Wimperserum vergeten op vakantie
vrijdag 18 juli 2025 om 23:58
zaterdag 19 juli 2025 om 03:11
zaterdag 19 juli 2025 om 08:04
zaterdag 19 juli 2025 om 08:18
Volgens mij is het idee van wimperserum dat je wimpers minder snel uitvallen waardoor ze uiteindelijk langer groeien dan 'normaal'. Dus opzich logisch dat als je ermee stopt deze 'te lange' wimpers alsnog uitvallen.
Maar daarmee ga je gewoon terug naar de situatie die normaal zou zijn zonder dat je het serum ooit gebruikt had, niet naar helemaal geen wimpers.
Maar daarmee ga je gewoon terug naar de situatie die normaal zou zijn zonder dat je het serum ooit gebruikt had, niet naar helemaal geen wimpers.
zaterdag 19 juli 2025 om 08:25
Ik vraag me alleen af of 1 keer per week dan wel genoeg is om dit te bewerkstelligen.AnAppleADay schreef: ↑19-07-2025 08:18Volgens mij is het idee van wimperserum dat je wimpers minder snel uitvallen waardoor ze uiteindelijk langer groeien dan 'normaal'. Dus opzich logisch dat als je ermee stopt deze 'te lange' wimpers alsnog uitvallen.
Als het al werkt.
zaterdag 19 juli 2025 om 08:59
zaterdag 19 juli 2025 om 09:05
Jeusnbdhdudh schreef: ↑19-07-2025 00:25Maar even serieus, je wimpers vallen toch niet uit zonder serum?
Ja maar natuurlijk wel. Ik zou een ticket boeken en naar huis vliegen om dat serum op te gaan halen. Nu, vandaag nog. En ticket terug naar vakantiebestemming natuurlijk...

Niemand die het kan opsturen naar dat hotel? Hoewel ik het echt onzin vind om je hier druk om te maken.
zaterdag 19 juli 2025 om 09:10
Als je stopt met het gebruik van een op prostaglandine gebaseerd wimperserum, kan het zijn dat je wimpers gaan uitvallen, waardoor je wimpers er dun uitzien. Omdat peptide- en vitamineserums de groeicyclus van de wimpers niet actief veranderen, leiden ze niet tot hetzelfde resultaat als je stopt ze te gebruiken.
Bron: Google
Bron: Google
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
zaterdag 19 juli 2025 om 09:26
Exact dit, aangezien de meeste van mijn wimpers nu veel langer zijn dan normaal, verwacht ik dat er veel tegelijk zullen uitvallen. Mijn vraag was dus na hoeveel tijd dat dan gebeurt, maar vooralsnog hier geen ervaringsdeskundigenAnAppleADay schreef: ↑19-07-2025 08:18Volgens mij is het idee van wimperserum dat je wimpers minder snel uitvallen waardoor ze uiteindelijk langer groeien dan 'normaal'. Dus opzich logisch dat als je ermee stopt deze 'te lange' wimpers alsnog uitvallen.

Hoe dan ook bedankt voor het meedenken!
zaterdag 19 juli 2025 om 10:45
Bekend fenomeen inderdaad. Ik heb het nooit exact bijgehouden maar denk na een paar weken?
Ik was nooit zo trouw met het serum, ook omdat het na openen maar 2 a 3 maanden houdbaar was en als je het daarna bleef gebruiken gebeurde hetzelfde als wanneer je stopte: Wimpers vielen massaal uit.
De mooie lange wimpers vond ik geweldig maar om die reden dus uiteindelijk gestopt en nu gewoon tevreden met mijn doodnormale wimpers.
Ik was nooit zo trouw met het serum, ook omdat het na openen maar 2 a 3 maanden houdbaar was en als je het daarna bleef gebruiken gebeurde hetzelfde als wanneer je stopte: Wimpers vielen massaal uit.
De mooie lange wimpers vond ik geweldig maar om die reden dus uiteindelijk gestopt en nu gewoon tevreden met mijn doodnormale wimpers.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in