Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet 2020 nog wat verdee uitwerken, maar die plaats ik snel.

2021 nu €25 Euroclix laten uitbetalen, €10 WVM en €5 van WhatYouExpect.

Ik start weer prima!
Alle reacties Link kopieren Quote
InkomstenbronBonnenCash
GfK€70€19
JijBentBelangrijk€0€10
Kantar/Nipobase€80€0
Opiniemeters€5€125
QuickThoughts€10€0
Waardevollemening€200€0
EUpanel€0€75
Euroclix€0€85
Toluna€10€0
Markteffect€0€35
Markteffect€0€30
Markteffect Anta Flu€0€5
TV Lovers panel€0€12,72
Prizerebel€0€4,72
Google Rewards€32,68€0
WhatYouExpect€25€0
Totaal€432,68€401,44
Totaal €834,12.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier geen lijsten tot nu toe alleen gfk dat waardeer panel
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
07-01-2021 10:16
Ik moet 2020 nog wat verdee uitwerken, maar die plaats ik snel.

2021 nu €25 Euroclix laten uitbetalen, €10 WVM en €5 van WhatYouExpect.

Ik start weer prima!
Dat gaat inderdaad lekker, haha! :D Echt super mooi lijstje ook in 2020.

Ik zit nu op €54 uitbetalen in Januari, maar is eigenlijk 'officieel' van december :P
Wordt daar ook onderscheid in gemaakt?
Alle reacties Link kopieren Quote
xLuminous5 schreef:
07-01-2021 20:41
Dat gaat inderdaad lekker, haha! :D Echt super mooi lijstje ook in 2020.

Ik zit nu op €54 uitbetalen in Januari, maar is eigenlijk 'officieel' van december :P
Wordt daar ook onderscheid in gemaakt?
Hoe bedoel je onderscheid in gemaakt? Door wie?

Ik heb mijn eerste uitbetaling van dit jaar. 5 eu amazon.nl bon via What you expect.
Maar echt het gaat zo traag allemaal met zo weinig tijd.
Ik krijg het ook echt alleen maar drukker en na dag studeren heb ik echt geen zin meer in enquetes.

Wel mail van WM gehad dat ze mijn account weer hebben geactiveerd! Dus dat is wel fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had vandaag ook weer m'n eerste WVM mail. Wel apart, want er waren dus gewoon veel enquêtes beschikbaar waarvan ik geen mail heb ontvangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom was je account dan gedeactiveerd Shiverr?

Er zijn momenteel ook weinig enquetes vind ik. En ik krijg helemaal het heen en weer van die spelletjes punten van Toluna, die krijg ik echt negen van de tien keer niet bijgeschreven. Wel die van 40 punten, maar als ik bijvoorbeeld 500 heb weer niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net bericht gekregen dat het radio onderzoek van GFK morgen begint. Ik moet nog een link krijgen. Maar het is al zo'n tijd geleden dat ik me heb aangemeld..geen idee meer of en hoeveel punten ik ervoor krijg, of dat het een bon is.
Doet iemand anders toevallig ook mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
08-01-2021 09:32
Hoe bedoel je onderscheid in gemaakt? Door wie?

De lijstjes die in het openingsbericht staan. Jullie houden elke maand bij wie wat heeft verdiend.
Dus vroeg me even af in bijv. januari, dat je alleen meetelt wat expliciet in de maand januari is uitbetaald/verdiend of dat het van 'langere' tijd is, bijvoorbeeld vanaf november al punten verdiend, maar in januari uitbetaald :)
Of ik maak het gewoon ingewikkelder dan het is, haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook die 5 euro van what your espect gehad.

Verder is het rustig in panel land.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
08-01-2021 13:55
Ik heb net bericht gekregen dat het radio onderzoek van GFK morgen begint. Ik moet nog een link krijgen. Maar het is al zo'n tijd geleden dat ik me heb aangemeld..geen idee meer of en hoeveel punten ik ervoor krijg, of dat het een bon is.
Doet iemand anders toevallig ook mee?
Is het nog gelukt? Hoop dat je mee hebt kunnen doen! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
xLuminous5 schreef:
09-01-2021 21:19
De lijstjes die in het openingsbericht staan. Jullie houden elke maand bij wie wat heeft verdiend.
Dus vroeg me even af in bijv. januari, dat je alleen meetelt wat expliciet in de maand januari is uitbetaald/verdiend of dat het van 'langere' tijd is, bijvoorbeeld vanaf november al punten verdiend, maar in januari uitbetaald :)
Of ik maak het gewoon ingewikkelder dan het is, haha.
Oh ik reken zelf gewoon de maand van uitbetaling per panel. Dus ook al ben ik al vanaf augustus bezig en is de uitbetaling in novmber. Reken ik het onder november.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
11-01-2021 23:13
Oh ik reken zelf gewoon de maand van uitbetaling per panel. Dus ook al ben ik al vanaf augustus bezig en is de uitbetaling in novmber. Reken ik het onder november.
Duidelijk! :) Dan begrijp ik het goed. (Anders wordt het een heel gepuzzel denk ik, haha).
Alle reacties Link kopieren Quote
xLuminous5 schreef:
12-01-2021 21:28
Duidelijk! :) Dan begrijp ik het goed. (Anders wordt het een heel gepuzzel denk ik, haha).
Ja anders zou het geen doen zijn toch. Daarom heb je soms ene maand gewoon echt meer dan de andere maand omdat dan net wat betalingen samenvallen.

Ik wil graag weer een community, maar ik kom er geen tegen. Jullie wel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb laatst een community gehad. Verliep een beetje raar maar heb weinig hoeven doen en kreeg er 10 euro voor.

Ik ben nu elke keer aan het mailen met Opiniemeters want ik krijg elke keer te weinig punten voor de onderzoeken waar ik lang op heb gewacht. Super irritant. Ben er een beetje klaar mee.

Sowieso niet echt zin om vragenlijsten te maken. Ik kijk wel op GfK, JBB en Kantar omdat je daar gewoon weet waar je aan toe bent (als je een uitnodiging krijg dan kun je de vragenlijst ook echt maken).

Ik kijk eigenlijk al een tijdje helemaal niet op LifePoints, WM en Opinieland. QuickThoughts trouwens ook niet echt.

Opiniemeters maak ik wel en ik vind dat een heel fijn panel, maar ik word nu echt chagrijnig van die slordige verwerking elke keer. Heb al 3x gemaild over bepaalde onderzoeken en krijg elke keer als antwoord dat ze de punten al hebben toegevoegd. Maar ze lezen mijn mail niet goed. Ja, ik heb punten gekregen, maar lang niet zoveel als zou moeten. Erg irritant. Maargoed, ik wil die punten wel dus ik ga ze maar weer eens mailen dan.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat irritant dat je er elke keer zelf achteraan moet zitten! Vooral als het echt bij meerdere onderzoeken gebeurt.

Ik heb tot nu toe bijna elke dag wel een onderzoek gemaakt, maar doordat het verschillende panels zijn schiet het qua uitbetaling niet op. Alleen prizerebel en EU panel kan je dan snel laten uitbetalen. Opniemeters moet ik nog iets van 200.000 punten dacht ik. Maar daar is uitbetaling ook al lang geleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook iedere dag wel een onderzoek gemaakt, maar ik vind dat er erg weinig aanbod is momenteel. QT, LP, PR, JBL, het is allemal maar karig. Zelfs geen vreselijke website onderzoeken van Opiniemeters.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben eindelijk 'geholpen' bij Pollland. Blijkt nu .. Dat al die vragenlijsten ook bij Euroquestions voorkomen. Precies dezelfde..
Alleen bij Euroquestions krijg je er een euro voor of zelfs twee euro en bij Pollland nog niet eens de helft .. Dus Pollland zakt af ben ik bang :(

Het is inderdaad rustig met vragenlijsten! Zal wel weer na Blue Monday misschien op gang komen :P Zullen ze vast wel een vragenlijst over hebben, haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
oh dat scheelt inderdaad flink! Dat is eigenlijk ook gek.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Luminous: Oh dan zou ik die ene gewoon laten vallen hoor! Als je bij die ander gewoon 1 a 2 eu krijgt ervoor, had ik het wel geweten.

Gisteren gewoon 9 onderzoeken gedaan en vandaag zit ik op 4. Kon slechter dus, alleen nog maar 25 eu verdiend deze maand. Dus dat gaat niet echt goed haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy @Shiverr, jaa is echt bizar hoeveel verschil het kan maken ! :O

Shiverr, scheelt wel dat als je elke maand je 'record' wilt verbreken, het op deze manier wel goed gaat :P Volgend maand beginnen ze vast al wel weer over eventuele feestdagen, haha :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha maar elke maand je record verbreken is lastig hoor.

Ik was net bezig met enquete op WM voor 1 euro en daarna zou ik uitbetaling kunnen doen. Krijg ik foutmelding en was al een hele tijd bezig. Printscreen gemaakt en gemaild. Hopelijk betalen ze gewoon uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
En, reactie gekregen Shiverrr?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kreeg een jubileum mail van WVM dat ik al 1 jaar enquêtes invul. Helaas zat er geen cadeautje (50 cent ofzo) bij!
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Nee nog niet. Vorige keer waren ze ook al zo traag toen ze mijn account wer moesten activeren. Maar ik verwacht nog wel reactie.

@Melon: Wel echt lang een jaar haha. Jammer dat je daar niet even 2,50 voor krijgt ofzo.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven