Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?

Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Ik kreeg het via mijn belastingdienst. Inmiddels ook via mijn overheid

Heb je er al achteraan gebeld?
Afgelopen week nog gebeld is in behandeling mevrouw voor 1 juli.krijgt u bericht standaard antwoorden
Sabrina0206 schreef:
27-06-2018 12:59
Ik kreeg het via mijn belastingdienst. Inmiddels ook via mijn overheid

Heb je er al achteraan gebeld?
Is je datum van je vastgestelde inkomen nu ook veranderd
Afgelopen week bericht gehad via mijnoverheid met dagtekening 29 juni.
Krijg een flink bedrag terug dus blij dat het binnenkort op mijn rekening staat :)
Aangifte 4 april verstuurd.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Mariajohanna schreef:
27-06-2018 13:38
Is je datum van je vastgestelde inkomen nu ook veranderd
Ja die is ook veranderd. Het is ook gelijk definitieve aanslag.
Hier dagtekening van vandaag. Duurde lang. Benieuwd wanneer ik mijn geld op de rekening heb staan...
eefje1986 schreef:
28-06-2018 09:56
Hier dagtekening van vandaag. Duurde lang. Benieuwd wanneer ik mijn geld op de rekening heb staan...
Kreeg je dat bericht vandaag in mijn belastingdienst
Hier nog niks

Datum ook nog hetzelfde
PoasAaier schreef:
28-06-2018 20:52
Hier nog niks

Datum ook nog hetzelfde
Al bericht gekregen?
Nou de beruchte brieven dat ze meer tijd nodig hebben zijn al bij de meeste mensen binnen
Daar gaan we weer lieve mensen, benieuwd naar wie het als eerste krijgt deze maanden :-)
Leuk om elkaar op de hoogte te houden.

4 maart 2019 ingediend.
Ben ook benieuwd! Ik heb het 6 maart ingediend
1 maart ingediend.. mijn man zat klaar om 00.00 :bonk: .

Vorig jaar kregen we het heel veel later dan de voorgaande jaren dus ik ben benieuwd!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wij hebben de aangifte vorige week ingediend. Ik ben ook benieuwd, krijgen meer terug dan normaal gesproken vanwege verhuizing.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Ik kan zowaar eens meedoen. Dit jaar krijgen we geld terug! :yes:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hier ook al ingediend, 2 maart.
Krijgen terug dus ben erg benieuwd!
Ben trouwens wel elk jaar dat dit topic omhoog komt -op een leuke manier- benieuwd of saskia1506 er weer om zit te springen :blob:
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
dianaf schreef:
26-03-2019 09:36
Ik kan zowaar eens meedoen. Dit jaar krijgen we geld terug! :yes:
Ik ook! Hoera!

Wat is ongeveer de richtlijn van wanneer het gestort wordt?
2 maart ingediend. :thumbsup:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb hem nog niet ingediend (omdat er nog een paar kleine gegevens missen die man moet aanvullen), maar ik weet al wel dat ik een lekker bedrag terugkrijg! Voor 1 april wordt 'ie sowieso verstuurd en dan begint het lange wachten.
rosings schreef:
26-03-2019 10:02
Ik ook! Hoera!

Wat is ongeveer de richtlijn van wanneer het gestort wordt?
Voor 1 juni. Helaas onafhankelijk van de instuurdatum. 1 maart ingediend wil niet zeggen dat je je geld eerder ontvangt dan iemand die de aangifte pas eind april indient.
amarna schreef:
26-03-2019 11:38
Voor 1 juni. Helaas onafhankelijk van de instuurdatum. 1 maart ingediend wil niet zeggen dat je je geld eerder ontvangt dan iemand die de aangifte pas eind april indient.
Voor 1 juli, en alleen als je voor 1 april aangifte doet. Als je eind april aangifte doet heb je geen enkele garantie, al probeert de BD alles binnen 3 maanden na aangifte af te ronden (dus eind april aangifte doen = voor 1 augustus bericht).

Het helpt om eerder aangifte te doen, het helpt als je weinig complexe zaken op je aangifte hebt, wanneer je situatie ten opzichte van vorig jaar grotendeels onveranderd is, en wanneer je 'gemiddeld' bent. Maar een garantie heb je nooit, het kan altijd door onvoorziene zaken langer duren.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Hier 1 maart ingediend. Krijgen een 500 euro terug maar aangezien ik een schuld heb bij de belasting zal het verrekend worden dus krijg 200 euro terug.
Vorige week ingediend, half maart dus.
amarna schreef:
26-03-2019 11:38
Sinds 2018 is het niet 1 juni maar 1 juli!

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... gKS4_D_BwE
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven