Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
03-08-2020 22:06
Gefeliciteerd!
Oehhh geplunderd nog wel! Hoeveel?!
Wat ben je van plan om te halen bij Wehkamp?
30 euro aan bonnen :proud: heb 2 nieuwe shirts besteld
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij EUpanel kon ik net 5 (!!) enquêtes doen. Allemaal vrij kort. €5 in the pocket!
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr volgens mij heb ik net op een bericht van jou in de stresscommunity gereageerd, hahaha.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Kater, leuk!!
Ik kan ook niet wachten tot ik iets bestel van de verdiensten.


Melon, gefeliciteerd!
Ik wil weer een poging wagen bij EUpanel.
Ik kreeg toen 0 vragenlijsten. :|


Rainy, zou echt grappig zijn als je echt op
Shiver had gereageerd!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb met gemak al 8 vragenlijsten voltooid! En EINDELIJK heb ik een vragenlijst van QT gekregen, wilde dat panel al bijna wegdoen.

Ik heb Opiniemeters weer gemaild voor de vragenlijsten die op denied staan.
Ik hoop echt dat ik nog punten voor krijg.
Zijn er 6 waarvan 1 veel punten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toluna is exit nu ben er klaar mee
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kreeg maandag mijn bol.com code van waardevollemening. Intussen zit ik daar alweer op 6 euro. Bij andere panels zit ik ook weer dicht bij een beloning. QT op 9,50 en Opiniemeters staat op 1970.000 :cheer: En dan wacht ik van Opiniemeters ook nog op bijna 600.000 punten. Oja en LifePoints op 1010 punten nu. Hopelijk kan ik dat allemaal lekker cashen deze week :applause:

En vandaag de laatste dag van de community. Weet even niet meer wat daar de beloning van is maar dat was ook wel veel volgens mij (30 euro staat me iets van bij).

Even afshowen, mag wel hé :biggrin:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
04-08-2020 19:04
Toluna is exit nu ben er klaar mee

Hahahaha, knoop doorgehakt :cheer:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
04-08-2020 14:32
Ik heb met gemak al 8 vragenlijsten voltooid! En EINDELIJK heb ik een vragenlijst van QT gekregen, wilde dat panel al bijna wegdoen.

Ik heb Opiniemeters weer gemaild voor de vragenlijsten die op denied staan.
Ik hoop echt dat ik nog punten voor krijg.
Zijn er 6 waarvan 1 veel punten.

Oeh ben benieuwd Jane. En goed dat je QT doet :cheer2:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
04-08-2020 19:04
Toluna is exit nu ben er klaar mee

:applause:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
05-08-2020 09:59

Even afshowen, mag wel hé :biggrin:

Dat mag zeker! Vooral jij :proud:
Als je daadwerkelijk echt je uitbetalingen en bonnen krijgt dan ga ik weer voor je juichen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat stilletjes hier...waar is iedereen toch?
Druk bezig met de vragenlijsten? :proud:

Hier dikke koppijn (letterlijk)
Bijna alle meubelen zijn binnen behalve een kast, ik kreeg vanmorgen een mail dat de verpakking beschadigd is en dat ze hem dus niet kunnen leveren grrrrr.
Gaat zeker weer weken duren.

Heb vandaag maar 1 vragenlijst voltooid en ga nu een rondje panels checken of er wat is. En dan...zin maken om wat meubels in elkaar te zetten ofzo :@@:

Hoe is het met iedereen?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beterschap met je hoofdpijn jane-ice veel drinken en je rust opzoeken.

Hier nog geen vragenlijst gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
05-08-2020 15:04
Dat mag zeker! Vooral jij :proud:
Als je daadwerkelijk echt je uitbetalingen en bonnen krijgt dan ga ik weer voor je juichen!

Ga maar klaar staan waaaaaant...
Tamtamtaaaaaam...

IK HEB EEN BON VAN QT :jump:

En ook 25 euro bij Opiniemeters aangevraagd :cheer2:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
05-08-2020 15:10
Wat stilletjes hier...waar is iedereen toch?
Druk bezig met de vragenlijsten? :proud:

Hier dikke koppijn (letterlijk)
Bijna alle meubelen zijn binnen behalve een kast, ik kreeg vanmorgen een mail dat de verpakking beschadigd is en dat ze hem dus niet kunnen leveren grrrrr.
Gaat zeker weer weken duren.

Heb vandaag maar 1 vragenlijst voltooid en ga nu een rondje panels checken of er wat is. En dan...zin maken om wat meubels in elkaar te zetten ofzo :@@:

Hoe is het met iedereen?

Uugh wat irritant van je meubels. Heb je er nog wat in elkaar gezet?

Ik was de hort op vandaag; lunchen met en daarna chillen bij mijn tante. Begin van de avond maar even boodschappen gedaan zodat ik dat niet in die teringhitte van de komende dagen hoef te doen. Zo maar eens douchen want ik ben vieees @(
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
05-08-2020 21:16
Ga maar klaar staan waaaaaant...
Tamtamtaaaaaam...

IK HEB EEN BON VAN QT :jump:

En ook 25 euro bij Opiniemeters aangevraagd :cheer2:

Oeh lalaaaahhh :cheer2: :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
05-08-2020 21:19
Uugh wat irritant van je meubels. Heb je er nog wat in elkaar gezet?

Ik was de hort op vandaag; lunchen met en daarna chillen bij mijn tante. Begin van de avond maar even boodschappen gedaan zodat ik dat niet in die teringhitte van de komende dagen hoef te doen. Zo maar eens douchen want ik ben vieees @(

Wat gezellig! En slim van je dat je boodschappen hebt gehaald.
Gisteravond ging ik met vriendinnen dineren bij het strand.
Ik heb wat meubels in elkaar gezet en toen ik wilde douchen (Viessss ja)
zei mijn vriend: laten we die bed ook in elkaar zetten dan zijn we er vanaf...we zijn nog steeds bezig. (Ik ben zijn assisente) :proud:

Maar ik heb tussendoor toch al 11 vragenlijsten voltooid! :yes:
Heel veel korte van geen eens 5 min
(Bij Prizerebel en WM)
Lekker mooi meegenomen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is bij mij rustig vandaag. 1 lijst bij Opiniemeters haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik ben op vakantie dus weinig op t Viva forum!
Wel druk gemaild met WM. Die houden vol dat ik onrechtmatig heb gehandeld en geen consistente antwoorden heb gegeven, maar ze willen niet zeggen waar dan. Ik begrijp het gewoon niet, want ik ben een open boek met enquêtes, ben misschien wel te eerlijk. Mijn account blijft dus geblokkeerd. Baal wel, want ik verdiende veel bij WM, zeker 50 euro in de maand.
En het voelt gewoon niet goed om ergens verwijderd te worden voor iets waarvan je niet weet wat, en het kan ook niet kloppen.
Ook jammer van mijn 9,25 die ik er had staan.

Scheelt mij aardig wat lijstjes per dag, maar heb afgelopen dagen dan weer wel veel PR en QT kunnen doen.
Het regent op mijn vakantiebestemming, dus ik heb toch eea ingevuld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
05-08-2020 22:10
Wat gezellig! En slim van je dat je boodschappen hebt gehaald.
Gisteravond ging ik met vriendinnen dineren bij het strand.
Ik heb wat meubels in elkaar gezet en toen ik wilde douchen (Viessss ja)
zei mijn vriend: laten we die bed ook in elkaar zetten dan zijn we er vanaf...we zijn nog steeds bezig. (Ik ben zijn assisente) :proud:

Maar ik heb tussendoor toch al 11 vragenlijsten voltooid! :yes:
Heel veel korte van geen eens 5 min
(Bij Prizerebel en WM)
Lekker mooi meegenomen!

Ohh jalooers, dineren bij het strand :love: Ik vind het nog altijd jammer dat ik niet in de buurt van een strand woon.

Is je bed inmiddels klaar? Lekker van je enquêtes :cheer:
rainydays wijzigde dit bericht op 05-08-2020 23:21
0.34% gewijzigd
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen van wvm Suzy! En jammer van de regen, haha. Hopelijk heb je gauw mooi weer.

Ik had wat leuks bij Opiniemeters. Ik had rond 16.00 een mail voor een muzieklijst van 75.000 maar die kon ik toen niet maken. Rond 21.00 klikte ik 'm eindelijk aan en ik verwachtte dat er al genoeg deelnemers zouden zijn, maar ik kon 'm gewoon invullen dus ik heb die punten weer binnen :yes:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Suzy, ik vind het echt rot voor je dat je niet meer op WM mag. Je loopt voortaan veel geld mis maar het is zoals het is. :couple:
Hopelijk snel mooi weer voor jullie!


Rainy, bed is net klaar. Het is voor mijn zoon. Hele kamer is vernieuwd, er mist alleen nog een kledingkast daarna gaan we nog meer kasten halen voor de rest van ons huis. Dussss een hoop werk. :facepalm:
Die muziekvragenlijst heb ik in de middag gedaan en ik kende meer dan de helft van die liedjes geen eens.
Ik heb nu tegen de 15,- bij Opiniemeter staan maar ik ga net als jou doen, opsparen tot 25,- en dan pas laten uitbetalen. Woon je heel ver van een strand dan?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
06-08-2020 00:11
Suzy, ik vind het echt rot voor je dat je niet meer op WM mag. Je loopt voortaan veel geld mis maar het is zoals het is. :couple:
Hopelijk snel mooi weer voor jullie!


Rainy, bed is net klaar. Het is voor mijn zoon. Hele kamer is vernieuwd, er mist alleen nog een kledingkast daarna gaan we nog meer kasten halen voor de rest van ons huis. Dussss een hoop werk. :facepalm:
Die muziekvragenlijst heb ik in de middag gedaan en ik kende meer dan de helft van die liedjes geen eens.
Ik heb nu tegen de 15,- bij Opiniemeter staan maar ik ga net als jou doen, opsparen tot 25,- en dan pas laten uitbetalen. Woon je heel ver van een strand dan?

Och wat een werk inderdaad, haha. Maar vast de moeite waard :flirting:

Ik ben gaan opsparen tot 25 omdat ik het nu via m'n moeder laat uitbetalen; anders bedelf ik haar zo onder de transacties hahaha. Maar bevalt wel prima; Opiniemeters is betrouwbaar en ik zit wel redelijk snel aan de 25 elke keer (17 juni, 7 juli en nu vandaag dus alweer).

Ja alle stranden wel op minimaal 2 uur afstand (woon in 't oosten, vlak bij de Duitse grens). Ach ja, zoals je tegen Suzy zei: het is wat het is :biggrin:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoop werk met die meubels! Is je zoon er blij mee Jane?

Ik sta bij Opiniemeters nu op ruim 40 euro. Ik durf het wel aan om het daar te laten staan. Laat het in november uitbetalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hadden jullie trouwens gezien dat je bij PR nu ook bonnen voor de Nederlandse Amazon kunt bestellen?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven