Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
29-05-2020 10:54
Ik ben gebeld voor dat goede doelen onderzoek waar je 30 eu voor krijgt en ik zit erbij! De 30 eu wordt gewoon zo op je bankrekening gestort :cheer: Ze bellen wel anoniem, dus ik zou wel opnemen als je hebt opgegeven haha.

Gefeliciteerd! Nou dat kan ik dus wel vergeten want ik ben aan t werk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
JBL laat ik trouwens opsparen. Ben nu drie maanden lid en heb ruim 18.000 punten. Ik ga voor de 42.000, dan krijg je 13 euro extra.
Dat moet haalbaar zijn voor december.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
29-05-2020 12:59
Gefeliciteerd! Nou dat kan ik dus wel vergeten want ik ben aan t werk.
Is maar heel kort telefoontje. Meer om je gegevens even te bevestigen en verder is alles online. Je hoeft 4 dagen lang 30 minuten online te zijn ofzo.
Maar ik weet natuurlijk niet of je een telefoontje mag opnemen op je werk.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
29-05-2020 13:24
JBL laat ik trouwens opsparen. Ben nu drie maanden lid en heb ruim 18.000 punten. Ik ga voor de 42.000, dan krijg je 13 euro extra.
Dat moet haalbaar zijn voor december.
Best veel extra. Ik heb nu 2x 10 laten uitbetalen. Uitbetalen vind ik zo leuk :rofl:

Bij euroclix heb ik ook 2000 clix, maar die wil ik wel even opsparen, aangezien dat een betrouwbaar panel is. JBL weet ik niet of die heel betrouwbaar is. Al heb ik eigenlijk nooit rare dingen daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vertrouw het wel hoor, inderdaad omdat daar nooit iets geks gebeurt.

Qua cash heb ik alleen JBL en Opiniemeters, en sinds kort Euroclix. Wil het allemaal zoveel mogelijk opsparen om dan eind november uit te laten betalen. Het loopt bij mij niet zo hard, en omdat het een extraatje is vind ik het wel leuk om in 1 keer een wat hoger bedrag te ontvangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wvm heeft weer bol.com bonnen :cheer2:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
yesss ik heb er meteen twee besteld. Morgen nog een keer twee, moet 24 uur tussen zitten.

Dank voor het melden Rainy!
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
29-05-2020 13:34
Is maar heel kort telefoontje. Meer om je gegevens even te bevestigen en verder is alles online. Je hoeft 4 dagen lang 30 minuten online te zijn ofzo.
Maar ik weet natuurlijk niet of je een telefoontje mag opnemen op je werk.

Mijn tel staat altijd op stil.
Wie weet bellen ze wanneer ik op mijn tel kijk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
29-05-2020 14:59
Wvm heeft weer bol.com bonnen :cheer2:

Yay!! Ik moet nog 25 cent voor een bon.
:|
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch snap ik die clix niet. Ik heb 739 punten en er staat bij dat het ter waarde van 9,60 is. Hoe kunnen 1000 clix dan 10 euro zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
29-05-2020 15:36
Toch snap ik die clix niet. Ik heb 739 punten en er staat bij dat het ter waarde van 9,60 is. Hoe kunnen 1000 clix dan 10 euro zijn?
Die waarde is berekend op de hoogste inwissel mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
29-05-2020 15:04
yesss ik heb er meteen twee besteld. Morgen nog een keer twee, moet 24 uur tussen zitten.

Dank voor het melden Rainy!
ik heb er ook 1 besteld. Wel voor het eerst dat ik de melding kreeg dat het een aantal dagen duurde voordat je ze krijgt. Normaal krijg ik ze altijd direct in de mail.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwbloemetje schreef:
29-05-2020 16:19
ik heb er ook 1 besteld. Wel voor het eerst dat ik de melding kreeg dat het een aantal dagen duurde voordat je ze krijgt. Normaal krijg ik ze altijd direct in de mail.
Klopt, dat zag ik ook en dat is normaal idd niet.
Ben blij dat ze er weer zijn in ieder geval. Heb er 5 bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow Orchidpink, ik dacht dat ik goed bezig was met vier WM bonnen, maar jij hebt er gewoon 5!!
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
29-05-2020 18:04
Wow Orchidpink, ik dacht dat ik goed bezig was met vier WM bonnen, maar jij hebt er gewoon 5!!
😁 inmiddels er alweer overheen 🥳
Jij ook gefeliciteerd 😃
Alle reacties Link kopieren Quote
@Rainydays: Bedankt voor het melden! Gelijk een bon besteld :cheer2:

@Jane: Niet gebeld vandaag?

@Orchidpinky & Suzy: goed bezig met 4 en 5 bonnen zeg! :cheer:

Ik heb heel veel uitnodigingen gehad vandaag, maar ik heb heel de middag zitten lezen in de zon. Want sporten ging niet door. Dus uiteindelijk heb ik 1 enquete ingevuld en dat was vanochtend vroeg. EN niet aangemeld bij stempunt :rofl:

Misschien dat ik nu nog wat enquetes kan invullen, al heb ik eigenlijk niet zo'n zin :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Huh bij WM krijg je de bol.com bon toch altijd gelijk via de mail? Ik heb nu alleen een bevestiging gehad, maar geen bon. Hadden jullie dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, wij ook Shiverr. Ik geloof dat er 4-5 dagen stond?

In de zon lezen is ook niet verkeerd. Wat lees je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh in de mail staat niks, maar bij het bestellen niet gelezen omdat het altijd hetzelfde is :facepalm: Behalve nu dus haha.

Ik lees altijd van die boeken zonder inhoud, maar dat leest gewoon lekker haha. Nu ben ik bezig in Chicago Syndicate serie 3 - Adriano van Soraya Naomi. Een beetje een "maffia roman". Die mannen zijn zo leuk :rofl: :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Het hoeft toch niet altijd literatuur te zijn Shiverr? Lezen is gewoon fijn.

Tja ik verwacht de komende drie dagen niet veel enquetes, maar vandaag heb ik er lekker veel gemaakt. 15!
Alle reacties Link kopieren Quote
Orchidpink schreef:
29-05-2020 17:38
Klopt, dat zag ik ook en dat is normaal idd niet.
Ben blij dat ze er weer zijn in ieder geval. Heb er 5 bij elkaar!

Zoveel!!! Gefeliciteerd!! :cheer2: :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiver nee ik heb geen telefoontje gehad.

Suzy, goed bezig! Ik ben benieuwd hoeveel je in Mei hebt gescoord!
Ik heb vandaag tot nu toe maar 4 vragenlijsten voltooid en ik ga straks kijken of ik nog wat kan maken.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
29-05-2020 21:35
Het hoeft toch niet altijd literatuur te zijn Shiverr? Lezen is gewoon fijn.

Tja ik verwacht de komende drie dagen niet veel enquetes, maar vandaag heb ik er lekker veel gemaakt. 15!
Haha nee is ook zo. En schijnbaar verkoopt het wel goed want er komen veel van zulke boeken bij. Maar ik krijg toch altijd het idee dat je het even moet "verantwoorden" waarom je geen fatsoenlijke literatuur leest ofzo.

Wow 15 enquetes, goed bezig! Ben idd benieuwd wat jouw uitslag wordt voor de maand mei.
Alle reacties Link kopieren Quote
Doet iemand van jullie mee aan het panel over koffie en thee, genaamd Take a Break?

Ik ben daar ooit heen verwezen via LifePoints. Het hoe en wat van de beloning van Take a Break was altijd vaag, maar de enquêtes waren wel redelijk leuk en niet zo lang. Dus ik heb er een aantal ingevuld. Kreeg ik gisteren een mail: “We hebben goed nieuws: dankzij jouw deelname aan Take a break, ontvang je een beloning van 5,00 EUR. Je ontvangt je beloning na het bevestigen van je persoonlijke gegevens. Dit is vereist om wettelijke redenen.“

Gegevens ingevuld, en toen heb ik uit het aanbod aan allerlei cadeaubonnen gekozen voor Bol.com. Daarop kwam de mail: “Volg de onderstaande link om toegang te krijgen tot uw e-giftcard. Raadpleeg de e-cadeaukaart voor instructies over het inwisselen en controleren van het saldo van de kaart.”

Ik probeer nu sinds gisteren op de link in de mail te klikken, maar ik blijf de melding krijgen “Encountered a temporary error. Please try again in 5 minutes.“ Contact opnemen bij problemen kan wel, via een bedrijf dat Tremendous heet, te San Francisco. Ik heb er dus geen vertrouwen in dat ik ooit iets van die cadeaubon ga terugzien :(

Iemand die dit ook heeft gehad?
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
29-05-2020 22:09
Shiver nee ik heb geen telefoontje gehad.

Suzy, goed bezig! Ik ben benieuwd hoeveel je in Mei hebt gescoord!
Ik heb vandaag tot nu toe maar 4 vragenlijsten voltooid en ik ga straks kijken of ik nog wat kan maken.
Ah jammer!
Hopelijk krijg je die nog.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven