Hoe laat wordt er geld gestort bij ING?
donderdag 24 maart 2011 om 10:54
Ik zit eigenlijk al sinds gisteren te wachten op het salaris. Normaal gesproken wordt het de 22ste, 23ste of 24ste gestort. Ik zit te popelen om te gaan winkelen Even vieren dat ik een nieuwe baan heb gekregen. Weten jullie hoe laat er normaal gesproken geld op de rekening staat? Ik heb ooit eens begrepen dat er bepaalde tijden op een dag zijn wanneer het geld opneembaar moet zijn.
Bedankt
Bedankt
donderdag 24 maart 2011 om 11:06
donderdag 24 maart 2011 om 11:07
voor zover ik weet staat het geld op je rekening zodra je werkgever op enter heeft gedrukt.
Ik heb jarenlang op het moment dat ik een sms van de bank ontving dat mijn paris gestort was een sms naar mijn werkgever gestuurd om hem te bedanken.
hij was dan ook daad werkelijk de salarissen aan het doen.
Bij mijn huidige werkgever zie ik daar de lol niet van in, maar als hij koffie komt halen de 25ste om vervolgens met de map van de boekhouder achter de computer te verdwijnen, heb ik binnen no time een sms van de bank.
Ik heb jarenlang op het moment dat ik een sms van de bank ontving dat mijn paris gestort was een sms naar mijn werkgever gestuurd om hem te bedanken.
hij was dan ook daad werkelijk de salarissen aan het doen.
Bij mijn huidige werkgever zie ik daar de lol niet van in, maar als hij koffie komt halen de 25ste om vervolgens met de map van de boekhouder achter de computer te verdwijnen, heb ik binnen no time een sms van de bank.