Stoomreiniger

29-08-2026 09:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een handzame, niet te dure stoomreiniger.
Het is echt bedoelt voor het reinigen van banken, kussen, hondenmand, matjes van de hond die niet op hete temperaturen gewassen kunnen worden.
Eventueel ook om te gebruiken van het reinigen van de gordijnen.

Heeft iemand een fijne tip?
Ik heb er ooit 1 van de Lidl gehad, maar die vond ik minder handig, omdat hij zo snel leeg was.
Banken en kussens worden er niet echt schoon van is mijn ervaring. Daarvoor kun je beter een tapijtreiniger gebruiken.
Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor de badkamer en de wc’s.
Ik heb de stoomreiniger van Dynter.
Ik ben hier ook naar op zoek om kado te geven aan iemand met een hond en een kat en ik kom er ook niet uit. Ik heb ook al overwogen om er een topic over te openen, dus ik lees hier graag mee.
Tapijtreinigers werken vaak met koud water en in mijn hoofd worden dingen alleen goed schoon met warm water.
Ik heb er een van Kärcher bestelt bij bol.com best voordelig in de aanbieding met van alles erbij 149 euro
where ever you go, go with your heart
Ik heb een stoomreiniger van Kärcher en ik ben er super tevreden over!!
Ik heb de Samako Power Clean Pro besteld, ben heel benieuwd. Deze zuigt het vuile water ook weer op, die van Karcher doen dat niet. Dat wilde ik wel graag anders blijft al het stoomwater in je bank zitten.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
De Samako Power Clean Pro heb ik ook sinds december 2025 en ben er heel tevreden over. Je kunt reinigen met warm water, koud water en stoom en hij zuigt het vuile water inderdaad ook op. De eerste keer dat ik mijn bank en vloerkleed deed kwam er echt veel vuil water vanaf.

Binnenkort wil ik mijn matras eens gaan doen en verder gebruik ik hem af en toe voor vlekken en onderhoud. Eerste keer was even uitvogelen hoe het werkt met water sproeien en opzuigen, ook filmpjes op internet bekeken, na een paar keer krijg je er wel handigheid in.
Ik ben zeer tevreden over de stoomreiniger van Kärcher. Ik doe er vloeren tegels en gladde oppervlakken mee. Ongetwijfeld kan hij misschien nog wel meer.
Ik lees even mee. Bij bol zie ik van Samako verschillende varianten met een enorm prijsverschil: de ene €77 en de ander €189. Het verschil is me niet helemaal duidelijk. Weet iemand hier hoe dat zit? Is het het prijsverschil waard?
Wat loopt ‘s ochtends op vier benen, ‘s middags op twee benen en ‘s avonds op twee benen en nog wat wielen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven