Het grote series spoilers topic (spoilers in het wit) deel 2
maandag 8 september 2025 om 05:13
Aangezien het oude topic gesloten is hierbij
Een nieuw Het grote serie spoiler topic
Voor iedereen die graag kletst over series, het ontleden & theorieën
Alle series & films zijn ook welkom (meld wel even waar deze gezien/tevinden is)
Let op Spoilers in het wit.
Een nieuw Het grote serie spoiler topic

Voor iedereen die graag kletst over series, het ontleden & theorieën
Alle series & films zijn ook welkom (meld wel even waar deze gezien/tevinden is)
Let op Spoilers in het wit.

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 8 september 2025 om 05:21
To trapt af..
Ik ben momenteel helemaal in de ban van Wednesday op Netflix.
Online ging het al helemaal los over de nieuwe personages, maar nu deel 2 uit is, is het hek van de dam.
Spoilers vanaf hier;
Lady Gaga hield vooral iedereen in zijn greep, want was zij Ophelia, (Wednesday’s vermiste tante of de moeder van Tyler?
Wat ik me vooral afvraag wat is de wat voor outcast de nieuwe muziek lerares is.
ik dacht eerst dat ze een virtuoos was maar nu denk ik dat ze ook een weerwolf is vanwege haar gesprek met Enid. Maar online gaat het gerucht dat ze ook een Hyde is.
En de switch-up tussen Enid en Wednesday ik zat te gillen op mijn bank . Emma & Jenna zijn vreselijk goed in de rol van de ander
Ik ben momenteel helemaal in de ban van Wednesday op Netflix.
Online ging het al helemaal los over de nieuwe personages, maar nu deel 2 uit is, is het hek van de dam.
Spoilers vanaf hier;
Lady Gaga hield vooral iedereen in zijn greep, want was zij Ophelia, (Wednesday’s vermiste tante of de moeder van Tyler?
Wat ik me vooral afvraag wat is de wat voor outcast de nieuwe muziek lerares is.
ik dacht eerst dat ze een virtuoos was maar nu denk ik dat ze ook een weerwolf is vanwege haar gesprek met Enid. Maar online gaat het gerucht dat ze ook een Hyde is.
En de switch-up tussen Enid en Wednesday ik zat te gillen op mijn bank . Emma & Jenna zijn vreselijk goed in de rol van de ander
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 8 september 2025 om 09:58
The Morning Show op AppleTV+ kijkt heerlijk weg, er komt eerdaags een nieuw seizoen, lekker bingen.
Ook op Apple+: Twas the fight before Christmas.
Man die kersthows wil geven maar : waarbij duizenden mensen paar dagen lang een buurt terroriseren... Deze man is delulu en eng.
En als je goed oplet zie je de maganazi er op aantal plekken flink doorheen piepen, heel creepy. Maar geeft goede inkijk in hoofd van dit soort mensen.
Kijkwaardig als je wil schreeuwen naar je scherm.
Ook op Apple+: Twas the fight before Christmas.
Man die kersthows wil geven maar : waarbij duizenden mensen paar dagen lang een buurt terroriseren... Deze man is delulu en eng.
En als je goed oplet zie je de maganazi er op aantal plekken flink doorheen piepen, heel creepy. Maar geeft goede inkijk in hoofd van dit soort mensen.
Kijkwaardig als je wil schreeuwen naar je scherm.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in