Geld & Recht alle pijlers

aangifte belasting teruggave

11-02-2014 11:38 30 berichten
Ik hoop dat iemand hier mijn vraag kan beantwoorden.

ik ben bezig met de aangifte belasting teruggave van 2013, nu heb ik in dat jaar 8 maanden gewerkt en ik 4 maanden een ww uitkering gekregen. Moet ik nu bij de aangifte van belasting teruggave het van beiden terugvragen? of alleen van mijn baan van toen?
Hahahaha
Welterusten oma! Niet te veel opwinden hoor, is niet goed voor je bloeddruk
Alle reacties Link kopieren
@to, ik begrijp dat je nog niet zo lang werkt. kijk eens of je in aanmerking komt voor middeling van je inkomen. Dit kan je doen door naar berekenhet.nl te gaan en daar te klikken op werk en inkomen. daar kies je middelinginkomsten.
To, het heet belastingaangifte. Niet belasting teruggaaf aangifte. Je geeft exact op wat je loon is geweest in een bepaald jaar en niet de helft. Sorry maar je bent echt enorm naïef als je denkt dat je gewoon het ene inkomen wel en het andere niet kan opgeven.

Maar als je er zo weinig verstand van hebt zou ik echt iemand inschakelen die er meer vanaf weet. Dat hoeft biet meteen een belastingadviseurs te zijn maar dat kan ook iemand in je omgeving zijn die altijd zijn eigen aangifte doet.

En de tip van de middeling is een goede tip maar ook dat zal to niet zelf kunnen uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven