Geld & Recht alle pijlers

Hoe laat wordt er geld gestort bij ING?

24-03-2011 10:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit eigenlijk al sinds gisteren te wachten op het salaris. Normaal gesproken wordt het de 22ste, 23ste of 24ste gestort. Ik zit te popelen om te gaan winkelen Even vieren dat ik een nieuwe baan heb gekregen. Weten jullie hoe laat er normaal gesproken geld op de rekening staat? Ik heb ooit eens begrepen dat er bepaalde tijden op een dag zijn wanneer het geld opneembaar moet zijn.

Bedankt
Meestal staat het er na 12:00 uur op en als je pech hebt pas na 17:00 uur.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan nog!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Dank je wel En nogmaals dank je wel

Dan ga (hoop ik) ik er maar van uit dat het er na 12.00 op staat.
Ik krijg ook altijd mijn salaris op de 23e. De tijden is heel verschillend. Soms heb ik het om 9u er al staan en gister pas om half 6.

Dus geen pijl aan vast te trekken
anoniem_121336 wijzigde dit bericht op 24-03-2011 11:07
Reden: tsja
% gewijzigd
Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het snel bijgezchreven wordt!

Shopze!
voor zover ik weet staat het geld op je rekening zodra je werkgever op enter heeft gedrukt.

Ik heb jarenlang op het moment dat ik een sms van de bank ontving dat mijn paris gestort was een sms naar mijn werkgever gestuurd om hem te bedanken.

hij was dan ook daad werkelijk de salarissen aan het doen.

Bij mijn huidige werkgever zie ik daar de lol niet van in, maar als hij koffie komt halen de 25ste om vervolgens met de map van de boekhouder achter de computer te verdwijnen, heb ik binnen no time een sms van de bank.
paris moet natuurlijk salaris zijn.
als het van ing naar rabo gestort word kan het ook wezen dat het nog niet op de computer te zien is, maar je het wel uit de pinautomaat kan trekken.
Over het algemeen rond een uur of 12 's middags als het die dag is overgemaakt. Als het van een ING rekening komt dan staat het er meteen op.
Het staat er op!!!

Ik ga shoppen
quote:sweetygirl85 schreef op 24 maart 2011 @ 11:06:

Dus geen pijl aan vast te trekken Sorry sweetygirl, bedoel ik niet naar, maar dit is wel een hele leuke verbastering van de uitdrukking er is geen peil op te trekken
Veel plezier!
veel plezier! heerlijke shopdag! ik wil ooook
Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven