Geld & Recht alle pijlers

Dusty's only for woman

13-11-2019 03:05 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg heel veel Pb over mijn verhalen over hoe je als vrouw kunt groeien. Ik wil hierover een podcast beginnen, weet echter niet of dit goed in de smaak valt. Ooit was ik ook een onzekere vrouw die een competitie met mannen hield, omdat ik onzeker was en mijzelf wilde bewijzen. Totdat ik de beslissing nam om 7 maanden een challenge te doen en mij te binden aan iets wat mij tot de dag van vandaag nog steeds helpt, heeft laten groeien. En nee geen sekte of cult 😂😂😂.... Het is wetenschappelijk bewezen dat iedereen om de 5 a 6 jaar mits er afwijkingen zijn evolueert. Groei is bloei.. En overal waar Ik kom voelen mannen zich aangetrokken tot mij en vragen wat voor Ziel ik ben. Wauw, normaal gesproken is het "ey chickieeee blabla.

Ik kreeg te horen dat ik er confident bij loop, ik ben niet meer onzeker. En waarom? Ik heb mijn eigen identiteit weten te kennen en omarmen. En daarnaast het spel van de liefde leren begrijpen, waardoor ik minder emo ben.

Kan raar klinken, maar heb te veel berichten en wil een podcast beginnen hierdoor.
Nee, doe maar niet.
EHR schreef:
13-11-2019 04:08
Nee, doe maar niet.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het is wetenschappelijk bewezen dat iedereen om de 5 a 6 jaar mits er afwijkingen zijn evolueert
Say what?
En ik maar denken dat evolutie een langzaam proces was van geleidelijke verandering in populaties door overerving met variatie en natuurlijke selectie. Maar het kan gewoon iedere 5 a 6 jaar joh.

Wordt vast een knaller van een podcast.
Alle reacties Link kopieren
Succes Krullebol, met je podcast. Maak je hem wel iets begrijpelijker dan het stukje dat je hier schrijft?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dasty, werkt wel echt
Dus je bent onzeker over of je een podcast kan maken over hoeveel ontwikkeling je hebt doorgemaakt en je daardoor niet meer onzeker bent. Logisch.

Mits moet tenzij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het aan je huisarts.
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
13-11-2019 06:31
Dus je bent onzeker over of je een podcast kan maken over hoeveel ontwikkeling je hebt doorgemaakt en je daardoor niet meer onzeker bent. Logisch.

Mits moet tenzij zijn.

Mooie samenvatting.

TO, doe gewoon wat je hart je ingeeft. Who cares?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als jij een podcast wil maken gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
De tekst is regelrecht door translate gehaald of je had een challenge met je ogen dicht typen.
Sterkte met je podcast, het klinkt wel sektarisch.
Never mind.
Alle reacties Link kopieren
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
13-11-2019 06:38
Vraag het aan je huisarts.
Dat is eigenlijk het enige advies dat altijd mag hier op Viva. :thumbsup:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
13-11-2019 03:05
Ik krijg heel veel Pb over mijn verhalen over hoe je als vrouw kunt groeien.

Naar aanleiding van je berichten hier, serieus? Goh.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2019 06:28
Dasty, werkt wel echt
Eens!
Maar je bent echt niet klaar na zeven maanden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens wel ontzettend benieuwd naar dat wondermiddel van TO.
Dus maak vooral die podcast.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Only for woman? Voor welke vrouw dan?
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
13-11-2019 03:05
En overal waar Ik kom voelen mannen zich aangetrokken tot mij en vragen wat voor Ziel ik ben.
Ja? Overal?
Alle reacties Link kopieren
in 7 maanden van Chickie naar Ziel
Ik weet niet hoor, heb je niet gewoon een ouwe kop gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg heel veel Pb over mijn verhalen over hoe je als vrouw kunt groeien.

Ik was wel benieuwd naar wat voor verhalen dat dan zouden zijn maar ik zie ze niet in je berichten? Ik zie wel behoorlijk vage dingen/topics maar niets waarvan ik het idee krijg dat mensen je zouden gaan pb'en om advies. Waar zijn die verhalen over groei?
Alle reacties Link kopieren
'Overal waar ik kom voelen mannen zich aangetrokken tot mij en vragen wat voor Ziel ik ben'.

Allemaal soulmates? Goh. Wat een spirituele mannen. :angel:
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
13-11-2019 07:58
'Overal waar ik kom voelen mannen zich aangetrokken tot mij en vragen wat voor Ziel ik ben'
Wauw, overal waar ik kom, lopen mannen mij straal voorbij, voelen ze zich totaal niet tot me aangetrokken en als ze wat vragen is het waar het dichtstbijzijnde tankstation is.
Maar nooit "eeeey chickie". En wie is Dusty trouwens?
Zoveel vragen.
Alle reacties Link kopieren
Kanniewachte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En overal waar Ik kom voelen mannen zich aangetrokken tot mij en vragen wat voor Ziel ik ben. Wauw, normaal gesproken is het "ey chickieeee blabla.

Vandaar die stalkende ex die jou in elkaar sloeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven