Geld & Recht alle pijlers

Chat site!Help het stoppen

13-08-2013 13:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat vannacht,( ja late vogel,algemeen bekend)op de Viva site,aangezien er niemand en logisch haha om 3:00 op het forum zat ben ik gaan googlen op ander sites,tot mijn schrik kwam ik op deze chatsite...chatlokaal.nl....ben me rot geschrokken,kinderen van 14,15 jaar en ook mannen die zich voor doen als jongen van 14,15 jaar..ik ben heel de nacht bezig geweest het uit te zoeken,ook paar keer verrot gescholden als,Wijf ik pak jou nog wel,hoer!Ik kwam in een gesprek met een meisje van 15 die vertelde dat er veel pedofielen op de site zitten...ik heb het gemeld bij Helpwanted maar die zeggen dat er niets aan de hand is...Als je dit toevallig ook wil checken,kijk laat op de avond,ti's echt bizar!Ik ga dit nu ook melden bij mijn wijkagent...idv bedankt
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Verkeerde topic...hoe kan ik dat veranderen?
Aan de mods vragen. Vraag gelijk of ze de website weg willen halen. Dat is volgens mij niet toegestaan om die zo te benoemen in je OP.
quote:lizzy75 schreef op 13 augustus 2013 @ 14:01:

Aan de mods vragen. Vraag gelijk of ze de website weg willen halen. Dat is volgens mij niet toegestaan om die zo te benoemen in je OP.Website weghalen??? Hoop dat ze er ook over na gaan denken
beetje gek misschien maar wat doet een 14/15jarige om 3 uur s'nachts op een chatsite? op die leeftijd moest ik echt allang slapen.
quote:happiness-- schreef op 13 augustus 2013 @ 14:20:

beetje gek misschien maar wat doet een 14/15jarige om 3 uur s'nachts op een chatsite? op die leeftijd moest ik echt allang slapen.Nou dat wil ik dus zeggen,dit klopt niet!Tis toch te gek voor worden?
Maar als dat meisje van 15 wist dat er pedofielen zaten waarom zat zij er dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien zijn het allemaal wel pedo's die denken dat ze met een daadwerkelijke 14-jarige aan het chatten zijn.
Luguber, zeker melden bij de politie .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Bammetjebam schreef op 13 augustus 2013 @ 14:43:

Misschien zijn het allemaal wel pedo's die denken dat ze met een daadwerkelijke 14-jarige aan het chatten zijn.Pedo's met pedo's dus.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Bammetjebam schreef op 13 augustus 2013 @ 14:43:

Misschien zijn het allemaal wel pedo's die denken dat ze met een daadwerkelijke 14-jarige aan het chatten zijn.Dat zou ook kunnen
En jij weet zeker dat je vannacht met een meisje van 14/15 chatte?
quote:Eindeloos schreef op 13 augustus 2013 @ 15:25:

Luguber, zeker melden bij de politie .

Helaas kan ik je uit ervaring vertellen dat de politie er niks mee gaat doen. Zo lang alles op vrijwillige basis gebeurd mag het allemaal, zelfs als meisjes gevraagd wordt om naaktfoto's van zichzelf te sturen en het ook nog doen!

Praktijk ervaring sinds kort met een (minderjarig)familielid van mij, bij zedenzaken geweest en weet je wat ze dan zeggen; dat familielid van mij is strafbaar omdat zij, na lang aandringen foto's heeft gestuurd. De wereld op zijn kop wat mij betreft.

Oh en de viezerik waar het om gaat? Ik weet bijna zeker dat hij mij volgt op het viva forum, dus A.B uit Belgie

Beetje haar zusje de foto's toesturen en zeggen dat haar zus een hoer is....Gore klootzak!
Ik heb die site eens bekeken, maar wat een raar gedoe.

Je kunt de chat gelijk starten, hoeft niet te registreren niks.

Ik ben een paar x een chat gestart, schrijf zelf niks,

dan zegt hij/zij

Heee meisje

Ikke , hoe weet je dat ik een meisje ben

*poef* weg..................

Typisch gedoe.

Wou mijn kinderen er niet achter hebben, no way

Gelukkig volwassen kinderen hier
quote:Eindeloos schreef op 13 augustus 2013 @ 16:56:

Ik heb die site eens bekeken, maar wat een raar gedoe.

Je kunt de chat gelijk starten, hoeft niet te registreren niks.

Ik ben een paar x een chat gestart, schrijf zelf niks,

dan zegt hij/zij

Heee meisje

Ikke , hoe weet je dat ik een meisje ben

*poef* weg..................

Typisch gedoe.

Wou mijn kinderen er niet achter hebben, no way

Gelukkig volwassen kinderen hier Ja raar he...vond het echt vaag,weet niet of het 15 jarige was kan ook ouder zijn dat is niet na te checken,politie doet idd weinig
quote:suus2013 schreef op 16 augustus 2013 @ 15:42:

[...]

Ja raar he...vond het echt vaag,weet niet of het 15 jarige was kan ook ouder zijn dat is niet na te checken,politie doet idd weinig niks
quote:Anyco schreef op 16 augustus 2013 @ 15:57:

[...]

Ja bedoel,niks!!ik snap dat echt niet hoor,heb toevallig 15 jarige gesproken,(das zeker gecheckt)die zegt dat er ook veel pedofielen opzitten en die genegeerd worden,maar dat is vast niet bij iedereen,ze vragen glijk j/m al zeg je m is het standaard waar je mee chat j,had al bij een site voor chat misbruik geklaagd,maar ook die doen niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven