Ebike kopen, moeder sturen
zondag 17 juli 2016 om 08:52
Goedemorgen,
ik wil vandaag een Ebike gaan kopen va nog geen jaar oud.
De vraagprijs is 500 euro.
Nu denkt de verkoopster dat mijn moeder hem wil kopen.
Maar zij gaat een proefrit maken en we hebben op een plek afgesproken, waarna ik aan mijn onderzoeksplicht ga voldoen.
Alleen schakel ik mijn moeder in omdat ik zo de verkoopster hopelijk kan bewerken om wat van de prijs af te krijgen omdat het een oud vrouwtje is.
Vinden jullie dit kunnen?
ik wil vandaag een Ebike gaan kopen va nog geen jaar oud.
De vraagprijs is 500 euro.
Nu denkt de verkoopster dat mijn moeder hem wil kopen.
Maar zij gaat een proefrit maken en we hebben op een plek afgesproken, waarna ik aan mijn onderzoeksplicht ga voldoen.
Alleen schakel ik mijn moeder in omdat ik zo de verkoopster hopelijk kan bewerken om wat van de prijs af te krijgen omdat het een oud vrouwtje is.
Vinden jullie dit kunnen?
zondag 17 juli 2016 om 12:39
zondag 17 juli 2016 om 21:00
Nou, even een laatste update en dan kan het topic op slot.
Mijn moeder stond te wachten op de afgesproken plek, en de verkoopster belde dat het niet doorging.
Wat raar was, is dat bij eerdere telefoontjes het nummer van de verkoopster in beeld was, stond er nu nummer anoniem. Vreemd toch?
We kijken maar verder dus.
Mijn moeder stond te wachten op de afgesproken plek, en de verkoopster belde dat het niet doorging.
Wat raar was, is dat bij eerdere telefoontjes het nummer van de verkoopster in beeld was, stond er nu nummer anoniem. Vreemd toch?
We kijken maar verder dus.
zondag 17 juli 2016 om 21:01
quote:Corona67 schreef op 17 juli 2016 @ 21:00:
We kijken maar verder dus.Bizar, is de verkoopster opeens op anoniem gegaan....je verzint het niet!
We kijken maar verder dus.Bizar, is de verkoopster opeens op anoniem gegaan....je verzint het niet!
Oh dear, how sad, never mind.