Geld & Recht alle pijlers

Bol.com Select

29-07-2025 18:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand het Select abonnement van Bol en hoe bevalt dat?

Ik overweeg het te houden na een gratis proefperiode maar ik twijfel of ik het genoeg na gebruiken.
Ik heb het al jaren en ik haal het er echt wel uit. Ik bestel dan ook geregeld via mijn account voor ouders en kinderen.
Ik heb het best lang gehad tot de verhoging van 10 naar 15 euro. Daarvoor haalde ik het er wel uit, omdat je ook nog voor cadeaubonnen spaart, maar daarna vond ik het te duur geworden. Sindsdien bestel ik gewoon alleen als ik genoeg heb voor de gratis verzendkosten (in geval dat ik het net niet red bestel ik er een cadeaubon bij van 5 euro die ik dan de volgende keer weer kan gebruiken).
Merys schreef:
29-07-2025 18:49
Ik heb het al jaren en ik haal het er echt wel uit. Ik bestel dan ook geregeld via mijn account voor ouders en kinderen.
Precies dit.
Ik heb hem 3 jaar geleden opgezegd. Als je bij een partner bestelt, is het altijd inclusief verzendkosten.
Ik heb het wel, maar ik heb net wel even moeten opzoeken wat de voordelen zijn. Die had ik niet helemaal scherp. Ik bestel best vaak via bol.com dus ik denk dat ik ongemerkt wel voordeel heb van de select-korting en vooral van de geen (extra) bezorgkosten.
Voor mij is het niet voordelig. Ik doe altijd grotere bestellingen, dus betaal al nooit verzendkosten. En die korting heb ik ook weinig aan, koop producten waar ze het goedkoopst zijn en dat is ook regelmatig ergens anders dan bol.
Ik heb het al jaren, ik haal het er denk ik wel ruimschoots uit.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Merys schreef:
29-07-2025 18:49
Hier ook.

Er moest een pakket teruggestuurd worden en die is vandaag netjes thuis afgehaald.
There is always something happening, and it's usually right now
Ik heb het en haal het er wel uit. Ik bestel best vaak op bol.com en zit vaak onder de grens voor verzendkosten. Met Select heb ik geen grens en dat is dan mijn voordeel.
Ik heb het weleens overwogen, maar toen heb ik ik eens naar de bestellingen gekeken en vrijwel alles was zonder verzendkosten. In alle jaren dat ik bol gebruik waren het iets van 5 bestellingen waarvoor ik verzendkosten heb betaald. En ik denk eerlijk gezegd dat dat voor heel veel mensen geldt. Anders bieden ze het niet aan voor natuurlijk. Er moet wel op verdient worden.
Ik heb het wel. Gisteren kwam het toevallig nog enorm goed uit, ik moest ‘s ochtends zsm iets bestellen en door select had ik gratis dezelfde dag bezorging.
Ik heb het sinds kort omdat ik had uitgerekend dat ik het er echt wel uit haal.
Ik heb het, en juist daarom bestel ik er van alles. Ook 3x iets kleins in een week ofzo
Heb het al jaren en vind het ideaal!
Nee ik heb het niet. Als ik er iets bestel dan is het vaak gratis verzenden en als dat niet zo is doe ik er wel eens een cadeaukaart bij die ik bij de volgende bestelling weer gebruik zodat ik alsnog gratis verzenden heb.

Als het nou zoiets was als Amazon Prime waarbij je gratis verzenden krijgt en gebruik kan maken van een streamingsdienst dan zou ik het wel overwegen maar Prime is wel een stukje duurder natuurlijk,
Ik heb het al jaren en haal het er ruim uit. Vooral doordat ik niet altijd de 20 euro haal, maar ook ivm levermomenten.

Alleen al rond kers/sint etc haal ik het er uit.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ik heb nog niet zo heel lang, pas sinds ik regelmatig bepaalde producten koop en het er daarmee ruim uithaal. Het vervallen van de verzendkosten levert me niet zoveel op aangezien het bijna altijd wel boven het minimum zit, maar heb al wat erg leuke selectkortingen gehad (daarom toen ook voor select gegaan) en kortingen door het puntensparen.

Voorheen zou ik het er bij lange na niet uitgehaald hebben, ik bestelde niet vaak bij bol. Dus dat zou mijn afweging zijn: ga ik gebruikmaken van goede select-aanbiedingen en puntensparen?
Ik was altijd heel tevreden, hebben het al jaren. Onlangs 2x wat besteld wat de dag erna (1 zelfs op zondag) geleverd zou worden maar beiden producten kwamen 2 dagen later. Was via bol zelf dus geen partner en werd ook aangegeven dat erna in huis.
Ik bestel daarvoor niet vaak genoeg bij Bol, max 2 keer per jaar. Ik spaar alles wat ik nodig heb gewoon op tot ik aan de minimum bestelwaarde zit.
Nanouk schreef:
29-07-2025 21:31
Ik was altijd heel tevreden, hebben het al jaren. Onlangs 2x wat besteld wat de dag erna (1 zelfs op zondag) geleverd zou worden maar beiden producten kwamen 2 dagen later. Was via bol zelf dus geen partner en werd ook aangegeven dat erna in huis.
Dat maakt niet uit of het van bol zelf is of van een partner: postNL maakt er de laatste tijd een zootje van.
Ik haalde kosten er in december uit.
Dan wil iedereen kerstcadeautjes die op bol.com te vinden zijn.

Voor mijn boekbestellingen boycot ik bol.
Ik steun mijn plaatselijke boekhandel.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Floddertje schreef:
29-07-2025 21:42
Dat maakt niet uit of het van bol zelf is of van een partner: postNL maakt er de laatste tijd een zootje van.
Ja klopt. Bij mij is een doodnormaal brievenbus pakketje al 3 dagen niet bezorgd. Zou eerst zaterdag komen volgens de tracking, toen gisteren en vandaag is het ze wederom niet gelukt. Dan denk ik geef het met de gewone post mee maar dat doen ze dan weer niet.
Op verzendkosten haal ik het er uit. Ik bestel er kadootjes die ik snel in huis wil hebben. En ik was altijd aan het rekenen of ik nog iets erbij moest bestellen om die verzendkosten te drukken terwijl ik verder eigenlijk niks nodig had. Zo fijn dat ik daar niet meer over hoef te piekeren.
Ik heb t al jaren.. heel fijn om gewoon ook de goedkopere dingen te kunnen bestellen zonder bezorgkosten.

Ik haal het er zeker uit!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven