Lijf & Lijn alle pijlers

Scheren en trimmen

09-05-2024 21:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Misschien een vreemde vraag voor dit forum, maar ik weet niet zo goed waar ik anders terechtkan. De mannen in mijn familie staan niet te popelen om mij te helpen :) Dus ik hoop dat jullie partners mij wellicht kunnen adviseren.

Online zie ik door de bomen het bos niet meer - er zijn zo veel verschillende opties. Een half jaar geleden ben ik begonnen met testosteron, wat effect heeft op mijn lichaamsbeharing. En dat is nieuw voor me, ik heb geen idee welk scheerapparaat ik nodig heb. Wat ik zoek: het liefst een twee-in-een apparaat waarmee ik mijn lichaamshaar kan trimmen (oksels, borstkas, schaamstreek) en mijn gezichtsbeharing kan scheren (glad of korte stoppel). Als het beter/voordeliger is om twee aparte apparaten te kopen, is dat ook prima.

Wie kan mij op weg helpen?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is de philips One Blade een succes.
Je kunt er alles mee trimmen en door 2 extra maten opzetstukken kun je de lengte kiezen.

Succes!
whippet16 wijzigde dit bericht op 10-05-2024 08:19
Reden: Typo
0.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Whippet16 schreef:
09-05-2024 22:36
Hier is de philips One Blade een succes.
Je kunt er alles mee trimmen en door 2 extra maken opzetstukken kun je de lengte kiezen.

Succes!

Dank je :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat lichaamshaar zou ik lekker laten staan en je baard scheren met een goed mesje, Wilkinson of Gilette.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Philips One Blade wordt hier gebruikt voor het lichaam.
Gezicht met een gewoon scheermesje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou je gezicht, je oksel en schaamstreek nooit allemaal met hetzelfde apparaat of mesje doen. Het is vragen om ontstekingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook een Philips One Blade gebruiker. Ideaal voor gezicht en lichaam. Ik gebruik voor het lichaam wel een opzet stukje, de mesjes willen anders wel eens in de huid prikken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat flauw dat de mannen niet willen helpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vader38 schreef:
10-05-2024 07:49
Hier ook een Philips One Blade gebruiker. Ideaal voor gezicht en lichaam. Ik gebruik voor het lichaam wel een opzet stukje, de mesjes willen anders wel eens in de huid prikken.

Oke, dankjewel! Vervang je de mesjes vaak?

Miura schreef:
10-05-2024 22:24
Wat flauw dat de mannen niet willen helpen.

Flauw, maar niet verrassend. Ik had niet anders verwacht :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee dat valt bij mij best mee, zou misschien wel vaker moeten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze is fijn zegt partner. https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-bg ... 3201/?s2a= Wel enkel body.
We’re all mad here

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven