Delicatessen Haarlem
zondag 7 september 2025 om 16:59
Ik ga binnenkort een weekend in m'n eentje naar Haarlem. Ontbijt en lunch doe ik gewoon in de stad, maar ik vind het altijd heerlijk om her en der lekkere dingen e.d. te verzamelen en dan 's avonds in het hotel te eten, na een uitgebreid bad, filmpje erbij...
Hebben jullie leuke tips voor delicatessezaken, afhaaltentjes e.d. in het centrum? Liefst waar je wat kleinere hapjes kunt halen die goed koud te eten zijn? Ik kwam al een brood & dips box van Anne & Max tegen, empanadas bij Empanadas Maxima, Aloja Portugese voor mini quiches en pasteis de nata... zoet, hartig, mag allemaal. Bedankt vast!
Hebben jullie leuke tips voor delicatessezaken, afhaaltentjes e.d. in het centrum? Liefst waar je wat kleinere hapjes kunt halen die goed koud te eten zijn? Ik kwam al een brood & dips box van Anne & Max tegen, empanadas bij Empanadas Maxima, Aloja Portugese voor mini quiches en pasteis de nata... zoet, hartig, mag allemaal. Bedankt vast!
Tjezus, wat vals
zondag 7 september 2025 om 17:15
In het centrum: https://deslagersdochter.nl/
En net buiten het centrum, maar zeker de moeite waard. Al meerdere keren in de prijzen gevallen als delicatesse winkel: https://www.hetoudezuivelhuis.nl/
Veel plezier!!!
En net buiten het centrum, maar zeker de moeite waard. Al meerdere keren in de prijzen gevallen als delicatesse winkel: https://www.hetoudezuivelhuis.nl/
Veel plezier!!!
zondag 7 september 2025 om 17:22
Op zaterdag is er markt op de Grote Markt en een wat kleinere markt op de Botermarkt. Daar is veel lekkers te vinden. Op de Grote Markt staan Empanada’s Maxima en Aloja Portugese ook. Rond de Botermarkt vind je de (eet)winkels Stach en Mabrouk, Maroosh en Syriously. In een zijstraat van de Botermarkt zit de Kaaskampanje.
Romeo’s in de Gierstraat heeft heerlijke broodjes. En in de Kruisstraat heb je de Slagersdochter, een delicatessenwinkel.
Romeo’s in de Gierstraat heeft heerlijke broodjes. En in de Kruisstraat heb je de Slagersdochter, een delicatessenwinkel.
zondag 7 september 2025 om 17:30
Precies mijn advies!PinkUnicorn schreef: ↑07-09-2025 17:22Op zaterdag is er markt op de Grote Markt en een wat kleinere markt op de Botermarkt. Daar is veel lekkers te vinden. Op de Grote Markt staan Empanada’s Maxima en Aloja Portugese ook. Rond de Botermarkt vind je de (eet)winkels Stach en Mabrouk, Maroosh en Syriously. In een zijstraat van de Botermarkt zit de Kaaskampanje.
No but yeah but no but yeah but no but yeah but, Oh my god that is so unfair!
zondag 7 september 2025 om 17:47
Ja, dat vind ik ook! Ik kreeg er zelf ook helemaal zin in. Ik woon in Haarlem, maar ga jouw aanpak zeker onthouden voor een stedentripje naar een andere stad. En met de andere maaltijden gaat het zeker ook helemaal goed komen, zoveel leuke ontbijt- en lunchtentjes in Haarlem!canis-felis schreef: ↑07-09-2025 17:39Wat leuk hoe je dat aanpakt en je voorpret, ik krijg ook helemaal zin in weer een weekendje wegveel plezier!
zondag 7 september 2025 om 19:16

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in