energie via UnitedConsumers?
dinsdag 25 oktober 2011 om 12:51
Beste medeforummurs,
Mijn zorgverzekering loopt al een tijdje via UC. Gewoon dezelfde verzekering die ik al had, maar dan 10 euro pm goedkoper. Geen addertjes. Makkelijk te vergelijken etc.
Nu krijg ik een e-mail met een aanbieding voor stroom en gas. Dit zou van eneco zijn (die hebben we al), mar dan goedkoper. Alleen vind ik dit veel lastiger te vergelijken.
Heeft iemand ervaring met UC voor stroom en gas? Bleek het duurder? Of scheelt het echt die paar honderd euro per jaar?
Mijn zorgverzekering loopt al een tijdje via UC. Gewoon dezelfde verzekering die ik al had, maar dan 10 euro pm goedkoper. Geen addertjes. Makkelijk te vergelijken etc.
Nu krijg ik een e-mail met een aanbieding voor stroom en gas. Dit zou van eneco zijn (die hebben we al), mar dan goedkoper. Alleen vind ik dit veel lastiger te vergelijken.
Heeft iemand ervaring met UC voor stroom en gas? Bleek het duurder? Of scheelt het echt die paar honderd euro per jaar?
dinsdag 25 oktober 2011 om 13:11
Ik heb het al jaren via UC. Of het heel goedkoper weet ik niet, daar kijk ik verder niet naar. Wel weet ik dit jaar weer 400 euro terugkrijg voor gas en licht en vorig jaar bijna 600 euro terug heb gekregen. Terwijl ik bij Eneco zelf altijd heb moeten bijbetalen. Daar spaar je ook een tegoed op en eens per jaar laat ik dat uitbetalen. Ik heb ook een benzinepasje voor korting op benzine, scheelt ook altijd.
dinsdag 25 oktober 2011 om 13:14
Je kunt de tarieven per m3 gas en kWh elektra en het vastrecht per maand toch vergelijken met wat je nu betaalt?
De besparing zal op zich wel meevallen, want het grootste deel van je energierekening bestaat ui de netwerkkosten en de energiebelasting en die blijven hetzelfde als je overstapt van leverancier.
De besparing zal op zich wel meevallen, want het grootste deel van je energierekening bestaat ui de netwerkkosten en de energiebelasting en die blijven hetzelfde als je overstapt van leverancier.
dinsdag 25 oktober 2011 om 13:33
Dit staat er bij UC waarom je daar goedkoper uit bent:
Hoge kortingen en tariefgarantie
Via UnitedConsumers krijgt u jaarlijks een vaste korting van ¤ 30,00.
Het eerste jaar ontvangt u bovendien een welkomstbonus van ¤ 70,00.
Wij volgen de leveringstarieven van uw regioleverancier.
Hierop krijgt u 1,00 cent verbruikskorting, gemiddeld ¤ 60,00 korting per jaar.
Uw totale korting loopt zo gemiddeld op tot meer dan ¤ 340,00 in drie jaar.
Zo bent u dus altijd goedkoper uit!
Hoge kortingen en tariefgarantie
Via UnitedConsumers krijgt u jaarlijks een vaste korting van ¤ 30,00.
Het eerste jaar ontvangt u bovendien een welkomstbonus van ¤ 70,00.
Wij volgen de leveringstarieven van uw regioleverancier.
Hierop krijgt u 1,00 cent verbruikskorting, gemiddeld ¤ 60,00 korting per jaar.
Uw totale korting loopt zo gemiddeld op tot meer dan ¤ 340,00 in drie jaar.
Zo bent u dus altijd goedkoper uit!
dinsdag 25 oktober 2011 om 14:16
dinsdag 25 oktober 2011 om 14:32
dinsdag 25 oktober 2011 om 15:06
lastig vergelijken bedoel ik met al die verschillende tarieven, maar ik weet idd precies wat we verbruiken (zijn een beetje control freakerig waar het energie betreft, omdat we een tijdje veel te veel verbruikten). We krijgen altijd terug, maar dat is omdat ik het maandbedrag altijd naar boven aanpas.
Ik ga eens vergelijken via gaslicht.com, goed plan! (maar dan ben ik weer bang dat zo'n vergelijkingssite ook niet helemaal objectief is).
Ik ga eens vergelijken via gaslicht.com, goed plan! (maar dan ben ik weer bang dat zo'n vergelijkingssite ook niet helemaal objectief is).