Geld & Recht alle pijlers

Bijstandsuitkering

11-02-2014 18:53 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt jullie reacties. Bijstandsuitkering is niet meer nodig. Ik heb net een werk aangeboden gekregen via mijn oude stage.
quote:amrita schreef op 11 februari 2014 @ 19:58:

@ jollie klopt Nederlands is niet mijn moedertaal, maar ik ben trots op mezelf dat ik binnen een hele korte tijd goed Nederlands heb leren spreken, schrijven en dat ik mijn best heb gedaan op een diploma te halen en ik zal voorlopig niet stoppen met studeren. En ik ben er ook nog trots op dat ik naast Nederlands 4 verschillende talen kan spreken.

En dit gaat niet over mijn Nederlands en mijn opleidingen, maar over bijstandsuitkering, dus als je er iets over weet hoor ik het graag.

Ik vroeg eerder al op wat voor banen je solliciteert, want voor sommige banen kan die taal heel belangrijk zijn. Ik neem aan dat het vinden van een baan je belangrijkste insteek is.

Het gaat toch over het niet kunnen vinden van werk?
De huishoudtoets WAS afgeschaft, maar is sinds deze week weer helemaal terug hoor!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik kan me voorstellen dat de taal wel degelijk een probleem vormt in de sollicitatieprocedures. Als je een brief schrijft, laat je deze dan door iemand controleren?
Sjezus zeg, wat kunnen jullie zeuren om taal- en schrijffouten.

Blijf gewoon on topic!
quote:sjeri schreef op 11 februari 2014 @ 20:33:

Sjezus zeg, wat kunnen jullie zeuren om taal- en schrijffouten.

Blijf gewoon on topic!Gezeur? Ik vind het behoorlijk storend hier op het forum (het lijkt wel steeds erger te worden) en zeker als je een serieuze carrière wilt. Een taalfoutje maken we allemaal wel eens, verder wel respect voor mensen die snel een taal onder de knie krijgen.
Goh dat is toevallig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nou dat is fijn
alle taalpuristen hadden ongelijk
quote:adorabull schreef op 11 februari 2014 @ 20:08:

De huishoudtoets WAS afgeschaft, maar is sinds deze week weer helemaal terug hoor!Zucht... niet waar. Is nog geen officiële wetgeving. Zijn nog wetsvoorstellen.
Nou ik mag toch hopen dat als een kind inwoont bij zijn rijke ouders, dat dat kind dan geen mogelijkheid heeft om een bijstanduitkering aan te vragen.
quote:gismo72 schreef op 11 februari 2014 @ 21:19:

[...]

Zucht... niet waar. Is nog geen officiële wetgeving. Zijn nog wetsvoorstellen.Er wordt sowieso geen huishoudinkomenstoets (her)ingevoerd. Wel een kostendelersnorm, waarbij de hoogte van de uitkering afhankelijk is van het aantal volwassenen dat op hetzelfde adres woont.
@Amrita, gefeliciteerd met je baan!
Yeah sure, er wordt haar om half 9 's avonds "even" een baan aangeboden.
@jollie Dankje!

@nessemeisje ja klopt ik heb om half9 een mail van me stagebegeleider gekregen, dat is niet zo raar toch? :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven