Geld & Recht alle pijlers

Ebike kopen, moeder sturen

17-07-2016 08:52 143 berichten
Goedemorgen,

ik wil vandaag een Ebike gaan kopen va nog geen jaar oud.

De vraagprijs is 500 euro.

Nu denkt de verkoopster dat mijn moeder hem wil kopen.

Maar zij gaat een proefrit maken en we hebben op een plek afgesproken, waarna ik aan mijn onderzoeksplicht ga voldoen.

Alleen schakel ik mijn moeder in omdat ik zo de verkoopster hopelijk kan bewerken om wat van de prijs af te krijgen omdat het een oud vrouwtje is.

Vinden jullie dit kunnen?
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:06:

[...]

Je zit er in meerdere opzichten naast. Ik ga niets zeggen over de jong-opmerking. Straks zet Cor me echt onder haar negeer

[...]

Je zit er in meerdere opzichten naast. Inderdaad! Ben allesbehalve lui
quote:Steampunkcat88 schreef op 17 juli 2016 @ 12:08:

[...]

Ik ga niets zeggen over de jong-opmerking. Straks zet Cor me echt onder haar negeer
quote:Corona67 schreef op 17 juli 2016 @ 12:08:

[...]

wordt denk ik tijd dat je iets aan je reputatie gaat doen... Dit gaat de verkeerde kant op.
quote:sandra1905 schreef op 17 juli 2016 @ 12:12:

[...]

wordt denk ik tijd dat je iets aan je reputatie gaat doen... Dit gaat de verkeerde kant op. Welke reputatie ? (Dat wetend is het makkelijker om er aan te werken)
quote:sandra1905 schreef op 17 juli 2016 @ 12:12:

[...]

wordt denk ik tijd dat je iets aan je reputatie gaat doen... Dit gaat de verkeerde kant op. En als je binnenkort op telegraaf.nl leest "jonge vrouw vastgebonden aan boom", dan weet je dat het Steam is
quote:Corona67 schreef op 17 juli 2016 @ 12:15:

[...]

En als je binnenkort op telegraaf.nl leest "jonge vrouw vastgebonden aan boom", dan weet je dat het Steam isDit doet niet veel goeds voor je reputatie als luie, jonge vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 17 juli 2016 @ 12:37:

[...]

Dit doet niet veel goeds voor je reputatie als luie, jonge vrouw.Er is sowieso een behoorlijk ingrijpende operatie nodig om die reputatie waar te maken.......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:39:

[...]

Er is sowieso een behoorlijk ingrijpende operatie nodig om die reputatie waar te maken.......
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:39:

[...]

Er is sowieso een behoorlijk ingrijpende operatie nodig om die reputatie waar te maken.......Nee joh. Lopende bandwerk hedentendage
quote:sandra1905 schreef op 17 juli 2016 @ 11:34:

[...]

Acht so ja... Daß haben sie doch sehr gut gefunden gehabt...Ja, maar volgens mij woonde de E bike verkoopster in Duitsland. Daar was een topic over.

[...]

Je zit er in meerdere opzichten naast. Dat bleek al, ja. Maar ik ken deze TO niet en meeste mensen hier zijn vrouw dus ik gokte ook maar wat.
quote:safrat schreef op 17 juli 2016 @ 13:18:

[...]

Ja, maar volgens mij woonde de E bike verkoopster in Duitsland. Daar was een topic over.Klopt
quote:Mieshka schreef op 17 juli 2016 @ 13:48:

[...]

Dat bleek al, ja. Maar ik ken deze TO niet en meeste mensen hier zijn vrouw dus ik gokte ook maar wat. Corrie aangenaam
Heb je al vakantie Corona? Je bent zo vrolijk vandaag.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Je hebt toevallig geen bevriend fietsenmaker in de buurt?

Zie dat die trees 500 euro vraagt voor niets of voor een wrak ...

Je hebt écht geen zin om voor dat bedrag of iets minder opgelicht te worden.
quote:laverne schreef op 17 juli 2016 @ 11:37:

[...]

Nee.. Wank wank
quote:Corona67 schreef op 17 juli 2016 @ 11:39:

[...]

Nic is een ZIJ hoor!Internet he......alles kan hier.
Nur im kelder?? Hoe heeft ze dan gemerkt dat de rem het niet deed? *ziet goudeerlijke verkoopster 3x tegen muur aan fietsen en zo goed als nieuwe fiets doorverkopen*
Verkoop praatje. Natuurlijk gaat zij niet zeggen dat de fiets waardeloos is, omdat zij die fiets kwijt wil aan een oud vrouwtje die verzuimt om onderzoek te doen...
Hey cor, ik wil je ook wel oplichten voor 500 euro hoor! Doen we niet moeilijk over
quote:Steampunkcat88 schreef op 17 juli 2016 @ 16:29:

Hey cor, ik wil je ook wel oplichten voor 500 euro hoor! Doen we niet moeilijk over Wie is we? Ben jij er 2?
quote:merano schreef op 17 juli 2016 @ 15:15:

Heb je al vakantie Corona? Je bent zo vrolijk vandaag.Nog 1 week werken
Nou, even een laatste update en dan kan het topic op slot.

Mijn moeder stond te wachten op de afgesproken plek, en de verkoopster belde dat het niet doorging.

Wat raar was, is dat bij eerdere telefoontjes het nummer van de verkoopster in beeld was, stond er nu nummer anoniem. Vreemd toch?

We kijken maar verder dus.
quote:Corona67 schreef op 17 juli 2016 @ 21:00:

Nou, even een laatste update en dan kan het topic op slot.

Mijn moeder stond te wachten op de afgesproken plek, en de verkoopster belde dat het niet doorging.

Wat raar was, is dat bij eerdere telefoontjes het nummer van de verkoopster in beeld was, stond er nu nummer anoniem. Vreemd toch?

We kijken maar verder dus.Bizar, is de verkoopster opeens op anoniem gegaan....je verzint het niet!
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven