Geld & Recht alle pijlers

Bescherming tegen deze beesten

01-03-2012 20:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de gemeente of van mijn part de overheid moet ingrijpen. We moeten tegen deze beesten beschermd worden!!!

Het is potdikkie net maart en ik ben het afgelopen uur al door vier steekmuggen geterroriseerd. Dat is toch niet normaal???

Het is winter en ik heb overal jeukbultjes. Wat doen die beesten hier in vredesnaam.
haha ik ben het helemaal met je eens!

ik had 2 weken terug ook een stuk of 5(!!) muggenbulten.

jeuken dat die dingen deden pfff

en dan zitten vaak ook nog op de meest irritante plekjes!

muggen zijn echt verschrikkelijke beesten :(
Ik had in december nog een mug voor mijn voordeur (en later dus in huis, grrr!) en ze zijn er nu alweer?! Het is niet eerlijk.
fuckers...hoe durven ze...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Inderdaad. Waar komen die grafbeesten vandaan?

Hoorde er net eentje in mijn slaapkamer zoemen..

Noooooooooooo
Ik kwam er gister ook 1tegen in de keuken. Dacht dat ik t niet helemaal goed zag door slaapgebrek haha..
Geef jezelf maar de schuld, want die beesten overwinteren in jouw woning.
pas maar op voor de partij voor de dieren maar ja, vanmij mogen ze ook ondersteboven gaan liggen.. rotbeesten!!
Heb je geen stilstaand water ergens in je tuin? Een bloempot met een klein laagje water is al voldoende voor een 'broeinest'.
quote:zeeuws_mutsje schreef op 01 maart 2012 @ 21:23:

pas maar op voor de partij voor de dieren maar ja, vanmij mogen ze ook ondersteboven gaan liggen.. rotbeesten!!
[img]http://www.schoolplaten.com/mug-t10343.jpg[/img]

nou ja zeg, wilde ik speciaal voor jullie een leuk plaatje plakken, staat er weer een stom linkje
Zing dit maar mee dan.
Ik heb water in mijn kelder en vorig jaar zagen we in oktober aan alle kanten ineens muggen vandaan komen. Dus ik tegen vriend; 'misschien komen ze uit de kelder'. Vriend doet deur open, was net zo'n tekenfilm...hele zwerm de gang in, ik gillen 'DOE DIE DEUR DICHT', vriend om zich heen aan het slaan. Zijn uiteindelijk twee weken muggen aan het meppen geweest en ik zat onder de bulten, ze hadden eitjes gelegd in het water van de kelder.

En nu net weer de eerste gespot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven