weekendje weg met vrienden en kids, tips?

13-12-2009 13:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik google me suf

maar misschien bespaar ik me hoop tijd en moeite omdat iemand van jullie de gouden tip heeft



wie zijn we? 3 stellen met in totaal 5 kids, een baby, 2 van 1, 1 van 3 en 2 van 4 jaar

Wat willen we? weekendje weg in nederland, geen bungalowpark, liefst grote boerderij of iets anders gezelligs

Prijs? max 150 euro per stel, dus zon 500 euro maximaal

Waar? zeeland, gelderland maakt eigenlijk niet zo uit, alleen friesland en groningen is erg ver weg



Wie weet iets leuks???
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op www.eurorelais.nl of op happyhome.nl boek ik altijd en zeer goede ervaringen mee!Zeker als je ook nog hondjes mee wil nemen een aanrader.Je kan precies intypen wat je wil en wat je niet wil,en dan krijg je het aantal beschikbare accomodaties.Vaak privehuisjes die via deze organisaties verhuurd worden.veel plezier....
Alle reacties Link kopieren
500 euro maximaal?? Dat is wel heel weinig hoor! Maar kijk eens op www.belvilla.nl . Staan allemaal (particuliere) huizen op van 8-40 personen door heel nederland, belgie, duitsland.
Alle reacties Link kopieren
groepen.nl!
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor iets op een van de Waddeneilanden gaan zoeken. Daar zijn ook leuke groeps accomodaties! Maar ik denk wel dat het iets duurder zal zijn dan 500 euro..
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Op marktplaats staan ook heel veel vakantiehuizen voor groepen. Wij hebben toevallig net gezocht voor Oud en Nieuw, nu is dat wel een hele dure tijd, maar alle huizen groot genoeg waren rond de 1500 euro, dus ik denk dat je met 500 wel erg krap zit.

Nu gingen wij niet met het makkelijkste stel, iedereen had andere wensen en dat was dus moeilijk (uiteindelijk gaan we dus ook nog maar met 2 stellen, dat was dan een stuk eenvoudiger ) maar mijn tip is dus wel om van tevoren goed te inventariseren wat iedereen verwacht. Willen de ouders van de ouste kinderen bijvoorbeeld wel met de kids op de kamer? DAt was hier nl. het probleem.



Verder succes en veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wil je eigenlijk weg?Ik had in de herfstvakantie dit jaar nl een huisje op texel,6persoons,2 honden voor 134 euro..... voor niks dus! van maandag tot vrijdag....kijk eens op vvv.texel.nl In april ben ik er ook geweest(paasvakantie) toen had ik een 4 persoonshuisje voor 228 euro....

Enige minpunt van Texel ik dat de boot duur is:35 euro ofzo voor een auto..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je het voor die prijs gaat redden.



Voor 850 euro heb je een huis met binnenzwembad, indoor speelruimte, fitness en sauna in Friesland. Het lijkt me fantastisch, maar ik ben er nooit geweest.



www.it-fabryk.nl
Sosofie dat ziet er echt ontzettend leuk uit! Ik hem hem opgeslagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven