Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Als je een abonnement hebt kan je wel gratis online insturen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blahhh ouderwets hoor
_melon schreef:
24-09-2021 13:03
Blahhh ouderwets hoor
Ik ga het gewoon eens proberen. Als ik na een jaar niets heb gewonnen stop ik ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb weer eens ligepoints en wm afgestoft heb weer bonnen nodig :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha, goed bezig. Ik heb mezelf voorgenomen om in 2022 te sparen voor een nieuwe Airfryer dus ik moet ook weer even aan de bak! :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahahaha lekker bezig :applause:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
10-12-2021 13:25
Hahaha, goed bezig. Ik heb mezelf voorgenomen om in 2022 te sparen voor een nieuwe Airfryer dus ik moet ook weer even aan de bak! :yes:
:rofl: jij ook weer

RainyDays :hello: hoe gaat die?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hé meiden, da’s lang geleden!
Ik heb het een paar maanden rustig aan gedaan. Geen zin en te weinig tijd.
Maar ik heb met de opbrengst van dit jaar wat leuke dingen geshopt voor in de zak en onder de boom. Dat stimuleert om toch weer aan de bak te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
10-12-2021 16:07
:rofl: jij ook weer

RainyDays :hello: hoe gaat die?

Wat een warm onthaal :cheer2:

Ik had vandaag een lekker chilldagje dus gaat prima op 't moment. Ik rolde vanochtend m'n bed uit, zo richting een café om te brunchen, ben begonnen in een nieuw boek, spelletje gedaan, beetje youtube, forum, intussen verliefd starend naar m'n kerstboom en theelichtjes.

How are yooou?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
10-12-2021 22:01
Hé meiden, da’s lang geleden!
Ik heb het een paar maanden rustig aan gedaan. Geen zin en te weinig tijd.
Maar ik heb met de opbrengst van dit jaar wat leuke dingen geshopt voor in de zak en onder de boom. Dat stimuleert om toch weer aan de bak te gaan.

Ja dat gratis kopen is zo aantrekkelijk hè, hahaha. Daar wil je dan toch wel iets moeite voor doen. Ik doe ook al tijdenlang geen enquêtes. Ik krijg elke keer net op tijd een boel bonnen van GfK, waardoor ik nog niet zonder bonnen heb gezeten.

Ik ben al maandenlang stoïcijns om de maand bij Opiniemeters aan het instellen dat ik een maand vakantie heb, zodat ik niet zoveel mail krijg :bonk: Van WM krijg ik nog steeds veel mail maar dat kun je helaas niet uitschakelen.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien tijd voor een nieuw topic en nieuwe start :mrgreen: Ik heb die inloggen gegevens niet namelijk.

Ik heb alleen gfk bij gehouden en what your espect panel voor de rest niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
10-12-2021 23:19
Wat een warm onthaal :cheer2:

Ik had vandaag een lekker chilldagje dus gaat prima op 't moment. Ik rolde vanochtend m'n bed uit, zo richting een café om te brunchen, ben begonnen in een nieuw boek, spelletje gedaan, beetje youtube, forum, intussen verliefd starend naar m'n kerstboom en theelichtjes.

How are yooou?
Ben gisteren naar intratuin geweest kerst kijken heerlijk. Veel te duur alles :rofl:
Ik hou het bij mijn spullen van vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
11-12-2021 07:34
Misschien tijd voor een nieuw topic en nieuwe start :mrgreen: Ik heb die inloggen gegevens niet namelijk.

Ik heb alleen gfk bij gehouden en what your espect panel voor de rest niet.
Ik heb ze wel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal!
Ik heb het afgelopen jaar eens bijgehouden hoeveel bonnen ik binnenhark. Kom ongeveer op op 6-7 bonnen dus 60 á 70 euro per maand! Paar rustige maanden bij maar zit nu op een jaarbedrag van 630 euro. Heel veel leuke dingen van kunnen kopen :)
Ik doe overigens alleen nog wvm. Dat gaat toch het snelst. gfk scan panel doe ik ook maar dat gaat niet zo snel..
Hoi, ik kom even binnenwaaien :)
Ik zit nu een maandje bij EuroQuestions en kreeg gisteren mijn eerste 18 euro's op de rekening.
EuroQuestions is een bedrijf waar je meedoet aan online onderzoeken over bijvoorbeeld e-bikes, wat je vindt van de reclame van shampoo's, drogisterijen, zorgverzekeringen. Ik was eerst nogal sceptisch, maar ze betalen netjes uit.
Dit is de link: https://panel.euroquestions.com/page/201
Alle reacties Link kopieren Quote
Euroquestions ken ik niet. Doen ze alleen cash of ook bonnen?

Ik ben al mijn panels wel blijven doen, maar sinds eind september heel low key. QT had ik bv eerst 3 bonnen per maand, en nu 1. LP gaat dan weer wel goed, daar zit ik in een drinkpanel, dat zijn 1000 punten per keer. Met JBL zit ik bijna op 120.000 punten. Dat belooft straks een mooie uitbetaling.

Intratuin, heerlijk! Maar duur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk al die reacties.

1 bon per maand vind in nog veel :-$ Heb voor het laatst denk ik in juni laten uitkeren.

Ik ga er voor nu geen nieuwe panels bij doen en wil alleen maar bonnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Doet er hier iemand aan het Ipsos/ISay panel mee? Sinds het naar een ander internetadres is gegaan heeft alles nog een tijdje gewerkt bij mij, maar nu krijg ik al even de site alleen nog maar in een Slavische (?) taal of de melding “this page is currently down”… Alleen duurt “currently” wel erg lang ondertussen.

Hebben er meer hier last van?
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee ik doe er nket aan mee


Ik weet gelijk weer waarom ik was gestopt 30 min veder en nog geen lijst kunnen invullen word overal uit gegooid (6)
suzy1977 schreef:
11-12-2021 09:27
Euroquestions ken ik niet. Doen ze alleen cash of ook bonnen?
Alleen cash.
Ze betalen elke maand uit als je 5 euro of meer hebt.

Gisteren nogal pech. 7 enquêtes en ik kwam maar voor 2 in aanmerking..
Alle reacties Link kopieren Quote
Euroquestions doe ik nu ongeveer een jaar. Afgelopen maand 20 euro verdient.

Euroquestions is toch mijn #1 favoriet.

Euroclix vind ik ideaal voor de gratis dagelijkse loterij en cashback. Met cashback zijn ze altijd heel snel vergeleken anderen.

Eupanel en ipsos/isay doe ik erna. En dan de rest nog van de panels, haha.

Ik heb een tijdje terug een enquête gedaan over thee. Ik heb daadwerkelijk de thee die ik heb gekozen ook binnen gekregen! Alleen nog niet geprobeerd, haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kk wol alleen Amazon of bol bonnen.
Cash vind ik link i.v.m belastingdienst.
derooiekater schreef:
19-12-2021 10:00
Kk wol alleen Amazon of bol bonnen.
Cash vind ik link i.v.m belastingdienst.
Misschien ben ik naïef, maar die kleine bedragen per maand kunnen toch geen kwaad??
Alle reacties Link kopieren Quote
Tamsyn schreef:
19-12-2021 13:46
Misschien ben ik naïef, maar die kleine bedragen per maand kunnen toch geen kwaad??
Je moet kijken naar het hele jaar.
Oh ja :facepalm: Je hebt helemaal gelijk.. Niet bij nagedacht. Dat wordt dan opgeven bij "inkomsten uit overig werk"

Even opgezocht:
5.2 Welke inkomsten vallen onder inkomsten uit overig werk?
  • uit werkzaamheden via internet (bijvoorbeeld opbrengsten uit apps of handel op internet)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven