witte blouse zie ik er alweer heel anders uit. Ik zorg altijd voor veel verschillende accessoires (kettingen, tassen, schoenen etc) zodat ik kan blijven variëren en dezelfde outfit er ineens heel anders uitziet. Ik varieer ook veel met felle kleuren tegenover basics. Ben je met weinig stukken direct goed gered en kun je bij nieuwe aankopen fijn gaan aanvullen. Overigens: kijk eens op ladress.com voor prachtige zakelijke jurkjes. Een investering, dat wel, maar de jurkjes blijven echt lang heel erg mooi en zitten heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisanne1980 schreef op 24 februari 2009 @ 12:54:

Ik ben per toeval bij een heel leuk merk terechtgekomen. Heb een aantal kledingstukken gekocht en vind het echt zooo leuk!

Ik weet niet of het reclame maken is (heb geen aandelen btw ), maar wil het je toch niet onthouden:



klik hier



Als je het shoppingbook doorklikt kom je een aantal hele leuke zakelijke pakjes tegen. Ook leuke casual kleding trouwens...Goede tip! Daar ga ik zeker nog even langer naar kijken! Hoe is de kwaliteit van de kleding?
Alle reacties Link kopieren
http://www.ladress.com/
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty elastic schreef op 28 februari 2009 @ 13:19:

[...]



waar kun je dit kopen??



Leuke site! 't Duurde even voordat ik het had gevonden, maar je moet een mailadres invoeren en het land. Resultaat:



ALLURE - Schapenmarkt 33, s-Hertogenbosch - Olanda

BOUTIQUE ANGELIQUE - Kon. Wilhelminastraat 57-58, Spakenburg - Olanda

LIPSTICK - Kalvertoren, Amsterdam - Olanda

CHICAS COLLECTION - Pr. W. Alexanderpromenade 45, Rijswijk - Olanda

JOSHA - Kapelstraat 1, Bussum - Olanda

SPIEGELBEELD - Huidenstraat 24B, Amsterdam - Olanda

SZEN - Leidsestraat 87, Amsterdam - Olanda

SIMPLY ES - Binnenhof 35, Amstelveen - Olanda

IVY - Vlashoeck , Bergshenhoek - Olanda

DAME BLANCHE - Centrum Passage 8, Berkel en Rodenrijs - Olanda

EEN EN EEN IS DRIE - Piet Heinstraat 113, Den Haag - Olanda

EEN EN EEN IS DRIE - Piet Heinstraat 113, Den Haag - Olanda

VENDITA - Hobbemaplein 4, Den Haag - Olanda

CATWALK - Oosterstraat 32-34, Groningen - Olanda

BOLERO - Emmerikstraat 10, Heeze - Olanda

ZI ZI CHAIRMAIR - Wenenstraat 3, Hengelo - Olanda

MAJA - Schoutenstraat 2°, Hilversum - Olanda

SZEN - Haarlemmerstaat 19, Leiden - Olanda

PHILIPINE BY NIKKI - Padjedijk 19, Purmerend - Olanda

RON'S FASHION - Poolsterstraat 92B/C, Rotterdam - Olanda

KULA EXLUSIVE - Zadelstraat 37, Utrecht - Olanda

KIKKIE - Passage 20, Valkenswaard - Olanda

AMMARIS - Gasthuisstrat 10, Venlo - Olanda

GUAPA - Langstraat 61 , Wassenaar - Olanda
Alle reacties Link kopieren
opvallend dat iemand die nota bene een kledingmerk wil vertegenwoordigen bij anderen te rade moet gaan over haar eigen kledingkeuze......
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips, er zitten hele leuke dingen bij. En DJ Momo, ik begrijp je opmerking. Ik ben erg gek op kleding, maar tot nu toe altijd meer hip/sportief zeg maar. En een grote fan van jeans, nou zal ik toch wat zakelijker gekleed moeten gaan. En bij zakelijk denk ik al gauw (ten onrechte) aan tuttig, aangezien ik op het moment niet over een al te groot budget beschik zal ik voor niet al te veel geld wel een andere garderobe moeten aanschaffen. Ik kan als vertegenwoordiger in de mode natuurlijk niet iedere keer in dezelfde outfit komen opdagen. Vandaar dat ik wat tips vraag.
Alle reacties Link kopieren
nog een tippie, voor ik je veel succes wen in je niuewe baan: check de collectie van steps. redelijk betaalbaar, en vlotte 'suits' alsook plenty jurkjes.



succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilaemme schreef op 25 februari 2009 @ 13:04:

[...]





Goede tip! Daar ga ik zeker nog even langer naar kijken! Hoe is de kwaliteit van de kleding?Sorry, was even vergeten het topic weer te volgen. Kwaliteit is super (tenminste wat ik heb gekocht). Die lijst kan je inderdaad aanvragen, heb ik ook gedaan. Ik heb het overigens gekocht bij een winkel die niet op de lijst staat, best vreemd eigenlijk....
UP!

Voor Mizuki

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven