Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh dat is erg jammer Tamsyn. Het kan wel zijn dat je steeds niet de doelgroep bent van de enquêtes helaas. Mijn tante heeft ook een tijdje enquêtes ingevuld, maar die is er mee gestopt. Ze denkt dat ze niet interessant was omdat ze geen jonge kinderen meer in huis hadden of omdat ze te oud is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tamsyn schreef:
09-01-2022 14:42
Ik denk dat ik even een pauze neem van EuroQuestions, als er (bijvoorbeeld) 7 vragenlijsten zijn kom ik er maar voor 2 in aanmerking.. Ben ik überhaupt wel de doelgroep van deze site??
Ken de site niet maar val bij andere panels er ook wel buiten zonder kinderen. Als ik niet binnen 5 min een lijst heb kap ik er mee.

P.s kan iemand misschien een nieuw deel aan maken die inlog codes heeft.
Hij laad het topic zo traag omdat het zo groot is..
Alle reacties Link kopieren Quote
geld-recht/bijverdienen-met-panels-enqu ... ges/486200

Zal later nog wel even de tabel goed fiksen, maar dan is ie er vast.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Tamsyn schreef:
09-01-2022 14:42
Ik denk dat ik even een pauze neem van EuroQuestions, als er (bijvoorbeeld) 7 vragenlijsten zijn kom ik er maar voor 2 in aanmerking.. Ben ik überhaupt wel de doelgroep van deze site??
Oh, wat vervelend!
Zelf heb ik er vijf ingevuld gisteren en ben ik maar bij eentje niet in aanmerking gekomen.
(ben zelf 26 en geen kinderen).

Ik heb soms wel eens een periode dat ik steeds niet in aanmerking kom en dan ineens een periode wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is Panelwise betrouwbaar? En zijn de verdiensten hoog of laag?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven