Geld & Recht alle pijlers

Autoverzekering, welke is goed en goedkoop?

30-08-2010 21:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al..



Op het moment betalen wij ¤225 per kwartaal voor een all risk (WA casco) en ik ben eens een beetje aan het rondkijken of dit niet goedkoper kan..



Mijn partner heeft zit op dit moment op trede 18 en heeft meer dan 12 schadevrije jaren, ik zoek een verzekering waarin dit meegenomen kan worden.



Welke autoverzekering heb jij, ben je tevreden en hoeveel ben je kwijt?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat toch niet alleen om de prijs maar vooral ook over de voorwaarden? Is voor mij wel belangrijk bij het afsluiten van elke verzekering.



En wat voor de ene het geodkoopste is hoeft voor de ander helemaal niet het goedkoopst te zijn. Veel hangt af van leeftijd bestuurder, opgebouwde schadevrije jaren, woonplaats, welke auto e.d..
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn grote verbazing kon ik een tijd geleden dezelfde autoverzekering via Independer 40% goedkoper afsluiten dan via mijn eigen tussenpersoon.



Independer krijgt veel grotere kortingen van verzekeraars dan kleinere partijen.



Waar ik dan weer erg benieuwd naar is, is hoe de service van Independer is. Mijn tussenpersoon doet best veel moeite voor me bij afhandeling van schades maar ik betaal er blijkbaar veel voor.
Alle reacties Link kopieren
ZLM, maar ik heb 9 schadevrije jaren en ben allrisk verzekerd. ZLM verzekerd overigens alleen in de provincies Zeeland en N-Brabant.



Ben tevreden, maar heb nog nooit *klopt af* schade gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven