Bol.com Select
dinsdag 29 juli 2025 om 18:55
Ik heb het best lang gehad tot de verhoging van 10 naar 15 euro. Daarvoor haalde ik het er wel uit, omdat je ook nog voor cadeaubonnen spaart, maar daarna vond ik het te duur geworden. Sindsdien bestel ik gewoon alleen als ik genoeg heb voor de gratis verzendkosten (in geval dat ik het net niet red bestel ik er een cadeaubon bij van 5 euro die ik dan de volgende keer weer kan gebruiken).
dinsdag 29 juli 2025 om 18:58
dinsdag 29 juli 2025 om 19:37
Hier ook.
Er moest een pakket teruggestuurd worden en die is vandaag netjes thuis afgehaald.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 29 juli 2025 om 20:09
Ik heb het weleens overwogen, maar toen heb ik ik eens naar de bestellingen gekeken en vrijwel alles was zonder verzendkosten. In alle jaren dat ik bol gebruik waren het iets van 5 bestellingen waarvoor ik verzendkosten heb betaald. En ik denk eerlijk gezegd dat dat voor heel veel mensen geldt. Anders bieden ze het niet aan voor natuurlijk. Er moet wel op verdient worden.
dinsdag 29 juli 2025 om 21:00
Nee ik heb het niet. Als ik er iets bestel dan is het vaak gratis verzenden en als dat niet zo is doe ik er wel eens een cadeaukaart bij die ik bij de volgende bestelling weer gebruik zodat ik alsnog gratis verzenden heb.
Als het nou zoiets was als Amazon Prime waarbij je gratis verzenden krijgt en gebruik kan maken van een streamingsdienst dan zou ik het wel overwegen maar Prime is wel een stukje duurder natuurlijk,
Als het nou zoiets was als Amazon Prime waarbij je gratis verzenden krijgt en gebruik kan maken van een streamingsdienst dan zou ik het wel overwegen maar Prime is wel een stukje duurder natuurlijk,
dinsdag 29 juli 2025 om 21:16
Ik heb nog niet zo heel lang, pas sinds ik regelmatig bepaalde producten koop en het er daarmee ruim uithaal. Het vervallen van de verzendkosten levert me niet zoveel op aangezien het bijna altijd wel boven het minimum zit, maar heb al wat erg leuke selectkortingen gehad (daarom toen ook voor select gegaan) en kortingen door het puntensparen.
Voorheen zou ik het er bij lange na niet uitgehaald hebben, ik bestelde niet vaak bij bol. Dus dat zou mijn afweging zijn: ga ik gebruikmaken van goede select-aanbiedingen en puntensparen?
Voorheen zou ik het er bij lange na niet uitgehaald hebben, ik bestelde niet vaak bij bol. Dus dat zou mijn afweging zijn: ga ik gebruikmaken van goede select-aanbiedingen en puntensparen?
dinsdag 29 juli 2025 om 21:31
dinsdag 29 juli 2025 om 21:42
Dat maakt niet uit of het van bol zelf is of van een partner: postNL maakt er de laatste tijd een zootje van.
dinsdag 29 juli 2025 om 21:45
dinsdag 29 juli 2025 om 22:01
Ja klopt. Bij mij is een doodnormaal brievenbus pakketje al 3 dagen niet bezorgd. Zou eerst zaterdag komen volgens de tracking, toen gisteren en vandaag is het ze wederom niet gelukt. Dan denk ik geef het met de gewone post mee maar dat doen ze dan weer niet.Floddertje schreef: ↑29-07-2025 21:42Dat maakt niet uit of het van bol zelf is of van een partner: postNL maakt er de laatste tijd een zootje van.
woensdag 30 juli 2025 om 00:56

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in