Geld & Recht alle pijlers

Garantie van wehkamp, wat is redelijk?

08-11-2011 12:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meningen gevraagd: heb twee maanden geleden bij wehkamp een dekbedovertrek gekocht, en zag gisteren dat er al een slijtplek/beginnend gat in zit. Wehkamp gemaild (ze zeggen nml dat overal garantie op zit) en krijg nu een aanbod dat ze me 10% van de aankoopprijs willen geven. Is dat redelijk?

Ik hoopte eigenlijk op een nieuwe dekbedhoes...

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 11

Blij zijn met 10%! Geen stemmen
Vragen om een hogere vergoeding Geen stemmen
Vragen om een nieuwe hoes (100%)
Ik kreeg zo'n zelfde mailtje van Wehkamp toen ik hen melde dat de jas die ik had besteld niet in de juiste maat geleverd was maar dit wel op de verpakking stond. Kreeg ik ook het aanbod de jas met 10% korting te houden, eehhh, wat moet ik met een jas die veel te groot is?!

Kreeg toen ook beetje het idee dat klacht niet echt goed bekeken was.
klinkt als een fout in de stof hoor Pinks.. En je mag idd van een dekbedhoes dat ie langer meegaat dan 5 keer wassen..
Ik heb ze gemaild, spannend!
(zonder foto erbij overigens, want ik kon gisteren mn camera niet vinden en las hier ook dat zij moeten aantonen - dus laat hun eerst maar eens komen)
quote:pinks schreef op 08 november 2011 @ 12:56:

[...]

Dus een nieuwe hoes vragen is niet in de trant van 'mn toetje valt kapot op het parkeerterrein van de supermarkt en nu wil ik een nieuwe'?Nee hoor
Toevallig heb ik zelf ook gemaild met Wehkamp. Ik had een portemonnee besteld met knipsluiting en na paar dagen gebruiken breekt de knipsluiting af. Ben benieuwd wat ze mij terugmailen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven