Geld & Recht alle pijlers

Er ligt nog 30 miljoen!

24-07-2009 20:17 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Degene die goed opletten en de kranten en journaals volgen zullen het al wel gehoord hebben; er ligt nog 30 miljoen aan niet opgehaalde erfenissen bij het ministerie van financieen. De link heet www.minfin maar kan even geen linkje plaatsen (even googlen dus). Lijkt me toch zonde om wat te laten liggen, dus ga eens een kijkje nemen en tip ook je omgeving. Overigens ligt de site door drukte nu even stil. Wie weet of er iemand nog wat geld terugkrijgt
quote:yoyo2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:42:

[...]

En jij maar denken dat die site de lucht in is gegaan omdat er nog 3 miljoen op je ligt te wachten Is dat niet zo dan? Damm!!!
Ik krijg ook niks, gelukkig leeft hier iedereen nog.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Weet je hoeveel mensen dezelfde achternaam als mij hebben :P!
1.689 ,= , maar dat is vreemd volgens mij aangezien alles begin dit jaar allemaal verdeeld is. En dat is allemaal via een notaris gegaan.
Hoe weet je nu dat het echt om jou gaat? Mijn vader zijn naam staat erbij, maar onze achternaam komt onwijs veel voor....
maar zolang je nog ouders hebt....kun je toch niks erven....ik bedoel...mijn ouders staan toch altijd een lijntje dichterbij dan ik en mijn broers en zussen?? (Tenzij natuurlijk iemand het specifiek aan mij achterlaat)
Niks voor mij. En voor mijn vriend. En voor mijn en zijn familie. Het zijn vaak ook wel lullige bedragen....
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Mijn achternaam is goed voor 18.678 euro. Pff wil wel graag dat dat mijn suikeroompie was
Er is alleen geld van mijn eigen overlijden als ik op naam zoek . De erven van mij naamgenoot hebben nog een behoorlijk bedrag tegoed,
Up, up, up! De mensen komen terug van vakantie, tip ze! Vind het ietsepietje verdacht dat dit soort dingen in vakantietijd in het nieuws worden gebracht, als half NL vertrokken is. Of is dat een beetje te paranoia?
Heb ook ff gekeken, en niks hoor. Maar weer wachten op de staatsloterij....

Mika, das wel heel veel geld hoor. Staan jouw initialen er ook bij of die van je ouders? Zou toch wat zijn zeg... meer dan 16.000 euro...
Ships, er ligt nog ruim 17.000 euro te wachten op iemand met dezelfde naam en voorletters! Maar ik ben het zeker weten niet...
Weet iemand waar op de site ik dit kan vinden?
quote:dvdspeler schreef op 09 augustus 2009 @ 23:13:

Weet iemand waar op de site ik dit kan vinden?Zoeken op "Consignatiekas"
wat mij opvalt is dat er behoorlijk veel geld in kas zit van faillissementen...

het gaat om veel lullige bedragen waar de belanghebbenden recht op hebben (onder de 50,-) maar er zitten ook behoorlijk wat grotere bedragen van een paar duizend euro tussen... lijkt me wel de moeite waard :-)

zouden die bedrijven/mensen niet op de hoogte gesteld worden dat ze toch nog geld terug kunnen vragen na afwikkeling van een faillissement?
helaas, voor mij zit er niets bij

(had ook niet anders verwacht, ik heb mijn deel van de erfenis al gehad)
Ik krijg helemaal niks ook :P pffff

Maar zijn dit trouwens niet privegegevens ? :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven