Er ligt nog 30 miljoen!
vrijdag 24 juli 2009 om 20:17
Degene die goed opletten en de kranten en journaals volgen zullen het al wel gehoord hebben; er ligt nog 30 miljoen aan niet opgehaalde erfenissen bij het ministerie van financieen. De link heet www.minfin maar kan even geen linkje plaatsen (even googlen dus). Lijkt me toch zonde om wat te laten liggen, dus ga eens een kijkje nemen en tip ook je omgeving. Overigens ligt de site door drukte nu even stil. Wie weet of er iemand nog wat geld terugkrijgt

dinsdag 11 augustus 2009 om 08:53
wat mij opvalt is dat er behoorlijk veel geld in kas zit van faillissementen...
het gaat om veel lullige bedragen waar de belanghebbenden recht op hebben (onder de 50,-) maar er zitten ook behoorlijk wat grotere bedragen van een paar duizend euro tussen... lijkt me wel de moeite waard
zouden die bedrijven/mensen niet op de hoogte gesteld worden dat ze toch nog geld terug kunnen vragen na afwikkeling van een faillissement?
het gaat om veel lullige bedragen waar de belanghebbenden recht op hebben (onder de 50,-) maar er zitten ook behoorlijk wat grotere bedragen van een paar duizend euro tussen... lijkt me wel de moeite waard

zouden die bedrijven/mensen niet op de hoogte gesteld worden dat ze toch nog geld terug kunnen vragen na afwikkeling van een faillissement?