ervaringen bouw/schilder experts
zaterdag 12 november 2016 om 10:50
zaterdag 12 november 2016 om 11:31
quote:[...]nu begrijp ik er helemaal niks van, je hebt een schilder omdat je een goed gevoel bij mensen wilt hebben? En wat is het probleem. Schilders maken rommel. kan je weer opruimen. een verfspatter verwijder je met wat terpentine, muurverf of stucwerk met een nat doekje
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2016 20:41
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
zaterdag 12 november 2016 om 11:36
Je hebt nu dus ondervonden dat je gevoel het ook verkeerd kan hebben en je meer op je verstand moet vertrouwen. Deze 2 beunhazen die waarschijnlijk geen schildervak hebben geleerd zijn gewoon over je heengelopen en ja sommige mensen laten dat gewoon gebeuren.Als ze slecht werk leveren en niet doe wat ze beloven...niet betalen.....tot ze hun werk wel goed afleveren.
Goedkoop kan duurkoop worden.
Goedkoop kan duurkoop worden.
zaterdag 12 november 2016 om 11:45
ah nu is het wat duidelijker. Wat voor afspraken had je met deze schilders gemaakt. Dingen op papier vastgelegd? zijn het beunhaasjes of is het een bedrijf dat de NOA of KOMO keurmerken heeft? Een goed gevoel is leuk maar als je zaken doet moet je ook je verstand gebruiken.
Heb je de schilders gebeld en gezegd dat je ontevreden bent en dat je bepaalde werkzaamheden nog wilt zien? Heb je de rekening al betaald?
Heb je de schilders gebeld en gezegd dat je ontevreden bent en dat je bepaalde werkzaamheden nog wilt zien? Heb je de rekening al betaald?
zaterdag 12 november 2016 om 11:53
Herkenbaar hoor. Wij hebben ook met ongeveer ieder 'mannetje' dat we in de afgelopen 10 jaar hebben ingehuurd, gedoe gehad. Dingen kapot gemaakt of ondergespetterd, ondeugdelijk werk afgeleverd, zich niet aan de afspraak gehouden.
En dan huren wij alleen professionele, officiële, goed bekend staande firma's in. We betalen liever wat meer, als er maar goed werk geleverd wordt.
Maar dat blijkt dus helemaal niet zo te werken! Altijd weer gedoe, hoe professioneel ze zogenaamd ook zijn.
Ik word er inmiddels moedeloos van en wenste dat ik gewoon een man met twee gouden handjes had getrouwd.
Dit uitbesteden kost klauwen met geld en we zijn al veel te vaak van de regen in de drup geholpen.
En dan huren wij alleen professionele, officiële, goed bekend staande firma's in. We betalen liever wat meer, als er maar goed werk geleverd wordt.
Maar dat blijkt dus helemaal niet zo te werken! Altijd weer gedoe, hoe professioneel ze zogenaamd ook zijn.
Ik word er inmiddels moedeloos van en wenste dat ik gewoon een man met twee gouden handjes had getrouwd.
Dit uitbesteden kost klauwen met geld en we zijn al veel te vaak van de regen in de drup geholpen.
zaterdag 12 november 2016 om 12:03
Tip voor de volgende keer: voor bijna alle soort klussen zijn brancheverenigingen. Zoek een schilder/aannemer/installateur die bij de branchevereniging is aangesloten. Als je dan een klacht hebt en de klusser lost die niet naar behoren op dan kan je een klacht indienen bij de branchevereniging.
En als deze klusser die je nu hebt ingehuurd lid is: eerst per aangetekende brief melden dat je niet tevreden bent en hem de gelegenheid geven te herstellen. Doet hij dat niet, melden bij de branchevereniging.
En als deze klusser die je nu hebt ingehuurd lid is: eerst per aangetekende brief melden dat je niet tevreden bent en hem de gelegenheid geven te herstellen. Doet hij dat niet, melden bij de branchevereniging.
zaterdag 12 november 2016 om 12:29
Ik heb een timmerman, schilder en loodgieter van MP en dik tevreden. Wel even klikken op de reviews, dat zegt heel veel.
De schilder die ik verleden jaar heb ingehuurd heeft zijn werk perfect gedaan. En gewerkt met schuurapparaat met afzuiger, nagenoeg geen stof en al helemaal geen verfspetters. Zijn met zijn tweeen 2 volle dagen bezig geweest, ca 8 deuren gedaan.
Timmerman idem dito. Heeft zelfs nog geholpen met meubels op zijn plaats terugzetten.
De schilder die ik verleden jaar heb ingehuurd heeft zijn werk perfect gedaan. En gewerkt met schuurapparaat met afzuiger, nagenoeg geen stof en al helemaal geen verfspetters. Zijn met zijn tweeen 2 volle dagen bezig geweest, ca 8 deuren gedaan.
Timmerman idem dito. Heeft zelfs nog geholpen met meubels op zijn plaats terugzetten.
zaterdag 12 november 2016 om 12:50
quote:[...]
De referenties zijn niet altijd even betrouwbaar.Op Marktplaats zetten ze zelf onder een andere naam soms referenties.Idem bij Horeca,personeelsleden,familieleden en vrienden zetten vaak de tienen erbij of een concurrent of iemand die je niet mag plaatst opeens een 1. Soms ben je bij de plaatselijke grote aannemer of schildersbedrijf uiteindelijk goedkoper uit dan bij degenen die goedkoop lijken.
Wij hadden een offerte laten maken voor kozijnen en HR ++ glas.Degene die zei het goedkoopst te wezen was 500 euro duurder voor 2 ramen dan de plaatselijke kozijnenvakhandel met een duur bedrijfspand waarvan we dachten dat die veel duurder zou zijn.
De referenties zijn niet altijd even betrouwbaar.Op Marktplaats zetten ze zelf onder een andere naam soms referenties.Idem bij Horeca,personeelsleden,familieleden en vrienden zetten vaak de tienen erbij of een concurrent of iemand die je niet mag plaatst opeens een 1. Soms ben je bij de plaatselijke grote aannemer of schildersbedrijf uiteindelijk goedkoper uit dan bij degenen die goedkoop lijken.
Wij hadden een offerte laten maken voor kozijnen en HR ++ glas.Degene die zei het goedkoopst te wezen was 500 euro duurder voor 2 ramen dan de plaatselijke kozijnenvakhandel met een duur bedrijfspand waarvan we dachten dat die veel duurder zou zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2016 20:40
% gewijzigd
zaterdag 12 november 2016 om 13:21
Op Marktplaats staan reviews van Piet, Klaas en Gerrit. De een 8 jaar actief op Marktplaats, de ander 5 jaar etc. Die zijn niet opgetrommeld door de aannemers. Zeker niet als de aannemer tenminste 30 goede reviews heeft. Die kunnen nooit allemaal door de aannemer en eventuele vrienden geplaatst zijn
Rot voor TO, beetje triest ook, deze ervaring in combi met therapie.Dit bedoel ik niet gemeen. Vind het oprecht vervelend
Rot voor TO, beetje triest ook, deze ervaring in combi met therapie.Dit bedoel ik niet gemeen. Vind het oprecht vervelend
zaterdag 12 november 2016 om 13:25
quote:dianavankrimpen schreef op 12 november 2016 @ 12:29:
Ik heb een timmerman, schilder en loodgieter van MP en dik tevreden. Wel even klikken op de reviews, dat zegt heel veel.
Timmerman idem dito. Heeft zelfs nog geholpen met meubels op zijn plaats terugzetten.Zo'n schuurmachine met afzuiger is gewoon verplicht. Dus zo bijzonder is dat niet.
Timmerman idem dito. Heeft zelfs nog geholpen met meubels op zijn plaats terugzetten.Zo'n schuurmachine met afzuiger is gewoon verplicht. Dus zo bijzonder is dat niet.
zaterdag 12 november 2016 om 17:10
quote:nonaaa schreef op 12 november 2016 @ 11:25:
Deze info staat in het begin. Ik probeer beter contact te krijgen met mijn gevoel. Daarom de therapie. Ik heb de stuc/schilder omdat het belangrijk is dat je een goed gevoel bij mensen hebt. Dat leer ik in de therapie.
Sorry hoor maar om een goed gevoel bij mensen te krijgen neem je een stucadoor/schilder in dienst?
Ik zou toch eerder een therapeut er bij nemen.
Ik snap helemaal niets van dit verhaal eigenlijk.
Deze info staat in het begin. Ik probeer beter contact te krijgen met mijn gevoel. Daarom de therapie. Ik heb de stuc/schilder omdat het belangrijk is dat je een goed gevoel bij mensen hebt. Dat leer ik in de therapie.
Sorry hoor maar om een goed gevoel bij mensen te krijgen neem je een stucadoor/schilder in dienst?
Ik zou toch eerder een therapeut er bij nemen.
Ik snap helemaal niets van dit verhaal eigenlijk.