Geld & Recht alle pijlers

Belastingaangifte over 2019!

01-03-2020 08:19 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een algemeen topic, want we mogen weer!
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
02-04-2020 12:04
Het jaar dat de jongste 12 wordt ontvang je nog combinatiekorting daarna niet meer.
Ah, dank je wel! Ik heb het drie keer nagekeken, maar alles dat ingevuld was klopte. Jammer van die 2000 euro, maar ik hoef in ieder geval niet terug te betalen! Had er ook nog geen plannen voor, dus geen grotere ramp dan teleurstelling hier.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Zijn er al mensen die wat gehoord of missschien zelfs al terug hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Jacky79 schreef:
28-03-2020 18:59
En staat erbij jou ook al een datum?
12-3 maar nog niks gehoord 🧐
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
mali30 schreef:
07-04-2020 14:56
12-3 maar nog niks gehoord 🧐
12-3 vastgesteld door je voorlopige aanslag of definitieve, dat is wel een verschil namelijk.
Alle reacties Link kopieren
summerheatssummer schreef:
07-04-2020 15:48
12-3 vastgesteld door je voorlopige aanslag of definitieve, dat is wel een verschil namelijk.
Normaal wacht ik het geduldig af, maar we krijgen nu een heel leuk bedrag terug.
Ook hier 14 mrt inkomen vastgesteld obv aangifte. Is dit een signaal dat het eraankomt, of zegt dit nog helemaal niets?
Bij 2018 staat inkomen vastgesteld op 31 mei, bedrag stond toen mid juni op de rekening.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een gezamenlijke aangifte gedaan op 31-3, inkomen is vastgesteld op 1-4. Best snel volgens mij, nu de voorlopige aanslag afwachten
Alle reacties Link kopieren
koningswens schreef:
08-04-2020 12:49
Normaal wacht ik het geduldig af, maar we krijgen nu een heel leuk bedrag terug.
Ook hier 14 mrt inkomen vastgesteld obv aangifte. Is dit een signaal dat het eraankomt, of zegt dit nog helemaal niets?
Bij 2018 staat inkomen vastgesteld op 31 mei, bedrag stond toen mid juni op de rekening.
Wat staat er precies? Is het vastgesteld adhv je definitieve of voorlopige aanslag?
Alle reacties Link kopieren
summerheatssummer schreef:
08-04-2020 21:09
Wat staat er precies? Is het vastgesteld adhv je definitieve of voorlopige aanslag?
Dit inkomen hebben wij geregistreerd op basis van uw aangifte inkomstenbelasting. Het kan zijn dat u daarvan een voorlopige aanslag ontvangt. Of u hebt die misschien al ontvangen. In uw aangifte en aanslag wordt dit inkomen omschreven als verzamelinkomen.

U ontvangt in elk geval nog een definitieve aanslag van ons. Het verzamelinkomen op die definitieve aanslag kan afwijken. In dat geval passen wij ook uw geregistreerde inkomen aan.

Dit is wat er nu staat onder het kopje gegevens/inkomensverklaring via mijnbelasting
Dank voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
koningswens schreef:
08-04-2020 21:24
Dit inkomen hebben wij geregistreerd op basis van uw aangifte inkomstenbelasting. Het kan zijn dat u daarvan een voorlopige aanslag ontvangt. Of u hebt die misschien al ontvangen. In uw aangifte en aanslag wordt dit inkomen omschreven als verzamelinkomen.

U ontvangt in elk geval nog een definitieve aanslag van ons. Het verzamelinkomen op die definitieve aanslag kan afwijken. In dat geval passen wij ook uw geregistreerde inkomen aan.

Dit is wat er nu staat onder het kopje gegevens/inkomensverklaring via mijnbelasting
Dank voor je reactie.
Dan kan het nog wel even duren helaas. Als het goed is wordt deze datum nog een keer aangepast wanneer ze het hebben vastgesteld adhv je definitieve aanslag (dit gebeurt echter niet altijd, maar meestal wel). Na die datum krijg je het meestal 2 weken later. Als je nu bijvoorbeeld onder 2018 kijkt zie je daar een andere melding staan.
Alle reacties Link kopieren
summerheatssummer schreef:
08-04-2020 22:10
Dan kan het nog wel even duren helaas. Als het goed is wordt deze datum nog een keer aangepast wanneer ze het hebben vastgesteld adhv je definitieve aanslag (dit gebeurt echter niet altijd, maar meestal wel). Na die datum krijg je het meestal 2 weken later. Als je nu bijvoorbeeld onder 2018 kijkt zie je daar een andere melding staan.
Dat is jammer...dan blijven we geduldig wachten.
Alle reacties Link kopieren
Spannend!

Ben ook benieuwd wanneer de eerste wat gestort krijgen, vind ik altijd wel erg grappig om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
De mijne was eerst vastgesteld op 12-3. Vanmorgen zag ik definitief vastgesteld 11-4.
Alle reacties Link kopieren
Dalelle schreef:
15-04-2020 07:44
De mijne was eerst vastgesteld op 12-3. Vanmorgen zag ik definitief vastgesteld 11-4.
Niu wie weet heb je nu gauw bericht👌de mijne staat helaas nog op 12-3
Maar komt vast goed
Alle reacties Link kopieren
Mijn staat ook nog op 13-3 nog niet definitief
mali30 schreef:
07-04-2020 14:56
12-3 maar nog niks gehoord 🧐
Waar staat het als je inkomen vastgesteld is?
Waar komt het te staan als je inkomen is vastgesteld?
Alle reacties Link kopieren
Lizje15 schreef:
15-04-2020 21:59
Waar komt het te staan als je inkomen is vastgesteld?
Links boven 3 streepjes vak daar op klikken dan je gegevens klikken daar staat het.
Oke dank je wel
11-4 inkomen definitief vastgesteld en er wordt verwezen naar de definitieve aanslag die ik heb ontvangen (in dit geval nog moet ontvangen). De eerste voorlopige vaststelling was 13 maart volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij staat er nog vaststelling 13-3
Alle reacties Link kopieren
De mijne staat ook nog op 13-3 hoop dat ze snel zijn dit jaar .
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
16-04-2020 05:56
11-4 inkomen definitief vastgesteld en er wordt verwezen naar de definitieve aanslag die ik heb ontvangen (in dit geval nog moet ontvangen). De eerste voorlopige vaststelling was 13 maart volgens mij.
Was dat vorig jaar ook al zo vroeg defenitief bij u vastgesteld?
Jacky79 schreef:
16-04-2020 13:37
Was dat vorig jaar ook al zo vroeg defenitief bij u vastgesteld?
Nee, wel een paar keer van datum veranderd. De definitieve vaststelling was pas eind september.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was vorig jaar definitief vastgesteld 19 april. Op 30 april de brief en op 4 mei het geld
Alle reacties Link kopieren
Dalelle schreef:
16-04-2020 18:55
Bij mij was vorig jaar definitief vastgesteld 19 april. Op 30 april de brief en op 4 mei het geld
Dat had ik vorig jaar en het jaar daarvoor ook.
Dus ben benieuwd.
Staat nu.nog gewoon op 12-3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven